Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се завърта ключа за запалване на автомобила?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    не са ви достатъчно стръмни улиците мен са ме учили и по 2-та начина и 2-та си ги ползвам.

    Коментар


      #32
      kolev написа:
      не са ви достатъчно стръмни улиците мен са ме учили и по 2-та начина и 2-та си ги ползвам.
      Е аз карах изпита в кв. Орел в Разград. Зимата на 98-та. ВЕСЕЛБА
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #33
        До сега не съм карал кола с ЕКУ, която да не може да се задържи на какъвто и да е баир само със съединителя и да потегли без да подавам газ. Особено пък за дизел да не говорим, въпреки че и Бравата потегляше по този начин на стръмен баир без проблеми нищо че беше бензин - само не трябва да бързаш със съединителя.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #34
          ilko-gd написа:
          До сега не съм карал кола с ЕКУ, която да не може да се задържи на какъвто и да е баир само със съединителя и да потегли без да подавам газ. Особено пък за дизел да не говорим, въпреки че и Бравата потегляше по този начин на стръмен баир без проблеми нищо че беше бензин - само не трябва да бързаш със съединителя.
          ще взема да го пробвам това и на мойта въшка, нищо, че твоята е била с по-голям двигател
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #35
            ilko-gd написа:
            До сега не съм карал кола с ЕКУ, която да не може да се задържи на какъвто и да е баир само със съединителя и да потегли без да подавам газ. Особено пък за дизел да не говорим, въпреки че и Бравата потегляше по този начин на стръмен баир без проблеми нищо че беше бензин - само не трябва да бързаш със съединителя.
            Шкода Суперб 1.9TDI единственият автомобил който ми гасне в движение Сваляш предваките надолу, включваш първа без газ и ако не подадеш газ и гасне. Тръгване без газ е много трудно.

            Коментар


              #36
              S_BANKOV написа:
              kolev написа:
              не са ви достатъчно стръмни улиците мен са ме учили и по 2-та начина и 2-та си ги ползвам.
              Е аз карах изпита в кв. Орел в Разград. Зимата на 98-та. ВЕСЕЛБА
              Ти пък какво си дирил в Разград, сега остава да кажеш че там си служил ?
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #37
                Там съм роден и живял от 82-ра до 98 - ма,
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #38
                  Аз пък от 94-та до 96-та пребивавах в Вътрешни Войски :D.п.с. сега ако трябва на стари годи да си изграждаме навици на потегляне, пази Боже. Всеки да си кара както е свикнал .
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #39
                    batproho написа:
                    Всеки да си кара както е свикнал .
                    абсолютно, и да внимава колата му да е изправна .
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #40
                      S_BANKOV написа:
                      Аз също съм тръгвал от естакадата без ръчна, и винаги я ползвам само за паркиране. оная техника дето отлепяш и и чакаш да чуеш че е зацепил и после местиш крака от спирачкатана газта това е. пп Излъгах за ръчната освен за паркиране я ползвам и по завоите
                      Искам да те видя как си спрял на хубав наклон, зад теб на 10 сантиметра е една сграда.Даже мога да те заведа точно на едно място и да ми тръгнеш без ръчна, при положение, че спреш като всички, демек задниците почти опрели на сградата и един баир нагоре, където ти трябват поне 50+ коня на колата, за да го изкачиш на 1-ва.Само при отпускането на спирачката и колата е вече поне 20см назад. Освен ако не може да тръгнеш за около 100 милисекунди
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #41
                        петата на десния крак - на спирачката, с другата част подаваш газ и тръгваш без никакви проблеми един вид имитираш ръчна

                        Коментар


                          #42
                          nedialk00 написа:
                          петата на десния крак - на спирачката, с другата част подаваш газ и тръгваш без никакви проблеми един вид имитираш ръчна
                          Това става само ако носиш 46 номер обувки - всъщност съм го правил, ама няма смисъл.Държиш десния крак на спирачката и левия на съединителя, отпускаш лекичко докато смени звука и е захапала и после местиш кракъ от спирачката на газта, колата няма да тръгне. - ГАРАНЦИЯ ВО, кажи къде и кога
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #43
                            S_BANKOV написа:
                            nedialk00 написа:
                            петата на десния крак - на спирачката, с другата част подаваш газ и тръгваш без никакви проблеми един вид имитираш ръчна
                            Това става само ако носиш 46 номер обувки - всъщност съм го правил, ама няма смисъл.Държиш десния крак на спирачката и левия на съединителя, отпускаш лекичко докато смени звука и е захапала и после местиш кракъ от спирачката на газта, колата няма да тръгне. - ГАРАНЦИЯ ВО, кажи къде и кога
                            Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #44
                              незнам към кой е насочен коментара на колегата мунс61, но аз не виждам разлика с това което е описано от мен, и използването на ръчна зависи от колата, ама майка ми щом може да го прави с 38 номер, значи и другите трябва да могат а и това което е писал банков - същата работа, на ръчна как тръгвате ? опъвате ръчната вкарвате на първа, и почвате да пускате съединителя като през тва време подавате газ, и като усетите че колата "иска" да тръгне освобождавате ръчната

                              Коментар


                                #45
                                S_BANKOV написа:
                                nedialk00 написа:
                                петата на десния крак - на спирачката, с другата част подаваш газ и тръгваш без никакви проблеми един вид имитираш ръчна
                                Това става само ако носиш 46 номер обувки - всъщност съм го правил, ама няма смисъл.Държиш десния крак на спирачката и левия на съединителя, отпускаш лекичко докато смени звука и е захапала и после местиш кракъ от спирачката на газта, колата няма да тръгне. - ГАРАНЦИЯ ВО, кажи къде и кога
                                Възможно е, правил съм го многократно, даже на изпита така тръгнах по нагорнището, всичко е до тренинг, нося 42 номер и пак закачам двата педала, то зависи и от колата, как й са разпределени педалите.
                                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                                Коментар

                                Working...
                                X