Мотора е 1.1 и е същият като на Пунто. Моно инжекция с две бобини.Проблема се състои в това, че бобината за 1-4 цилиндър не дава искра. Изгаря транзистора в ЕКУ-то. Отворих ЕКУ-то и смених транзистора, веднага след опит за палене транзистора прави късо от всякъде. Смених го отново и смених бобината с чисто нова, отново изгоря. Отново го смених, проверих инсталацията, кабели, свещи, размених и бубините и отново гори. В ЕКУ-то до където мога и до колкото знам съм проверил нещата напред преди транзистора и всичко е здраво. На двата транзистора схемите им вървят в паралел и съм ги сравнявал и двете и навсякъде стойностите са еднакви. Изключвам проблем в инсталацията или бобините защото при размяна на кабелите е редно да изгори и транзистора за 2-3 цилиндър. Каква е причината да гори скапаният транзистор BU941ZP.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ЕКУ на Ипсилон
Collapse
X
-
u_bo
Re: Проблем с ЕКУ на Ипсилон
chaveto написа:Мотора е 1.1 и е същият като на Пунто. Моно инжекция с две бобини.Проблема се състои в това, че бобината за 1-4 цилиндър не дава искра. Изгаря транзистора в ЕКУ-то. Отворих ЕКУ-то и смених транзистора, веднага след опит за палене транзистора прави късо от всякъде. Смених го отново и смених бобината с чисто нова, отново изгоря. Отново го смених, проверих инсталацията, кабели, свещи, размених и бубините и отново гори. В ЕКУ-то до където мога и до колкото знам съм проверил нещата напред преди транзистора и всичко е здраво. На двата транзистора схемите им вървят в паралел и съм ги сравнявал и двете и навсякъде стойностите са еднакви. Изключвам проблем в инсталацията или бобините защото при размяна на кабелите е редно да изгори и транзистора за 2-3 цилиндър. Каква е причината да гори скапаният транзистор BU941ZP.
-
Свършиха ми транзисторите а нямам заместител, утре като купя ще опитам и така. Макар, че мен точно това ме съмнява, че куплунга на бобината не контактува и затова гори. Днес имам друга работа и няма да се занимавам да проверя куплунга.Иначе както казах по напред, инсталацията е проверена за късо. На двете бобини + е в паралел, управляват се с - едната е на пин 1 а другата на пин 19 на ЕКУ-то. Вътре в ЕКУ-то пин 1 и 19 вървят в паралел като части и схема, и докъдето може да се провери с мултицет е направено.
Коментар
-
кола
Има е схмата от тук изводите на голямата букса и виж по важните къде какво отиваима едно голямо съпротивление и то прави проблемhttp://translate.google.bg/translate...Mk1%2Ffiat.htm
Коментар
-
Re: Проблем с ЕКУ на Ипсилон
chaveto написа:. Каква е причината да гори скапаният транзистор BU941ZP.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Проблема с транзистора е сериозен и си трябва голям ремонт на ЕКУ-то. Човека не иска да дава пари за ремонт или за ново ЕКУ...... Затова минахме на вариант В. Сложихме делко и всичко е на 6. Работи си на газ и на бензин перфектно, на бензин обаче ще видим до кога ще работи. Макар, че собственика каза, че не го интересува.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар