Някой тук да не си помисли, че Москвич има работеща ръчна :D Интересно как ли съм тръгвал по баирите 13 години с москвича без ръчна Що пишете глупости, немо’а да разбера ? Ако не можеш да тръгнеш на баир без ръчна, по добре се върни при инструктора си и му кажи че на нищо не те е научил. Ама това си беше изискване и много добре си го спомням. На изпитите на времето късаха ако не можеш да тръгнеш без ръчна на баир, а дори и да тръгнеш, не трябва да отпускаш колата повече от педя назад. Така си беше и тогава пишман шофьорите бяха редки уникати, ама не само заради това изискване. Сега са се навъдили едни "състезатели" ... Който не може да тръгва на баир без ръчна, да ходи да тренира. То си е за него, че и за тия дето зад него. Ами ако остане без ръчна по някаква причина, пътна помпощ ли ще вика, ба си ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се завърта ключа за запалване на автомобила?
Collapse
X
-
nedialk00
Dido_Lyubenov написа:Някой тук да не си помисли, че Москвич има работеща ръчна :D Интересно как ли съм тръгвал по баирите 13 години с москвича без ръчна Що пишете глупости, немо’а да разбера ? Ако не можеш да тръгнеш на баир без ръчна, по добре се върни при инструктора си и му кажи че на нищо не те е научил. Ама това си беше изискване и много добре си го спомням. На изпитите на времето късаха ако не можеш да тръгнеш без ръчна на баир, а дори и да тръгнеш, не трябва да отпускаш колата повече от педя назад. Така си беше и тогава пишман шофьорите бяха редки уникати, ама не само заради това изискване. Сега са се навъдили едни "състезатели" ... Който не може да тръгва на баир без ръчна, да ходи да тренира. То си е за него, че и за тия дето зад него. Ами ако остане без ръчна по някаква причина, пътна помпощ ли ще вика, ба си ?
Коментар
-
muns61 написа:Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:muns61 написа:Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:ilko-gd написа:muns61 написа:Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Някой тук да не си помисли, че Москвич има работеща ръчна :D Интересно как ли съм тръгвал по баирите 13 години с москвича без ръчна Що пишете глупости, немо’а да разбера ? Ако не можеш да тръгнеш на баир без ръчна, по добре се върни при инструктора си и му кажи че на нищо не те е научил. Ама това си беше изискване и много добре си го спомням. На изпитите на времето късаха ако не можеш да тръгнеш без ръчна на баир, а дори и да тръгнеш, не трябва да отпускаш колата повече от педя назад. Така си беше и тогава пишман шофьорите бяха редки уникати, ама не само заради това изискване. Сега са се навъдили едни "състезатели" ... Който не може да тръгва на баир без ръчна, да ходи да тренира. То си е за него, че и за тия дето зад него. Ами ако остане без ръчна по някаква причина, пътна помпощ ли ще вика, ба си ?
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:ilko-gd написа:muns61 написа:Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Чека при бензинова кола незнам какъв е смисъла да се чака, той системите си ги тества дори и след като е запалила колата.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
infineon написа:+1 Твойто потегляне е най правилно- минимум обороти и минимум време полусъединител.А какво лошо има в ползването на ръчна по светофарите? Аз моята на всеки наклонен светофар я ползвам и никога не ми е задържала.Чека при бензинова кола незнам какъв е смисъла да се чака, той системите си ги тества дори и след като е запалила колата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Проблема с ръчната е, че често задържат накладките и по-специално на барабанните, ако не отпуснеш леко назад преди тръгнеш напред. Случи ми се това и с, ако са ползвали ръчна, преди да тръгнат напред, винаги дръпват леко назад.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Освен това при стоене с натиснат съединител се увеличава аксиалното натоварване върху коляновия вал, което може да причини неприятности.По лесно е да се направи един датчик на скоростния лост който да не позволява стартера да се завърти ако колата не е на неутрална.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Освен това при стоене с натиснат съединител се увеличава аксиалното натоварване върху коляновия вал, което може да причини неприятности.По лесно е да се направи един датчик на скоростния лост който да не позволява стартера да се завърти ако колата не е на неутрална.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар