Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се завърта ключа за запалване на автомобила?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Някой тук да не си помисли, че Москвич има работеща ръчна :D Интересно как ли съм тръгвал по баирите 13 години с москвича без ръчна Що пишете глупости, немо’а да разбера ? Ако не можеш да тръгнеш на баир без ръчна, по добре се върни при инструктора си и му кажи че на нищо не те е научил. Ама това си беше изискване и много добре си го спомням. На изпитите на времето късаха ако не можеш да тръгнеш без ръчна на баир, а дори и да тръгнеш, не трябва да отпускаш колата повече от педя назад. Така си беше и тогава пишман шофьорите бяха редки уникати, ама не само заради това изискване. Сега са се навъдили едни "състезатели" ... Който не може да тръгва на баир без ръчна, да ходи да тренира. То си е за него, че и за тия дето зад него. Ами ако остане без ръчна по някаква причина, пътна помпощ ли ще вика, ба си ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #47
      Dido_Lyubenov написа:
      Някой тук да не си помисли, че Москвич има работеща ръчна :D Интересно как ли съм тръгвал по баирите 13 години с москвича без ръчна Що пишете глупости, немо’а да разбера ? Ако не можеш да тръгнеш на баир без ръчна, по добре се върни при инструктора си и му кажи че на нищо не те е научил. Ама това си беше изискване и много добре си го спомням. На изпитите на времето късаха ако не можеш да тръгнеш без ръчна на баир, а дори и да тръгнеш, не трябва да отпускаш колата повече от педя назад. Така си беше и тогава пишман шофьорите бяха редки уникати, ама не само заради това изискване. Сега са се навъдили едни "състезатели" ... Който не може да тръгва на баир без ръчна, да ходи да тренира. То си е за него, че и за тия дето зад него. Ами ако остане без ръчна по някаква причина, пътна помпощ ли ще вика, ба си ?
      напълно си прав, и всеки който твърди обратното е добре да се замисли отивате на един голям байр и почвате да тренирате - първа и държите колата само със съединител и газ, пускате я да тръгне надолу, спирате я, тръгвате нагоре, и така докато свикнете

      Коментар


        #48
        muns61 написа:
        Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
        Не виждам какво му е на съединителя при такова тръгване - задържаш колата със съединителя и пускаш спирачката и газзззззз. Просто става много бързо като свикнеш и времето, в което стоиш на "полу-съединител" е много по-малко отколкото ако тръгнеш с ръчна. В никакъв случай не се износва повече.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #49
          ilko-gd написа:
          muns61 написа:
          Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
          Не виждам какво му е на съединителя при такова тръгване - задържаш колата със съединителя и пускаш спирачката и газзззззз. Просто става много бързо като свикнеш и времето, в което стоиш на "полу-съединител" е много по-малко отколкото ако тръгнеш с ръчна. В никакъв случай не се износва повече.
          Точно там му е проблема на колегата, че ще му намалеят клиентите :D Друго си е по 5 секунди на полусъединител, ако си на 5 светофара от сервиза, тъкмо до там ще стигнеш с вече препечен феродов диск Ако си достатъчно упорит, и маховика ще зачервиш Демпфера търпи много повече натоварвания от феродото, ама ако го препичаш постоянно, се скапват и пружините му освен че се спича феродовия диск. Навик ми е да не задържам на полусъединител и да потеглям с възможно най-ниски обороти. По тоя начин веродото се износва най-малко. Демпфера ще се скапе ако пускш съединитела рязко или прегряваш възела с каране на полусъединител.п.п. Моя сам ще си го сменя като му дойде времето
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #50
            Dido_Lyubenov написа:
            ilko-gd написа:
            muns61 написа:
            Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
            Не виждам какво му е на съединителя при такова тръгване - задържаш колата със съединителя и пускаш спирачката и газзззззз. Просто става много бързо като свикнеш и времето, в което стоиш на "полу-съединител" е много по-малко отколкото ако тръгнеш с ръчна. В никакъв случай не се износва повече.
            Точно там му е проблема на колегата, че ще му намалеят клиентите :D Друго си е по 5 секунди на полусъединител, ако си на 5 светофара от сервиза, тъкмо до там ще стигнеш с вече препечен феродов диск Ако си достатъчно упорит, и маховика ще зачервиш Демпфера търпи много повече натоварвания от феродото, ама ако го препичаш постоянно, се скапват и пружините му освен че се спича феродовия диск. Навик ми е да не задържам на полусъединител и да потеглям с възможно най-ниски обороти. По тоя начин веродото се износва най-малко. Демпфера ще се скапе ако пускш съединитела рязко или прегряваш възела с каране на полусъединител.п.п. Моя сам ще си го сменя като му дойде времето
            Грам не си ми колега! :D
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #51
              Dido_Lyubenov написа:
              Някой тук да не си помисли, че Москвич има работеща ръчна :D Интересно как ли съм тръгвал по баирите 13 години с москвича без ръчна Що пишете глупости, немо’а да разбера ? Ако не можеш да тръгнеш на баир без ръчна, по добре се върни при инструктора си и му кажи че на нищо не те е научил. Ама това си беше изискване и много добре си го спомням. На изпитите на времето късаха ако не можеш да тръгнеш без ръчна на баир, а дори и да тръгнеш, не трябва да отпускаш колата повече от педя назад. Така си беше и тогава пишман шофьорите бяха редки уникати, ама не само заради това изискване. Сега са се навъдили едни "състезатели" ... Който не може да тръгва на баир без ръчна, да ходи да тренира. То си е за него, че и за тия дето зад него. Ами ако остане без ръчна по някаква причина, пътна помпощ ли ще вика, ба си ?
              москвича има работеща ръчна, в противен случай не би трябвало да мине ГТП :P в учебника ясно е написано какъв е правилния начин и на курса за категория В учат как се тръгва по наклон с ръчна. срамно ли е нещо да я ползваш :D иначе съм съгласен че всеки си кара както му е удобно. и аз не си държа двете ръце на волана на 10 и 10, но е факт че в учебника е написано как се управлява автомобил.

              Коментар


                #52
                Dido_Lyubenov написа:
                ilko-gd написа:
                muns61 написа:
                Дай Боже, повече хора да го прочетат и да го тренират, много обичам да сменям съединители! Особено с демпферен маховик и лагер помпа!
                Не виждам какво му е на съединителя при такова тръгване - задържаш колата със съединителя и пускаш спирачката и газзззззз. Просто става много бързо като свикнеш и времето, в което стоиш на "полу-съединител" е много по-малко отколкото ако тръгнеш с ръчна. В никакъв случай не се износва повече.
                Точно там му е проблема на колегата, че ще му намалеят клиентите :D Друго си е по 5 секунди на полусъединител, ако си на 5 светофара от сервиза, тъкмо до там ще стигнеш с вече препечен феродов диск Ако си достатъчно упорит, и маховика ще зачервиш Демпфера търпи много повече натоварвания от феродото, ама ако го препичаш постоянно, се скапват и пружините му освен че се спича феродовия диск. Навик ми е да не задържам на полусъединител и да потеглям с възможно най-ниски обороти. По тоя начин веродото се износва най-малко. Демпфера ще се скапе ако пускш съединитела рязко или прегряваш възела с каране на полусъединител.п.п. Моя сам ще си го сменя като му дойде времето
                +1 Твойто потегляне е най правилно- минимум обороти и минимум време полусъединител.А какво лошо има в ползването на ръчна по светофарите? Аз моята на всеки наклонен светофар я ползвам и никога не ми е задържала.Чека при бензинова кола незнам какъв е смисъла да се чака, той системите си ги тества дори и след като е запалила колата.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #53
                  infineon написа:
                  Чека при бензинова кола незнам какъв е смисъла да се чака, той системите си ги тества дори и след като е запалила колата.
                  Ами ако не угасне? По-добре да изчакам и да знам, че всичко ми е наред.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #54
                    infineon написа:
                    +1 Твойто потегляне е най правилно- минимум обороти и минимум време полусъединител.А какво лошо има в ползването на ръчна по светофарите? Аз моята на всеки наклонен светофар я ползвам и никога не ми е задържала.Чека при бензинова кола незнам какъв е смисъла да се чака, той системите си ги тества дори и след като е запалила колата.
                    Проблема с ръчната е, че често задържат накладките и по-специално на барабанните, ако не отпуснеш леко назад преди тръгнеш напред. Случи ми се това и с Мареа -та, след като от паркинга тръгнах директно напред, без да върна малко назад, а имам навика да дърпам ръчна като паркирам. Просто си бях паркирал с предницата към изхода, и си поопекох накладките на задно ляво колело. А точно като се тръгва на кръстовише с помоша на ръчна, се получава този ефект. Не знам дали на някой му е правило впечатление, но старите шофьори, ако са ползвали ръчна, преди да тръгнат напред, винаги дръпват леко назад.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #55
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Проблема с ръчната е, че често задържат накладките и по-специално на барабанните, ако не отпуснеш леко назад преди тръгнеш напред. Случи ми се това и с, ако са ползвали ръчна, преди да тръгнат напред, винаги дръпват леко назад.
                      Абсолютно.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #56
                        Ключа се върти надясно. УЖАС... Сега питай за тонколоните. Предполагам, че и това е важно за теб :D

                        Коментар


                          #57
                          Освен това при стоене с натиснат съединител се увеличава аксиалното натоварване върху коляновия вал, което може да причини неприятности.По лесно е да се направи един датчик на скоростния лост който да не позволява стартера да се завърти ако колата не е на неутрална.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #58
                            infineon написа:
                            Освен това при стоене с натиснат съединител се увеличава аксиалното натоварване върху коляновия вал, което може да причини неприятности.По лесно е да се направи един датчик на скоростния лост който да не позволява стартера да се завърти ако колата не е на неутрална.
                            Нашта служебна Кия Простотия не пали ако не си настъпил съединител и спирачка.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #59
                              infineon написа:
                              По лесно е да се направи един датчик на скоростния лост който да не позволява стартера да се завърти ако колата не е на неутрална.
                              И като се повреди този датчик - не можеш да запалиш и да се придвижиш, без да имаш реална повреда? Недопустимо.

                              Коментар


                                #60
                                аз също съм на мнение че зимата трябва да палиш на съединител , а лятото не е важно как , въпрос на навик П.С темата е много интересна , видях много неща които не знаех
                                FIAT BRAVO 1.2 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X