Сложих го преди три дена и днес забелязах че като карам върху път с леки бабунки (не дупки) с 40 и ксенона трепти сякаш крушките се клатят, а са закрепени.Има ли решение?Освен това керамичната тръбичка дето е отдолу с единия проводник на единия фар е на милиметър и половина от металния екран, а на десния фар почти опира в нея.Дали е крива или умишлено е направена така за да е светлината по надалеч от дясно?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имам много странен проблем с ксенона
Collapse
X
-
Имам много странен проблем с ксенона
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Хлабава маса колега, не е от закрепването на крушките.Моите баласти миналата седмица ги свалях, буксите там са проблемни. Разглобих пластмасовата "изолация" около буксата и стиснах самите обувки. При повторни проблеми съм се решил да махна направо пластмасовата "изолация" и да изолирам обувките с изолир бан.При мен е от това. Другият възможен вариант е проблемен баласт.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
-
Колега,светни фаровете и се загледай на място дали трептят,ако да значи проблема е в баластите.Четох темата ти,че си сложил ксенон и доколкото помня е от евтините(при тях има вариант проблемен баласт).Ако не трепти на място значи проблема е някъде по фаровете.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Колега здраво си се набухал с тея ксенони..."Играта" на светлинния лъч няма да можеш да я избегнеш..Такива са баластите(ако ти играе лъча когато автомобила е в покой)Особено си проличава на стена.Виждаш как мърда светлината на стената...И за да съм напълно сигурен в това което казвам и да ти дам правилен отговор на въпроса ти, снимай баласта за да видя кой модел е....Има 3-4 модела на които аз им викам"ЖИВИ КСЕНОНИ"...Просто импулсното им не е стабилно и постоянно играе,а това се отразява на светлинния лъч.(не е стабилилен запаления газ)...Отварял съм такъв баласт за да видя от де идва тая игра..Оказа се че силикона вътре е течен(не е изсъхнал),и по лошото е че не искаше да изсъхва....Дай един пикчър да видя от кои баласти е..П.С...Избягвайте ксеноните за по 40лв!!!При тях светлината е по слаба от истински ксенон..Самите баласти напъват кружката с 70% и на практика не светят кой знае колко повече от някоя маркова халогенна крушка(с едната разлика че светлината е синкава и имитира ксенон)..При някой от евтините се забелязва и този недостатък(играта на светлинния лъч)..Да не говорим,че не отговарят изобщо на никакви стандарти-5000к отговаря на 6000к,при някой даже и на 8000к....Има хубави комплекти които не са кой знае колко по скъпи...60-80лв...FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Глупости пишеш, идеално си свети ксенона, на място нищо не трепти.А и по твойта логика каква е гаранцията че този от 60 -80 няма да е същия с двойна надценка?И как точно прецени че моя светел на 70 % Лепенката ще я снимам, но металните корпуси са абсолютно еднакви и на тия от 90 дето гледах само лепенката отгоре е друга. Ако му сложа лепенка луксима и ти го продам за 100 сигурно ще разправяш колко добре светел.По точно светлината не примигва, а просто се мести напред назад по пътя, сещате се какъв е ефекта като фара не е закрепен примерно или крушката. Е тука е същата работа.Не че преди на светлината но ми се струва че ще хвана морска болест като гледам как се клати осветения участък.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Глупости пишеш, идеално си свети ксенона, на място нищо не трепти.А и по твойта логика каква е гаранцията че този от 60 -80 няма да е същия с двойна надценка?И как точно прецени че моя светел на 70 % Лепенката ще я снимам, но металните корпуси са абсолютно еднакви и на тия от 90 дето гледах само лепенката отгоре е друга. Ако му сложа лепенка луксима и ти го продам за 100 сигурно ще разправяш колко добре светел.По точно светлината не примигва, а просто се мести напред назад по пътя, сещате се какъв е ефекта като фара не е закрепен примерно или крушката. Е тука е същата работа.Не че преди на светлината но ми се струва че ще хвана морска болест като гледам как се клати осветения участък.
Коментар
-
infineon написа:Глупости пишеш, идеално си свети ксенона, на място нищо не трепти.А и по твойта логика каква е гаранцията че този от 60 -80 няма да е същия с двойна надценка?И как точно прецени че моя светел на 70 % Лепенката ще я снимам, но металните корпуси са абсолютно еднакви и на тия от 90 дето гледах само лепенката отгоре е друга. Ако му сложа лепенка луксима и ти го продам за 100 сигурно ще разправяш колко добре светел.По точно светлината не примигва, а просто се мести напред назад по пътя, сещате се какъв е ефекта като фара не е закрепен примерно или крушката. Е тука е същата работа.Не че преди на светлината но ми се струва че ще хвана морска болест като гледам как се клати осветения участък.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар