Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се завърта ключа за запалване на автомобила?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    на наклон се пали и с вдигната ръчна спирачка. на технически изправен автомобил не е нужно да подаваш газ.

    Коментар


      #17
      kolev написа:
      на наклон се пали и с вдигната ръчна спирачка. на технически изправен автомобил не е нужно да подаваш газ.
      Как пък НЕ, на ръчна аз на шофьорския изпит седнах настъпих съединителя и запалих и си тръгнах ти искаш ръчна да дърпам.Странното обаче е че винаги дърпам ръчната като паркирам
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        кола

        Е ръчна като е до -5 студ на повече е малко рисковано да не залепне ръчната.Значи остана въртиш ключ стартира колата не пипаш нищо Първа и газ да те няма :D Иначе всеки може да си има различен навик .Аз до преди време слагах ключа въртях гледам че всичко свети и пали колатаслед което гася и си прибирам ключа в джоба а иначе трябва да тръгвам някъде.или слагам ключа на вратата въртя на ляво/дясно гледам че се отваря /затваря тоест работи ключа и пак в джоба :D
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          При потегляне на наклон, на изпитите преди години беше забранено да се ползва ръчна спирачка. Трябва да можеш да тръгваш без ръчна, без автомобила да се върне назада повече от 20 см. Ръчната спирачка има навика да задържа, и може да подпали накладките, без да се усетиш. Крачната е друга бира. Ръчна спирачка се използва само при паркиране на автомобила. Това от батко си да го знаете Като искате натискайте съединител при палене, като искате не го натискайте, не е проблем и в двата случая и не е неправилно. За чек-а сами си решавайте, но за ръчната се змислете, защото от това може да пострада някой. А ключа може и със задните си части да го въртие, щом Ви доставя удоволствие
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Dido_Lyubenov написа:
            При потегляне на наклон, на изпитите преди години беше забранено да се ползва ръчна спирачка. Трябва да можеш да тръгваш без ръчна, без автомобила да се върне назада повече от 20 см. Ръчната спирачка има навика да задържа, и може да подпали накладките, без да се усетиш. Крачната е друга бира. Ръчна спирачка се използва само при паркиране на автомобила. Това от батко си да го знаете Като искате натискайте съединител при палене, като искате не го натискайте, не е проблем и в двата случая и не е неправилно. За чек-а сами си решавайте, но за ръчната се змислете, защото от това може да пострада някой. А ключа може и със задните си части да го въртие, щом Ви доставя удоволствие
            Хайде бе, забранено да се използва ръчна спирачка на изпитите.На изпитите преди години не, че не беше забранено, а дори беше задължително да се използва ръчната спирачка.Нещо явно забравяш нещата.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              Изобщо не ги забравям Ръчна на изпита се дърпаше само като паркираш да се качи следващия изпитван. И зависи за кои години говорим, щото на скоро един колега каза че без мигач не се завива и изправи волана срещу едно дърво, докато търси лостчето за мигачите и то на кръстовище след което може да продължиш само в една посока. Явно сега така ги учат. Не ти ли се е случвало, да ти задържи ръчната - да се заклинят накладките на някое колело или да не освободи въженцео добре ? Настава веселба. п.п. Мен ме изпитваха на камион, за любителите може да е друго.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                При изпита на гърбицата задължително беше да спреш по средата й, дърпаш ръчната и целта ти е да тръгнеш без колата да се върне назад, или да загасне.За това ти казвам, че грешиш. И общо взето така се учеше за тръгване. Ако си на наклон, то дърпаш ръчната. Това беше задължително.Сега вече няма полигон, няма такива неща. Всеки да се оправя кой как може.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  http://pkw.ovo.bg/blog/tekhnika_na_u.../2011-03-05-90

                  Коментар


                    #24
                    кола

                    И кво излиза че трябва да се изкача да мине чека и тогава се стартира Макар че много време се държи на стартер да запали 28секунди или това е времето за изчакване преди стартиране
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #25
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      ...Макар че много време се държи на стартер да запали 28секунди или това е времето за изчакване преди стартиране
                      Много ясно, те са взели средностатистическото време на палене на един Москвич, примерно. :D
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        BO написа:
                        При изпита на гърбицата задължително беше да спреш по средата й, дърпаш ръчната и целта ти е да тръгнеш без колата да се върне назад, или да загасне.За това ти казвам, че грешиш. И общо взето така се учеше за тръгване. Ако си на наклон, то дърпаш ръчната. Това беше задължително.Сега вече няма полигон, няма такива неща. Всеки да се оправя кой как може.
                        Съгласявам се стеб безусловно ! Моя изпит беше на военен полигон, без изпитващ до мен. Изпитващите гледаха от една вишка, а самото трасе си беше тотално "оффроуд" както е модерно да се казва. Изпита беше за преодоляване на препятствия за време и с минимална употрба на спирачки :D А на градско - там си беше малко афиф, защото беше по-скоро за спазване на правилника. Умението да се справиш с машината си проличаваше на военния полигон. Все пак се сещам че по къстовищата не даваха да се дърпа ръчна. Искаше се да можеш да потеглиш на наклон без ръчна спирачка. Сега и курсовете и изпитите са голям та.ак. Щом държи пътя и спира да дава предимство, взема книжка.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          kolev написа:
                          http://pkw.ovo.bg/blog/tekhnika_na_upravlenieto/2011-03-07-27http://pkw.ovo.bg/blog/taktika_na_kormuvaneto/2011-03-05-90
                          Малии, то страшна техника бе 5 секунди на полусъединител и директно хващаш пътя към сервиза :D Че и натискане на газта цял сантиметър Виж, на старите камиони преди запалване на ДВГ задължително се дърпа ръчната, дори още при паркиране, защото докато не вдигне въздух, няма спирачки. После въведоха изискване, спирачките да държарт когато няма въздух, а като напомпи достатъчно тогава отпускат. И в този случай се ползва "ръчна" - режим паркинг, при който не се подава въздух към спирачките, защото иначе сами ще освободят като вдигне въздух и ако не си в кабината или блейш по някоя пичка, може и да не се усетиш кога тръгва машината. :D То на мен от там ми е и навика, като паркирам винаги да дърпам ръчната. За щастие до сега не ми е замръзвала.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Re: кола

                            kluchar написа:
                            И кво излиза че трябва да се изкача да мине чека и тогава се стартира Макар че много време се държи на стартер да запали 28секунди или това е времето за изчакване преди стартиране
                            :D :D :Dне бе момчета, върти се на стартер докато изгаснат лампите на маслото и акумулатора /това изглежда приемат за индикация че е запалил двигателя/, но не повече от половин минута. демек ако не запали след 30 секунди на стартер, да върнеш ключа.

                            Коментар


                              #29
                              Re: кола

                              kolev написа:
                              kluchar написа:
                              И кво излиза че трябва да се изкача да мине чека и тогава се стартира Макар че много време се държи на стартер да запали 28секунди или това е времето за изчакване преди стартиране
                              :D :D :Dне бе момчета, върти се на стартер докато изгаснат лампите на маслото и акумулатора /това изглежда приемат за индикация че е запалил двигателя/, но не повече от половин минута. демек ако не запали след 30 секунди на стартер, да върнеш ключа.
                              Че то ако караш толкова време на стартер, ще стигнеш без да палиш То електромобилит са друго нещо, ама като имаш яки акумулатор и стартер ... Пък и ако чакаш д изгаснат лампите, ще поизмъчиш бендикса. Ако е отказал алтернатора, к’во праим ? Колко време да върти тоя стартер ? Трябва си усет в тоя занаят. Хората са казали " От всяко дърво свирка не става "
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                Аз също съм тръгвал от естакадата без ръчна, и винаги я ползвам само за паркиране. оная техника дето отлепяш и и чакаш да чуеш че е зацепил и после местиш крака от спирачкатана газта това е. пп Излъгах за ръчната освен за паркиране я ползвам и по завоите
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X