колата е фиат пунто 1,2 16винтила спортсложих газов инжекцион и при слагането изчистихме дроселклапата от нагара от картерните газове (електронна е)след като запалихме колата възникна следния проблемдокато е студена няма никакви проблеми но щом загрее и задържа оборотите над 2000 след пускане на гаста те падат до 2000 задържат се няколко секунди там и след това падат пробвахме на няколко диагностики не показва никакви грешки също гледахме дали не трябва да се синхронизира (макар че тя трябва сама да се синхронизира)помагаите от какво може да е проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с дросел клапата пунто мк2
Collapse
X
-
Прочети тук пост номер едно и пост номер шест - http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...acle-cure.html. Пиши след това има ли развитие по проблема. Съвет от мене е да изпълниш процедурите като преди това колата е достигнала работна температура.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
ако съм разбрал правилно1 гаса акумулатора за 45 мин2 не го разбрах какво значи това MAR for 90 secs3 изключвам за 90 секунди4 паля и оставям на празен ход без да натискам газта 15 мин5 гаса и оставям 10 мини сме готови от 6-ти постмахам акумилатора за 5 минслагам я и изчаквам 5 миндавам на контакт и чакам да спре да работи дроселклапа
Коментар
-
1. Разкачаш акумулатора за 45 минути.2. Закачаш го и чакаш 5 минутки без да правиш нищо.3. Даваш на контакт за 90 секунди (MAR се казва позицията на ключа при италианките)4. Изключваш от контакт за 90 секунди5. Палиш и оставяш на празен ход за 15 минутки без да пускаш никакви уреди по колата и без да подаваш газ6. Гасиш и чакаш 10 минутки7. Палиш и почваш да карашКакто казах преди да започнеш процедурата ти препоръчвам колата да е стигнала работна темепература.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар