на наклон се пали и с вдигната ръчна спирачка. на технически изправен автомобил не е нужно да подаваш газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се завърта ключа за запалване на автомобила?
Collapse
X
-
kolev написа:на наклон се пали и с вдигната ръчна спирачка. на технически изправен автомобил не е нужно да подаваш газ.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
кола
Е ръчна като е до -5 студ на повече е малко рисковано да не залепне ръчната.Значи остана въртиш ключ стартира колата не пипаш нищо Първа и газ да те няма :D Иначе всеки може да си има различен навик .Аз до преди време слагах ключа въртях гледам че всичко свети и пали колатаслед което гася и си прибирам ключа в джоба а иначе трябва да тръгвам някъде.или слагам ключа на вратата въртя на ляво/дясно гледам че се отваря /затваря тоест работи ключа и пак в джоба :D
Коментар
-
При потегляне на наклон, на изпитите преди години беше забранено да се ползва ръчна спирачка. Трябва да можеш да тръгваш без ръчна, без автомобила да се върне назада повече от 20 см. Ръчната спирачка има навика да задържа, и може да подпали накладките, без да се усетиш. Крачната е друга бира. Ръчна спирачка се използва само при паркиране на автомобила. Това от батко си да го знаете Като искате натискайте съединител при палене, като искате не го натискайте, не е проблем и в двата случая и не е неправилно. За чек-а сами си решавайте, но за ръчната се змислете, защото от това може да пострада някой. А ключа може и със задните си части да го въртие, щом Ви доставя удоволствиеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:При потегляне на наклон, на изпитите преди години беше забранено да се ползва ръчна спирачка. Трябва да можеш да тръгваш без ръчна, без автомобила да се върне назада повече от 20 см. Ръчната спирачка има навика да задържа, и може да подпали накладките, без да се усетиш. Крачната е друга бира. Ръчна спирачка се използва само при паркиране на автомобила. Това от батко си да го знаете Като искате натискайте съединител при палене, като искате не го натискайте, не е проблем и в двата случая и не е неправилно. За чек-а сами си решавайте, но за ръчната се змислете, защото от това може да пострада някой. А ключа може и със задните си части да го въртие, щом Ви доставя удоволствиеA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Изобщо не ги забравям Ръчна на изпита се дърпаше само като паркираш да се качи следващия изпитван. И зависи за кои години говорим, щото на скоро един колега каза че без мигач не се завива и изправи волана срещу едно дърво, докато търси лостчето за мигачите и то на кръстовище след което може да продължиш само в една посока. Явно сега така ги учат. Не ти ли се е случвало, да ти задържи ръчната - да се заклинят накладките на някое колело или да не освободи въженцео добре ? Настава веселба. п.п. Мен ме изпитваха на камион, за любителите може да е друго.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
При изпита на гърбицата задължително беше да спреш по средата й, дърпаш ръчната и целта ти е да тръгнеш без колата да се върне назад, или да загасне.За това ти казвам, че грешиш. И общо взето така се учеше за тръгване. Ако си на наклон, то дърпаш ръчната. Това беше задължително.Сега вече няма полигон, няма такива неща. Всеки да се оправя кой как може.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:...Макар че много време се държи на стартер да запали 28секунди или това е времето за изчакване преди стартиранеA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:При изпита на гърбицата задължително беше да спреш по средата й, дърпаш ръчната и целта ти е да тръгнеш без колата да се върне назад, или да загасне.За това ти казвам, че грешиш. И общо взето така се учеше за тръгване. Ако си на наклон, то дърпаш ръчната. Това беше задължително.Сега вече няма полигон, няма такива неща. Всеки да се оправя кой как може.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kolev написа:http://pkw.ovo.bg/blog/tekhnika_na_upravlenieto/2011-03-07-27http://pkw.ovo.bg/blog/taktika_na_kormuvaneto/2011-03-05-90Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:И кво излиза че трябва да се изкача да мине чека и тогава се стартира Макар че много време се държи на стартер да запали 28секунди или това е времето за изчакване преди стартиране
Коментар
-
Re: кола
kolev написа:kluchar написа:И кво излиза че трябва да се изкача да мине чека и тогава се стартира Макар че много време се държи на стартер да запали 28секунди или това е времето за изчакване преди стартиранеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз също съм тръгвал от естакадата без ръчна, и винаги я ползвам само за паркиране. оная техника дето отлепяш и и чакаш да чуеш че е зацепил и после местиш крака от спирачкатана газта това е. пп Излъгах за ръчната освен за паркиране я ползвам и по завоитеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар