Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преминаване от H4 към H1 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преминаване от H4 към H1 ?

    Колеги, предложете как да стане следният номер. Искам като пусна дългите да работят и късите светлини! Предполагам с реле, но все пак . Пунто мк1 е колата. фаровете са сменени от H4 с H1 както пише в заглавието
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    кола

    Сменяш само буксите. Може да се наложи да се удължат жиците вътре и готово
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      само със смяна на буксите няма да стане..Трябва му едно реле и да се префасонира инсталацията малко,тъй като е за н4 и изключва късите,когато се подадат дълги...
      FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

      Коментар


        #4
        Аз съм ги преправил буксите и фаровете си бачкат екстра. Но когато пусна дългите ми се гасят автоматично късите свтлини, а искам да светя и късите и дългите заедно.
        CSI in the CAR !!!
        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

        Коментар


          #5
          кола

          Сигурно нещо липсва при мен светят и двата фара заедно къси /дълги ПунтоМК1 1.2 ELX да не би релето да е друго Виж схемата и каква е разликата http://translate.google.com/translat...Mk1%2Ffiat.htm
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Трябва да направиш ето това за да свети всичко на дълги..
            Прикачени файлове
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              кола

              Гледам това е при Бравоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=65951
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                galinchooo написа:
                Трябва да направиш ето това за да свети всичко на дълги..
                Благодаря, хубава схема. Следователно, трябва да добавя 2ро реле за дългите ако съм само с едно и проследя дали са ми така кабелите както е на схемата !
                CSI in the CAR !!!
                Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                Коментар


                  #9
                  Да с 2 релета е.... и двете схеми са еднакви.Направи една от 2те..Като 2рата схема е допълнително с 2 диода(1N540 за да избегнеш незначителното премигване на късите при превключване(къси на дълги и обратно)....Ако си с ксенон задължително 2рата схема с диодите иначе ще ти гасне ксенона на късите...П.С....И да не забравя..+12 от акумулатора задължително слагай предпазител 30А с цокъл..(близо до акумулатора)
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #10
                    mancuzo написа:
                    galinchooo написа:
                    Трябва да направиш ето това за да свети всичко на дълги..
                    Благодаря, хубава схема. Следователно, трябва да добавя 2ро реле за дългите ако съм само с едно и проследя дали са ми така кабелите както е на схемата !
                    Нищо няма да проследяваш..Тая схема съм ти я дал за надграждане на твоята....Ползваш само импулсите от оригиналтана ти букса за къси и дълги да управляваш 2те релета(новите)....Трябва да им намериш място...И трябва да си пуснеш нова инсталация от релетата(новите) до фаровете(само +),маса си имат...
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      galinchooo написа:
                      mancuzo написа:
                      galinchooo написа:
                      Трябва да направиш ето това за да свети всичко на дълги..
                      Благодаря, хубава схема. Следователно, трябва да добавя 2ро реле за дългите ако съм само с едно и проследя дали са ми така кабелите както е на схемата !
                      Нищо няма да проследяваш..Тая схема съм ти я дал за надграждане на твоята....Ползваш само импулсите от оригиналтана ти букса за къси и дълги да управляваш 2те релета(новите)....Трябва да им намериш място...И трябва да си пуснеш нова инсталация от релетата(новите) до фаровете(само +),маса си имат...
                      Супер, много благодаря за помоща
                      CSI in the CAR !!!
                      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Релето си има място само трябва да се сложи http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=76767
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Re: Преминаване от H4 към H1 ?

                          mancuzo написа:
                          ... фаровете са сменени от H4 с H1 както пише в заглавието
                          как точно си сменил "фаровете" ... целия фар, като новият е с цокъл и работи с Н1 или само крушките: от Н4 към Н1?п.п. дано не е второто ...
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Нали като е с 2 секции има 2 Н1 иначе е 1 аН4 като се включи къси /дълги заедно едните преди са гаснели да не повреди крушката А сега като са отделни може да светят 2 те заедно има място за едно реле фабрично и тогава с няма да гаснат късите .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар

                            Working...
                            X