Здравейте, колеги! Имам няколко питания:1. Възможно ли е да се "съберат" 3 пиновите диагностични букси на JTD105 в една 16 пинова? 2. Има ли схема за окабеляване, например от JTD80; JTD100; JTD115 и тн?3. От къде може да се намери буксата с окабеляването, от приложената на приемлива цена?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
16 пинова, женска букса с окабеляване???
Collapse
X
-
16 пинова, женска букса с окабеляване???
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
кола
Може и да прекараш жички от сега съществуващите и да си преработиш ако трябва буксата с кабелаhttp://www.fiatecuscan.net/Supported...ist.aspxима схеми http://scantool.imechatronics.com/obd_cable_drawing.png
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
както каза колегата горе, трябва да прекараш жици от 3-пиновия към буксата. така е най-сигурно, че няма да объркаш нещо. чак тогава трябва да си модифицираш кабела. тъй като сам ще си прекарваш жиците, няма значение кое къде ще вържеш и можеш да си избереш който си искаш от 3-те варианта. мисля, че 1 е най-удачен, а 2 само за аирбаг, но да не лъжа, виж във форума им - можеше да се направи с ключе, а и се продават готови такива в ибей. евтина букса - 6 долара пак оттук: http://www.ebay.com/itm/Universal-OB...c50fa6&vxp=mtr все пак не виждам за какво ти е цялата галимация, предвид следната забележка от сайта на екускан-а:"PLEASE NOTE: For the old (non-EOBD) vehicles with 3-pin diagnostic connector you need UNMODIFIED interface with 3-pin adapter."още по-чисто и евтино - аз съм така - с малки кабелни обувки забиваш по един едножилен кабел на 7 краче - К -линия, на 4 или 5 - маса, и на 16 - плюс 12Волта и си бучкаш по 3-пиновите конектори колкото си искаш. средното (черното) кабелче на 3-пиновия е маса, а крайното (бяло и нещо си) е К-линия. няма как да сбъркаш, даже и да е пипана инсталацията, щото ако не уцелиш масата няма да ти светне диода на кабела.и последно, ако ти свети лампата на абс и след няколко опита (даване на контакт, чакане и пр. както си му е реда) не можеш да се свържеш с него, а без проблем се връзваш към двигателя, да кажем, то трябва да допуснеш, че самото еку на абс-а не работи - нямаш захранване заради изгорял бушон, прекъснат кабел, лош контакт по конекторите или изгоряло еку. аз за последното не съм чувал, ама всичко е възможно.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Yellow_Flash_Colorz_PDT_03 цялата галимация е за мой собствен гъдел! Искам да си унифицирам този детайл на колата, защото така или иначе трябва да се прави някакъв кабел или преходник за да се чете АБС, защо да не е направо обща комуникационна букса?!В крайна сметка вероятно ще заложа на този кабел /на снимката/, като ще се опитам да свържа всяка жичка от 3 пиновите букси със съответващата от схемата на фиат?! Не че всеки ден се закачам и следя параметрите на колата, но е адски удобно ... разбрах го, докато в студа се опитвах да "диагностицирам" колата на баща ми!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
само обърни внимание на предупрежденията за въздушната възглавница - да не е постоянно свързана към седмо краче, а да е с някакъв ключ. не знам има ли го още този проблем, но навремето мен това ме спря да направя същото като теб, щото вярно всичко се чупи я като вали дъжд, я като е -20 навън!браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Джими, докъде я докара ?Нужни са ти:- окабеляване- 2 бр. мъжки 3 пинови ФИАТ конектори- поялник- женски ОБД конекторНа самото ОБД запояваш GND на 4 или 5ти пин, 12волта на 16ти пин. Около блока с предпазители има десетки места, от които можеш да вземеше маса и захранващо напрежение.Вземаш уреда и прозвъняваш К линията на конектора за ДВГ ЕКУ-то, мисля че беше пин C28 на самото ЕКУ.След като се убедиш, че е той пускаш един кабел в купето от съответния ПИН до мястото, където ще монтираш ОБД буксата.С това ЕКУ-то на ДВГ е готово.Взимаш мъжки 3 пинов конектор и го връзваш в конектора за еърбега, който е под жабката, запояваш кабел на К линията в конектора и го пускаш до ОБД буксата пин 3 (Airbag)Същата процедура с АБС-а, но трябва да пуснеш кабела от коша до купето - има маншони, виж в някоя тема за пускане на силов кабел за усилвател.Ползваш пин1 тук.Това е , за 1 час работа, но пак ще трябва да ползваш преходници или да сложиш превключвател в кабела или да ползваш мултиплексорен диагностичен адаптер.Мога да ти го направя, ама ми е малко кът времето, хвани Дон Матео, той със затворени очи ги прави тези неща, ама чака аз да му направя темпомат ..... тарикатF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Окабелил съм така:пин 1 - АБС,пин 5 - /-/,пин 7 - ЕКУ,пин 16 - /+/,като схемата сработва без никакъв проблем с ЕКУ-то!!! Обаче с централата на АБС не иска?!Имайте предвид, че и двете тройни, диагностични букси са всъщност двойни, т.е. имат само К-линия и GND ... и ЕКУ-то и АБС-а. Също така когато пробвам преправеният си кабел, го правя по отделно.А ето какво излиза при сканиране на интерфейса и съответно при опита ми да се закача с ФЕС 3.3:Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Здравейте, колегикупих си ELM 327 Bluetooth mini адаптер с цел сам да си правя диагнистика на моят Фиат Брава 1.6 16V 1999г. (всъщност по корите на вратите а и под седалките има лепенки с датата на производство- януари 1999, така че двигателят може да е по стар) Четох в интернет, че е възможно да си на правя преходник от 3 пиновия порт към 16 пинов OBD2 конектор и така да си закача ELM 327 Bluetooth адаптерчето. Направих си кабела, свързах адаптера, направих връзка с телефона ми (андроид и програмата Torque Pro) но не мога да се свържа с ECU. Телефонът комуникира с адаптера, но адаптера не прави връзка с ECU-то. Пробвах и с Multiecoscan (с Windows 8 ) и като избера интерфейса в настройките на програмата- всичко е наред- тестът на съответния CОМ порт минава успешно, но като се опитам да се свържа не прави връзка с ECU (минават 10- 20 секунди в опит да се свърже). На снимката се вижда как съм свързал кабелите. Моля кажете къде греша?Фиат Брава 1,6 16V, 1999г. произведена и регистрирана
Коментар
-
[quote="andrianangelov"]...направих връзка с телефона ми (андроид и програмата Torque Pro) но не ....quote]С Торк-а няма да стане. Правих какви ли не опити и не ще. С още една камара други андроид приложения също. връзка с блутуд адаптера има но не и с ЕКУто.Мотора и ЕКУто препдолагам са като моите за това коментирам смело. Единствено с ФЕС (уиндоус и WinMO) и алфаОБД тръгна. Предполагам има особености на протокола за комуникация на IAW49f-a и за това не иска с останалите.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:[anangelov"]...направих връзка с телефона ми (андроид и програмата Torque Pro) но не ....quote]С Торк-а няма да стане. Правих какви ли не опити и не ще. С още една камара други андроид приложения също. връзка с блутуд адаптера има но не и с ЕКУто.Мотора и ЕКУто препдолагам са като моите за това коментирам смело. Единствено с ФЕС (уиндоус и WinMO) и алфаОБД тръгна. Предполагам има особености на протокола за комуникация на IAW49f-a и за това не иска с останалите.Фиат Брава 1,6 16V, 1999г. произведена и регистрирана
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар