Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За смяна ли е ламбда-сондата на Браво 1.2?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    .

    Колеги, прикачам линк към диагностиката на сондата от днес, колата от 173,6 натам е държана на 3000 оборота, преди това си беше оставена на празен ход. Малко след като запалих колата и беше студена, сондата отчиташе една и съща стойност - около 0.4V, като позагряхме започна да мърда Тези резки падове на червената графика нормални ли са? http://url.bg/pictures/ec353670b6b7b...08e04328d0.jpg

    Коментар


      #17
      Нямаш проблем със сондата според мен.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        Проблем с дюзите може да има, те не страдат само от нагар, а и от механично износване, което Политрона няма как да компенсира. Аз на моето Пунто ги смених и придърпването изчезна.
        Ама колега при мен не придърпва, а просто ускорява бавно и се мъчи колата И не се записват никакви грешки все още :>

        Коментар


          #19
          Firo написа:
          Airfan написа:
          Проблем с дюзите може да има, те не страдат само от нагар, а и от механично износване, което Политрона няма как да компенсира. Аз на моето Пунто ги смених и придърпването изчезна.
          Ама колега при мен не придърпва, а просто ускорява бавно и се мъчи колата И не се записват никакви грешки все още :>
          И при мен е горе-долу така въпреки новите дюзи. Сякаш е задушена над 3000 об и са леко нестабилни оборотите на празен ход, има и леко поклащане на двигателя... но аз имам и смърдящ катализатор, така че може и да е от него... Като ми остане време да се занимавам ще видим.

          Коментар


            #20
            Airfan написа:
            Firo написа:
            Airfan написа:
            Проблем с дюзите може да има, те не страдат само от нагар, а и от механично износване, което Политрона няма как да компенсира. Аз на моето Пунто ги смених и придърпването изчезна.
            Ама колега при мен не придърпва, а просто ускорява бавно и се мъчи колата И не се записват никакви грешки все още :>
            И при мен е горе-долу така въпреки новите дюзи. Сякаш е задушена над 3000 об и са леко нестабилни оборотите на празен ход, има и леко поклащане на двигателя... но аз имам и смърдящ катализатор, така че може и да е от него... Като ми остане време да се занимавам ще видим.
            С каква нафта караш колата,на диагностика гледал ли си я,какво налягане в рейла държи
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #21
              Mury написа:
              Airfan написа:
              Firo написа:
              Airfan написа:
              Проблем с дюзите може да има, те не страдат само от нагар, а и от механично износване, което Политрона няма как да компенсира. Аз на моето Пунто ги смених и придърпването изчезна.
              Ама колега при мен не придърпва, а просто ускорява бавно и се мъчи колата И не се записват никакви грешки все още :>
              И при мен е горе-долу така въпреки новите дюзи. Сякаш е задушена над 3000 об и са леко нестабилни оборотите на празен ход, има и леко поклащане на двигателя... но аз имам и смърдящ катализатор, така че може и да е от него... Като ми остане време да се занимавам ще видим.
              С каква нафта караш колата,на диагностика гледал ли си я,какво налягане в рейла държи
              В случая говоря за втората ми кола - Фиат Пунто 2000 г., 1.2, 60 кс Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Дизеловото ферари е безупречно от доста време.

              Коментар


                #22
                Да ви пиша и за моята ламбда сонда:закачихме я на диагностика с FES,на загрят двигател,и показваше между 0,9 и 1V на празен ход и със задържане на различни обороти.Казаха-обогатена смес.Както работеше двигатела,разкачиха буксата на ламбдата за около 1 мин. и след свързването и,започна да показва между 0,2 и 1V.На следващия ден пак я закачихме за проверка и си показваше 0,2 до 1V.Казаха,ако усетя мирис на не изгорял бензин или играене на оборотите на празен ход,пак да я разкача за 1;2 мин. и пак щяла да се оправи.Питам за някакво мнение какво да я правя-сваляне и почистване или да я сменям с нова.Аз по принцип карам на метан и само паля на бензин и от време на време карам по 3-4 км. на бензин.Имам и емулатор за ламбдата.
                Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                Коментар


                  #23
                  iliyan - куплунга на сондата провери. Дали е чист. Самата сонда изглежда работи. Тя е обратна връзка, показваща какво прави ЕКУ с горивото. Така, че за да държи около 1Волт непрекъснато, не сондата е виновна. С разкачането сте оправили ЕКУ-то.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Ето моята сонда днес каква диаграма прави, след като подмених дюзите с други. Оказа се, че дюзите, които сложих миналата година чисто нови правят много голям дебит и колата работеше постоянно на богата смес:http://www.youtube.com/watch?v=8skFj4AlURM

                    Коментар


                      #25
                      Danchojn написа:
                      iliyan - куплунга на сондата провери. Дали е чист. Самата сонда изглежда работи. Тя е обратна връзка, показваща какво прави ЕКУ с горивото. Така, че за да държи около 1Волт непрекъснато, не сондата е виновна. С разкачането сте оправили ЕКУ-то.
                      Точно така,колата има съвсем друг проблем,не е в сондата
                      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                      Ventura garage

                      Коментар

                      Working...
                      X