Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как CD-то да работи без колата да е на контакт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как CD-то да работи без колата да е на контакт?

    Здравейте, преди две седмици си купих първата ми кола fiat bravo 1.6 16v. B, мястото за касетофон/CD беше оригиналния, а днес си купих http://www.technomarket.bg/products/...ony-cdx-gt450u Реших да си го монтирам сам, но в един миг след като всичко проработи успешно изникна този въпрос пред мен: как да стане така че cd-то ми да работи не само когато колата е на контакт? Моля някой който разбира, да обясни какво точно трябва да направя. Благодаря предварително. [/url]

    #2
    кола

    + или два зависи как ти е СД трябва да има когато колата не е на контакт.Може да се наложи само да смениш едната жичка едната би трябвало да е памет и при нея винаги има +
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Съжелявам колега, но не разбрах. Ако някой е слагал на браво и може да ми каже кои жички са...

      Коментар


        #4
        ох аз имам същия проблем CD-то не помни и няма постоянен + и е нужно да бъде на контакт за да работи.
        Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
        Ex.Bravo 1997 1.8 GT

        Коментар


          #5
          Ами това е писано много пъти Откъм колата има 2 основни проводника, по-дебели - черен (маса) и червен (12в.)Откъм ЦД-то имате жълт и червен - тях ги давате на късо и ги свързвате с червения проводник откъм колата.п.с. не нося отговорност за изгорели ЦД_та , проверете , да не се окаже, че съм написал, някаква глупост
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            колега, виж тази тема : http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=47300

            Коментар


              #7
              Аз пък имам друг проблем Винаги си правя СД-тата като загасиш колата и те да гаснат - в случая подавам постоянен + на жълтият кабел и + през контакт на червеният. Това си е супер, не можеш да забравиш нищо включено и да се изтощи акумулатора. Обаче така не можеш да слушаш радио на загасена кола.Нашите коли имат един недостатък - нямат Acc позиция на ключа. Така ако искаш да слушаш радио на загасена кола не можеш или трябва да е на контакт, което мисля че не трябва да се прави.Някой по-запознат с инсталацията на Пунто МК2 може ли да ми каже как да си направя Асс позиция на ключа, в смисъл не да си сменя ключалката, а от някъде другаде да се взима +. Мислех от модула за стъклата, но там времето е ограничено - след гасене на колата преди да си отворил вратата можеш да местиш стъклата за още няколко минути. Това е много удобно примерно тъкмо си загасил и виждаш че не си си вдигнал стъклото, но не ми върши работа заради малкото време.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                гледах http://italauto-bg.net/forum/viewtop...567fd3&start=0 и е много добре обяснено, но при мен на едната букса имам само 4 кабела а на другата адски многои нямам розов кабел на еднатаа точно на нея уж трябва да вържа кабелите Помогнете моля ви.

                Коментар


                  #9
                  @ilko-gd - вържи го постоянно, а отделно си направи една схемичка към централното/алармата, която при заключване на вратите да прекъсва захранването на ЦД_то, но да оставя на паметта, ако при отключване на вратите - да възстановява захранването
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    ilko-gd написа:
                    Аз пък имам друг проблем ... Нашите коли имат един недостатък - нямат Acc позиция на ключа. Така ако искаш да слушаш радио на загасена кола не можеш или трябва да е на контакт, което мисля че не трябва да се прави...
                    а мойто що си свири без да съм на контакт? щото е оригиналното ли?
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #11
                      направих го, но сега се замислих, че на баща ми на колата когато вкараш ключа, дадеш на контакт и след това го върнеш да не е на контакт (но ключа е още вътре) радиото работи. Когато изкараш ключа се изключва. Това може ли да се направи толкова лесно колкото стана това?

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Така Жълт с червен на едно и има винаги +http://store.picbg.net/pubpic/26/19/...19.jpgнещо такова http://i.data.bg/08/01/21/771209_orig.jpg -Първо се свързва МАСА -черен -после + да няма объркване на жиците че гърми стъпалото или ако има захранване на стъпалото.- Другото на по новите маса не се взима от корпуса- задния болтКнижка за модела .http://www.sony.bg/product/ica-in-ca...anual/191573А каква е другата кола
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          maxelllll написа:
                          направих го, но сега се замислих, че на баща ми на колата когато вкараш ключа, дадеш на контакт и след това го върнеш да не е на контакт (но ключа е още вътре) радиото работи. Когато изкараш ключа се изключва. Това може ли да се направи толкова лесно колкото стана това?
                          На VW е така и е много добре измислено според мен. Не казваш колата каква е.
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #14
                            ilko-gd написа:
                            maxelllll написа:
                            направих го, но сега се замислих, че на баща ми на колата когато вкараш ключа, дадеш на контакт и след това го върнеш да не е на контакт (но ключа е още вътре) радиото работи. Когато изкараш ключа се изключва. Това може ли да се направи толкова лесно колкото стана това?
                            На VW е така и е много добре измислено според мен. Не казваш колата каква е.
                            казах в първия пост. ФИАТ БРАВО 1.6 16v 1997година.

                            Коментар


                              #15
                              maxelllll написа:
                              казах в първия пост. ФИАТ БРАВО 1.6 16v 1997година.
                              Имах в предвид на баща ти колата На Браво/а както и на Пунто МК2 този номер не става.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар

                              Working...
                              X