Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

алтернатор на добло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    алтернатор на добло

    доста потърсих в форума но не открих отговор. на алтернатора има две жици дебела от стартера - акумолатора и по танка ама не много към каде води и кога трябва да има напрежение на нея може ли някои да ми каже и ако трябва да го свалям от каде става това тои е отзад под нафтовата помпа.благодаря ви предварително.

    #2
    Re: алтернатор на добло

    taison1 написа:
    доста потърсих в форума но не открих отговор. на алтернатора има две жици дебела от стартера - акумолатора и по танка ама не много към каде води и кога трябва да има напрежение на нея може ли някои да ми каже и ако трябва да го свалям от каде става това тои е отзад под нафтовата помпа.благодаря ви предварително.
    Тънката е за възбуждането, трябва да има напрежение при подаване на контакт от ключа.За свалянето не зная как е на на този модел, при някои други модели се налага сваляне на полуоска за демонтаж на генератора
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Re: алтернатор на добло

      ами след това няма нали?И ако няма на контакт и запали трагва ли да работи динамотоБлагодаря ти че ми помагаш безценна е помоща ти Аз сам в италиа и ме карат да им обслужвам бусовете и колите пак не сам много наясно с всичко.Не знам ти сервиз ли имаш да те питам за някое любителско елком4е за фиат,ситроен ивеко тия френските и италианските

      Коментар


        #4
        кола

        Има програма http://www.fiatecuscan.net/или от форума и в VAG com кабел може да правиш диагностика и с лаптоп .другото е програма EPER има е в нета онлаин може да гледаш къде какво има по колитес Internet Explorer по добре се отваря програмата http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...другото е от форума има всички мануали за колите и може да си ги изтеглиш или в интернет например за Пунтоhttp://www.filecrop.com/search.php?w...r=1&engine_h=1
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: алтернатор на добло

          taison1 написа:
          ами след това няма нали?И ако няма на контакт и запали трагва ли да работи динамотоБлагодаря ти че ми помагаш безценна е помоща ти Аз сам в италиа и ме карат да им обслужвам бусовете и колите пак не сам много наясно с всичко.Не знам ти сервиз ли имаш да те питам за някое любителско елком4е за фиат,ситроен ивеко тия френските и италианските
          ако разкачиш тънкия кабел, на контакт ще премериш 12 волта. при закачен кабел ще премериш 12 волта когато алтернатора почне да генерира- тоест когато изгасне лампата на таблото /тоест потенциалите се изравнят/.

          Коментар


            #6
            Re: алтернатор на добло

            kolev написа:
            taison1 написа:
            ами след това няма нали?И ако няма на контакт и запали трагва ли да работи динамотоБлагодаря ти че ми помагаш безценна е помоща ти Аз сам в италиа и ме карат да им обслужвам бусовете и колите пак не сам много наясно с всичко.Не знам ти сервиз ли имаш да те питам за някое любителско елком4е за фиат,ситроен ивеко тия френските и италианските
            ако разкачиш тънкия кабел, на контакт ще премериш 12 волта. при закачен кабел ще премериш 12 волта когато алтернатора почне да генерира- тоест когато изгасне лампата на таблото /тоест потенциалите се изравнят/.
            благодаря на всички за помоща този форум е доста интересен и наистина има хора в него готови да помогнат

            Коментар

            Working...
            X