Значи доколкото виждам това е някво реле но идея си нямам за какво е .... Та ако мойе някой да help ...Между другото проблема е че на ниски обороти когато не подавам газ ,,релето,, чука непрекъснато .А на самото реле наспидите са (mp-вероятно марката) някакъв номер-231002...12v 8j italy...a колата е фиат типо 1.4
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно едно" реле"
Collapse
X
-
значи ето го самото място (оградено в черно ) отляво ня таблото.Смених релето няма го предишното постоянно цъкане но не разбрах за какво е тва реле...всичко си работи с изключение на задната чистачка ...но мисля че проблема и не е от това.И ако може някой да каже колко ампера трябва да е самото ртеле защото това дето го сложих е 30а.Прикачени файлове
Коментар
-
Конкретното реле е много просто. То има четири клеми. Две от тях са контакт, а другите две намотка. Проверява се с мултицет за намотката. Това че щрака не значи че контакта вътре е наред. Аз лично задействам релето и меря омовете на контакта. Ако ти покаже нещо от порядъка на 1 ом отива в коша. Качествените релета имат съпротивление на контакта - мили ом-ве[mohms].Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Данчо, контактактите на такова реле се проверват по-голям ток, от този на мултицета ! Не случайно вериго-проверитела пуска по-голям ток от омметъра. То щом му щтрака релето, може наистина да е от връзките към намотката на електомагнита, а това също не се проверява с омметър, а с пускане на ток към намотката, и ако при почукване прекъсва, значи има грижи. Контактите се проверяват с пробна лампа, за да се разбере при по-голям ток дали осъществяват добра връзка. Ако са направили пъпка и дупка, като на чукче на Жигула, с омметъра може да имаш идеална електропроводимост, но като пуснеш по-голям ток, няма да мине заради малката контактна повърхностОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Danchojn написа:Качествените релета имат съпротивление на контакта - мили ом-ве[mohms].Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Айде сметни по простия закон на ом, какво ще стане ако пуснеш 2милиампера през проводник със сечение 0,5 квадратни мм и по същия проводник искаш да пуснеш 10А .Не ми говори глупости, ами се замисли малко, и ако имш някаква практика с електичество изобщо, дълбоко се съмнявам че е била ползотворна. На хартия и по жицата тока върви по различен начин От 30 години и повече се занимавам със всичко що работи на ток, не ми преподавай закона на Ом, ами вземи че извлечи малко полза от това което казвам. И със твоя спрей на Политрон, внимавай какви ги дръхкаш, че някой може да ти повярва и да го изпържи тока ! Той не е електропрпводим, но не е и изолатор. Това е течен продукт, който отстранява окиси и нагар по електрически кинтакти и оставя тънъка слой смазка, която на твоя голфаджия му е помогнала, защото е изгонила водата по изолацията на кабелите и предотвратява повторно задържане на влага. Много по-добър спрей има, който ми върши страшно много работа, но не заблуждавам хората че е изолатор. Пак си помисли, колко си наясно с тока !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дидо - едно ще ти кажа. Ако само си представиш, че в един MOSFET - комутираш 50А ток и над 100 импулсно, връзката между кристала и крачетата става с 0.1 жица(понякога и по-малко), ще разбереш. Тук няма никакво значение квадратурата, защото дължината на контакта е равна на 0. По твоята логика не трябваше да съществуват вообще микросхемите, щяхме да сме още с големите контактори. Мога да ти покажа японско реле, с габаритен корпус 1см/1см/1см което комутира 20А ток без проблем. Забележи комутира. Защото не е същото да ги превключва или просто да минат през затворен контакт. Що се отнася до Политрон си толкова далече, че не можеш и да го разбереш. Никъде не съм казал да си напръскаш жиците в къщи и да ги оставиш без изолация. Обещавам, че с тебе повече няма да комуникирам. Пожелавам ти Успех във всяко начинание. Извинявам се на колегите за отклонението.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
gituli написа:Я го обесни малко по просто,стъпка по стъпка като за мен .Как го задействаш релето и мериш?Това реле в което се съмнявам е на ламбда сондата,ако има някакво значение .Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
кола
Не знам кво обсъждате толкова смени релето и готово или го укъси за проба http://www.in-car-stuff.com/shop/rel...изтегли си мануал за модела кола http://www.mediafire.com/file/t2ezfd...dfнакрая има схеми виж кой № е и това е .
Коментар
-
nikolai4enceto написа:значи ето го самото място (оградено в черно ) отляво ня таблото.Смених релето няма го предишното постоянно цъкане но не разбрах за какво е тва реле...всичко си работи с изключение на задната чистачка ...но мисля че проблема и не е от това.И ако може някой да каже колко ампера трябва да е самото ртеле защото това дето го сложих е 30а.Danchojn написа:Дидо - едно ще ти кажа. Ако само си представиш, че в един MOSFET - комутираш 50А ток и над 100 импулсно, връзката между кристала и крачетата става с 0.1 жица(понякога и по-малко), ще разбереш. Тук няма никакво значение квадратурата, защото дължината на контакта е равна на 0. По твоята логика не трябваше да съществуват вообще микросхемите, щяхме да сме още с големите контактори. Мога да ти покажа японско реле, с габаритен корпус 1см/1см/1см което комутира 20А ток без проблем. Забележи комутира. Защото не е същото да ги превключва или просто да минат през затворен контакт. Що се отнася до Политрон си толкова далече, че не можеш и да го разбереш. Никъде не съм казал да си напръскаш жиците в къщи и да ги оставиш без изолация. Обещавам, че с тебе повече няма да комуникирам. Пожелавам ти Успех във всяко начинание. Извинявам се на колегите за отклонението.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар