Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Visa UniScan

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ogi28b написа:
    К и Л за Купето.
    И К-Л за Делтата!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      Здравейте колеги, с VISA-та 1.83С се свързвам с ECU-то 028000756 Типо 1.4i.e. 94г. чрез самоделно адаптерче по схема от форума :D работи перфектно, макар, че изкарва много малко параметри . Въпроса ми е мога ли с VISA или друг софтуер да си диагностицирам запалването DIGIPLEX2-MED439M има куплунг за диагностика с К-линия.

      Коментар


        Гледах на едно място диагностичен скенер Sintesys OTC 4130 става з акамиони мотоциклети и автомобили , по код и изглед кабелите за връзка с автомобила се 1:1 като на виза-та. версията там беше нещо 4.05 и незнам това чудо дали може да се смъкне и подкара на компютър ъпдейтнато до дупка поддържаше до 2009 година Ето едно линче за какво става въпрос http://www.otctools.ru/index.php?pid=17

        Коментар


          Petko написа:
          Софтуера на visa-uniscan 1.83 /и други/ може да се изтегли от тук:http://www.minsk555.narod.ru/software.htm
          Тази програма върши ли работа за Фиат Крома 2000и.е. с компютър БОШ0 0 280 000 350

          Коментар


            Работи

            Коментар


              Здравейте колеги!Реализирах схемата на Visa 1.83C показана долу.Имам няколко въпроса към колегите с голям опит,тъй като забелязах някои проблеми,въпреки че схемата работи.1.Защо схемата ми работи само с английската версия ?2.Трябва да са включени и двата COM1 и COM2 кабела въпреки че Фиатките които пробвах бяха само на К-линия.3.Налагаше се по 2 пъти да потвърждавам с F1 ERRORS,с F2 ENG.PARAMETERS ...?4.Какви трябва да бъдат транзисторите на схемата? Аз използвах ВС547.Дали не съм сгрешил?5.Когато дам на INFO ми излиза:ISO DB CODE : 55 ** ** ** ** **ECU’S ISO CODE : 55 AD 86 02 16 20 Това добре ли е ?
              Прикачени файлове
              Petar

              Коментар


                Има подръжка на руски но трябва да се свали файла и да се добави в директорията. При мен работи и само с единия порт ако ползвам К киния, но аз правех малко по-друга схема. Принципа е същия, обаче. И при мен ми иска да въвеждам по 2 пъти командите за които пишеш.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  Това с двойното натискане на Ф1, Ф2.. май беше заради това че версията е крак-ната. Ама може и да се лъжа. Иначе при мен със сигурност не иска да са свързани 2 кабела, достатъчно е само един, независимо кой.

                  Коментар


                    Колеги дайте малко инфо за АТС900. Интересувам се от схема, с какъв чип е и софтуер. Също и за КЛИП.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      диагностика

                      да не си решил да го правиш такъв одговор едвали ще получиш освен ако някой нее разгболявал подобно нещо а и е патентовано макарче и то е крадено -като принципна схемапроизвежда се тук http://dek.bg/main.php?action=diag&topic=ats900 а и не става точно за Фиат макарче има го като опция
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        Има доста подобни сайтове, но няма схема. Дори и руснацие я търсят. Няма да го ползвам за фиата, въпреки че подържа протокола и би трябвало да се закача, та дори и със друг софтуер. Най вече ме интересува чипа с който е изпълнен тоя кодочетец.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          petar55 написа:
                          ---2.Трябва да са включени и двата COM1 и COM2 кабела въпреки че Фиатките които пробвах бяха само на К-линия....?
                          Why is this necessary if examined car doesn´t have L-line, only K-line (two wire for Fiat) ?

                          Коментар


                            nocoabojak написа:
                            petar55 написа:
                            ---2.Трябва да са включени и двата COM1 и COM2 кабела въпреки че Фиатките които пробвах бяха само на К-линия....?
                            Why is this necessary if examined car doesn´t have L-line, only K-line (two wire for Fiat) ?
                            Въпросът е: Защо това е необходимо, ако тестваната кола няма L-линия, а само K-Линия (две жици в буксата) ?That was not confirmed by petar55.Probably a mistake by him.
                            ogi28b написа:
                            Това с двойното натискане на Ф1, Ф2.. май беше заради това че версията е крак-ната. Ама може и да се лъжа. Иначе при мен със сигурност не иска да са свързани 2 кабела, достатъчно е само един, независимо кой.
                            The text marked as bold means: No need both lines to be connected to a serial port, only one is enough, no matter which one. I don’t even have COM 2 on my laptop. You can ask all your questions in our International Zone as well.

                            Коментар


                              ЪП на темата.1.8. Спамът няма да бъде толериран в никой случай (спам - едносрични и повтарящи се постове, както и оф-топици).Модераторски екип на fiat-bg.org
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                Днес се наложи да тествам ABS на браво JTD и никъде във Visa-та не открих тест за ABS. За почти всички модели има, а за браво няма. Въпроса ми е моята Visa ли е кофти версия или по-принцип е така и има ли начин с друг софтуер да извърша теста?
                                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                                Коментар

                                Working...
                                X