До сега не съм карал кола с ЕКУ, която да не може да се задържи на какъвто и да е баир само със съединителя и да потегли без да подавам газ. Особено пък за дизел да не говорим, въпреки че и Бравата потегляше по този начин на стръмен баир без проблеми нищо че беше бензин - само не трябва да бързаш със съединителя.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
До сега не съм карал кола с ЕКУ, която да не може да се задържи на какъвто и да е баир само със съединителя и да потегли без да подавам газ. Особено пък за дизел да не говорим, въпреки че и Бравата потегляше по този начин на стръмен баир без проблеми нищо че беше бензин - само не трябва да бързаш със съединителя.
ще взема да го пробвам това и на мойта въшка, нищо, че твоята е била с по-голям двигател
До сега не съм карал кола с ЕКУ, която да не може да се задържи на какъвто и да е баир само със съединителя и да потегли без да подавам газ. Особено пък за дизел да не говорим, въпреки че и Бравата потегляше по този начин на стръмен баир без проблеми нищо че беше бензин - само не трябва да бързаш със съединителя.
Шкода Суперб 1.9TDI единственият автомобил който ми гасне в движение Сваляш предваките надолу, включваш първа без газ и ако не подадеш газ и гасне. Тръгване без газ е много трудно.
Аз пък от 94-та до 96-та пребивавах в Вътрешни Войски :D.п.с. сега ако трябва на стари годи да си изграждаме навици на потегляне, пази Боже. Всеки да си кара както е свикнал .
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Аз също съм тръгвал от естакадата без ръчна, и винаги я ползвам само за паркиране. оная техника дето отлепяш и и чакаш да чуеш че е зацепил и после местиш крака от спирачкатана газта това е. пп Излъгах за ръчната освен за паркиране я ползвам и по завоите
Искам да те видя как си спрял на хубав наклон, зад теб на 10 сантиметра е една сграда.Даже мога да те заведа точно на едно място и да ми тръгнеш без ръчна, при положение, че спреш като всички, демек задниците почти опрели на сградата и един баир нагоре, където ти трябват поне 50+ коня на колата, за да го изкачиш на 1-ва.Само при отпускането на спирачката и колата е вече поне 20см назад. Освен ако не може да тръгнеш за около 100 милисекунди
петата на десния крак - на спирачката, с другата част подаваш газ и тръгваш без никакви проблеми един вид имитираш ръчна
Това става само ако носиш 46 номер обувки - всъщност съм го правил, ама няма смисъл.Държиш десния крак на спирачката и левия на съединителя, отпускаш лекичко докато смени звука и е захапала и после местиш кракъ от спирачката на газта, колата няма да тръгне. - ГАРАНЦИЯ ВО, кажи къде и кога
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
петата на десния крак - на спирачката, с другата част подаваш газ и тръгваш без никакви проблеми един вид имитираш ръчна
Това става само ако носиш 46 номер обувки - всъщност съм го правил, ама няма смисъл.Държиш десния крак на спирачката и левия на съединителя, отпускаш лекичко докато смени звука и е захапала и после местиш кракъ от спирачката на газта, колата няма да тръгне. - ГАРАНЦИЯ ВО, кажи къде и кога
Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
незнам към кой е насочен коментара на колегата мунс61, но аз не виждам разлика с това което е описано от мен, и използването на ръчна зависи от колата, ама майка ми щом може да го прави с 38 номер, значи и другите трябва да могат а и това което е писал банков - същата работа, на ръчна как тръгвате ? опъвате ръчната вкарвате на първа, и почвате да пускате съединителя като през тва време подавате газ, и като усетите че колата "иска" да тръгне освобождавате ръчната
петата на десния крак - на спирачката, с другата част подаваш газ и тръгваш без никакви проблеми един вид имитираш ръчна
Това става само ако носиш 46 номер обувки - всъщност съм го правил, ама няма смисъл.Държиш десния крак на спирачката и левия на съединителя, отпускаш лекичко докато смени звука и е захапала и после местиш кракъ от спирачката на газта, колата няма да тръгне. - ГАРАНЦИЯ ВО, кажи къде и кога
Възможно е, правил съм го многократно, даже на изпита така тръгнах по нагорнището, всичко е до тренинг, нося 42 номер и пак закачам двата педала, то зависи и от колата, как й са разпределени педалите.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар