Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Имам много странен проблем с ксенона

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Имам много странен проблем с ксенона

    Сложих го преди три дена и днес забелязах че като карам върху път с леки бабунки (не дупки) с 40 и ксенона трепти сякаш крушките се клатят, а са закрепени.Има ли решение?Освен това керамичната тръбичка дето е отдолу с единия проводник на единия фар е на милиметър и половина от металния екран, а на десния фар почти опира в нея.Дали е крива или умишлено е направена така за да е светлината по надалеч от дясно?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Хлабава маса колега, не е от закрепването на крушките.Моите баласти миналата седмица ги свалях, буксите там са проблемни. Разглобих пластмасовата "изолация" около буксата и стиснах самите обувки. При повторни проблеми съм се решил да махна направо пластмасовата "изолация" и да изолирам обувките с изолир бан.При мен е от това. Другият възможен вариант е проблемен баласт.
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Колега,светни фаровете и се загледай на място дали трептят,ако да значи проблема е в баластите.Четох темата ти,че си сложил ксенон и доколкото помня е от евтините(при тях има вариант проблемен баласт).Ако не трепти на място значи проблема е някъде по фаровете.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        Трепери ти крушката в цокъла, тъй като пъпките са ти малко по-големи от отвора, в който трябва да легнат.

        Коментар


          #5
          Колега здраво си се набухал с тея ксенони..."Играта" на светлинния лъч няма да можеш да я избегнеш..Такива са баластите(ако ти играе лъча когато автомобила е в покой)Особено си проличава на стена.Виждаш как мърда светлината на стената...И за да съм напълно сигурен в това което казвам и да ти дам правилен отговор на въпроса ти, снимай баласта за да видя кой модел е....Има 3-4 модела на които аз им викам"ЖИВИ КСЕНОНИ"...Просто импулсното им не е стабилно и постоянно играе,а това се отразява на светлинния лъч.(не е стабилилен запаления газ)...Отварял съм такъв баласт за да видя от де идва тая игра..Оказа се че силикона вътре е течен(не е изсъхнал),и по лошото е че не искаше да изсъхва....Дай един пикчър да видя от кои баласти е..П.С...Избягвайте ксеноните за по 40лв!!!При тях светлината е по слаба от истински ксенон..Самите баласти напъват кружката с 70% и на практика не светят кой знае колко повече от някоя маркова халогенна крушка(с едната разлика че светлината е синкава и имитира ксенон)..При някой от евтините се забелязва и този недостатък(играта на светлинния лъч)..Да не говорим,че не отговарят изобщо на никакви стандарти-5000к отговаря на 6000к,при някой даже и на 8000к....Има хубави комплекти които не са кой знае колко по скъпи...60-80лв...
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #6
            Глупости пишеш, идеално си свети ксенона, на място нищо не трепти.А и по твойта логика каква е гаранцията че този от 60 -80 няма да е същия с двойна надценка?И как точно прецени че моя светел на 70 % Лепенката ще я снимам, но металните корпуси са абсолютно еднакви и на тия от 90 дето гледах само лепенката отгоре е друга. Ако му сложа лепенка луксима и ти го продам за 100 сигурно ще разправяш колко добре светел.По точно светлината не примигва, а просто се мести напред назад по пътя, сещате се какъв е ефекта като фара не е закрепен примерно или крушката. Е тука е същата работа.Не че преди на светлината но ми се струва че ще хвана морска болест като гледам как се клати осветения участък.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              infineon написа:
              Глупости пишеш, идеално си свети ксенона, на място нищо не трепти.А и по твойта логика каква е гаранцията че този от 60 -80 няма да е същия с двойна надценка?И как точно прецени че моя светел на 70 % Лепенката ще я снимам, но металните корпуси са абсолютно еднакви и на тия от 90 дето гледах само лепенката отгоре е друга. Ако му сложа лепенка луксима и ти го продам за 100 сигурно ще разправяш колко добре светел.По точно светлината не примигва, а просто се мести напред назад по пътя, сещате се какъв е ефекта като фара не е закрепен примерно или крушката. Е тука е същата работа.Не че преди на светлината но ми се струва че ще хвана морска болест като гледам как се клати осветения участък.
              За втори път ти казвам - пъпките на новата крушка са ти по-големи от отворите в цокъла и не ляга добре. Среща се масово при афтърмаркет ксеноните. Иска малко да се изтъни пъпката и ще се реши проблемът.

              Коментар


                #8
                infineon написа:
                Глупости пишеш, идеално си свети ксенона, на място нищо не трепти.А и по твойта логика каква е гаранцията че този от 60 -80 няма да е същия с двойна надценка?И как точно прецени че моя светел на 70 % Лепенката ще я снимам, но металните корпуси са абсолютно еднакви и на тия от 90 дето гледах само лепенката отгоре е друга. Ако му сложа лепенка луксима и ти го продам за 100 сигурно ще разправяш колко добре светел.По точно светлината не примигва, а просто се мести напред назад по пътя, сещате се какъв е ефекта като фара не е закрепен примерно или крушката. Е тука е същата работа.Не че преди на светлината но ми се струва че ще хвана морска болест като гледам как се клати осветения участък.
                Ако крушката е легнала добре в леглото и не се мести,провери рефлектора-може да се е откачил и да играе докато караш.Няколко фара съм отварял и често съм го срещал този проблем.Относно коментара ти за ксенона,не си прав-ако мислиш че твоя ксенон свети идеално,смени единия баласт с такъв за 40лв примерно да видиш разликата (само баласт за 40лв).Като застанеш пред колата ще видиш колко несвети твоя ксенон.Писал си че разликата в баластите е само в лепенката отгоре,не е така...дори и абсолютно еднаквите баласти от два различни ксенона имат разлика,на този които е от 40лв баласта е много по лек отколкото на скъпия ксенон,можеш да се убедиш и сам.
                Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                Коментар


                  #9
                  кола

                  По някога зависи от крушка вътре самата жичка трепти .Това не означава че ако си купиш по скъпа крушка няма пак да трепи .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    В ксенона няма жичка, ако греша ме поправете. Претрепването се получава защото не е легнала хубавп крушката или има трепване на металната планка хваната към рефлектора.
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар

                    Working...
                    X