Хора, споделете как да оправя този проблем. Със завъртането на ключа ми свети постоянно CODE и няма палене. Какви може да са причините за това нещо, примерно бушони отпред под капака, реле и тн?Може ли да се оправи без да се маха имобилайзера? Ако няма да се справя сам споделете човек, който може да дойде на място да погледне(от София съм, живея на Симеоновско шосе) и да оправи нещата и съответно за каква сума?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat punto Mk2 1.2 8v свети CODE - не пали.
Collapse
X
-
кола
Първо трябва да се погледне какво и епосле може да се препрограмира Ключа към BSI ако не се е изгубила връзката м/у BSI и ECU.в се едно да се направи нов поне 100лв.В най лошия вариант ECU +BSI и ключ но ново e скъпо може да търсиш от друга кола може да намериш комплекта на различна цена от 200-400лв.Да не ти е падал акумулатора преди това . ако нещо е можело да се направи ти вече щеше да си го направил.Имото на този модел не се маха а и няма кой да е откраде а и ако иска имото няма да спаси положението просто ще си направи нов ключ и готово.
-
Добре, защо да си правя нов ключ. Автомобила е закупен от Ауто Италия с 2 сини ключа имам и синьото картонче с electronic code и mechanical code. Те не могат ли да се използват по някакъв начин, щом са ми го дали.В събота ще пробвам и с другия ключ какво е положението. За акумулатора си прав разтоварих го и се появи това със code.Не може ли някак да се вкара този electronical code и да се оправят нещата?
Коментар
-
Една проста идея, намери още една кола и кабели за палене, закачи се към тях и пробвай да запалиш, като преди това си ревизираш клемите на АБ и масата на купето и двигателя. Ако така не стане ще се ходи на диагностика.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
кола
Това е положението препрограмиране на чип изгубила се е връзката м/у ECU и BSI На новите коли трябва инсталацията да е изправна и най вече акумулатораиначе те вкарва в премеждия Или става така че работи на 2 3-цилиндъра и пак трябва да сменяш ECU .не ти ли казаха че има КОД и че трябва да внимаваш с него .
Коментар
-
Ще си позволя да ползвам тази тема с цел да не затрупвам форума с нови теми. Ако случайно има някъде отговор на моя въпрос, но аз не съм го намерил моля да ме извините.Ще помоля, ако е по правилно модератор да премести мнението ми където трябва. Благодаря.И така на въпроса. Някой от вас може ли да ми каже къде да проверя сигналите (кой кабел за какво е), които влизат в BSI (конфорт модула)? Колата е тази от подписа ми.Благодаря.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар