Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Visa UniScan

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кодът, който ти го иска е: tec . След като го напишеш не натискай Enter, просто изчакай 5-6 сек и ще ти се отвори менюто за настройки на портовете.

    Коментар


      може ли малко инфо къде се намира куплунга за диагностика на фиат браво 1.6 16в 97 и с какъв накраиник визата се прави.благодаря предварително

      Коментар


        j1wk0 написа:
        може ли малко инфо къде се намира куплунга за диагностика на фиат браво 1.6 16в 97 и с какъв накраиник визата се прави.благодаря предварително
        Куплунга се намира зад двигателя закачен за една черна кутия в която се намира МАП-а. С три кабела е. Аз не използвам конектори за връзка с диагностичния куплунг, усукал съм жиците на кабела и ги навирам вътре.
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          Колеги,тази виза ми дава зор и не мога да разбера къде е проблема.Затова имам следните въпроси:Малко информация -буксата ми е с 3 кабела (респективно имам К и Л линия)1.Има ли значение двато СОМ-а от схемата как ще бъдат поставени на компа? ( СОМ1 към СОМ1 и СОМ2 към СОМ2)2.Как мога да проверя под ДОС дали ми работят СОМ-овете на компютъра?3.Има ли опасност да изгърми нещо по платката,ако се обърне поляритета?Виждам,че има диод и би трябвало да няма проблеми,но да попитам. :D 4.т.к. съм сменено ЕКУ не знам новото дали работи по К и Л линии? (замерих пиновете на буксата и съответно имах в двато крайни напрежение от 11,8 волта,ако не ме лъже паметта,а на средният пин нямаше никой.Има ли вероятност да съм само по К-линия?ЕКУ-то е от браво 97 година.5.Задължително ли е да се спазват инструкцийте на Виза-та,когато не ми разчете ЕКУ-то?Имам предвид,за да опита отново да изключа колата,после пак да е включа и т.н.?6.Трябва ли колата да е запалена или е достатъчно да бъде на контакт?Благодаря предварително!
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            по 1. - има значение, но с метода "проба-грешка" ще намериш правилната конфигурация.по 2. - аз използвам едно програмче AmiDiag, нещо старо за хардуерен тест, трудно се открива, така че ако не успееш - кажи ще ти го пратя.по 3. - ако имаш впредвид да размениш + и масата, не би трябвало да се случи нищо страшно. Виж ако пуснеш 12В на някои от комуникационните линии не знам какво ще стане по 4. - не съм напълно убеден, но ако само си сменил ЕКУ-то, тогава всичко останало трябва да си както преди смяната.по 5. - на Зетата може и да не се гаси, но при теб не знам как епо 6. - за да четеш грешките трябва да е на контакт, но може и да работи мотора. За да следиш параметрите - там твърдо трябва да работи двигателя, а за да триеш грешки - двигателя трябва да е загасен т.е. трябва да си само на контакт.

            Коментар


              Четене с "Виза"

              Здравей Колега По повод четенето на данните и обръщането на СОМ - портовете. Можеш да ги размениш и ако сработват - значи това е точното им положение. Маркирай си ги за да не ги бъркаш повече. Ти би трябвало да имаш K и L линия. По принцип адаптора с който четеш данните не би трябвало да се повреди ако смениш + и маса, защото има защита. Но аз успях да повредя моя с едно неподходящо напрежение на К линията. Така че внимавай. На ФИАТ 1.6 16 V много лесно се отчитат параметрите, особено тестването на изпълнителните механизми. Успех.
              ALFA ROMEO

              Коментар


                Успях да подкарам визата.Благодаря Ви колеги.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  Продавам PCMCIA карти с ДОС дрйвери идеални за ВИЗА-та.Това са 2 PCMCIA карти с 1 или 2 реални сериини порта с драйвери за ДОС. Работи под ДОС с ВИЗА-та изпробвано 100%. Пробвано на Dell Latitude D400, D610, IBM T23, T31, R61 и HP 6710b. Картите са Silicom. Това което е необходимо e на отделен дял от харда да има ДОС или да може да се бутва от флашка Дос и Visa на Лаптопа. Лично аз го правя по вторият начин и смятам, че е най-лесен. Всичко необходимо за форматиране на флашката под FAT32 качване на Дос и драйверите го пращам с едно CD. Цена 60 лв./120 лв. 0893595799
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    Колеги свалих си виза 1.83с и мога да я стартирам от XP дали ще работи така или трябва от дос. Принципно от дос ми се получават разни аномалии които не знам дали са нормални. Визата е качена на отделен хард който е Фат32 има я директно на харда и в директория. От директорията не мога да я стартирам под дос, но пък ако съм в XP стартира. Под дос пък мога да я стартирам директно, но от DBCODICI.EXE от VSTART.EXE не иска да стартира. Имам ли някъде грешка или и така ще мога да си я ползвам.

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Колеги свалих си виза 1.83с и мога да я стартирам от XP дали ще работи така или трябва от дос. Принципно от дос ми се получават разни аномалии които не знам дали са нормални. Визата е качена на отделен хард който е Фат32 има я директно на харда и в директория. От директорията не мога да я стартирам под дос, но пък ако съм в XP стартира. Под дос пък мога да я стартирам директно, но от DBCODICI.EXE от VSTART.EXE не иска да стартира. Имам ли някъде грешка или и така ще мога да си я ползвам.
                      Визата работи само под чист ДОС!
                      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                      Коментар


                        Да знам, че работи само под чист дос и също така знам, че тръгва и забива някъде но при мен си работи без да се бъгва. Не съм пробвал да се вържа и да видя тогава дали ще забие. Все пак четох в нета, че има хватки където програма може да си тръгне и след стартиран Windows. Трябва да се преправят и напишат няколко файла и става, не говоря конкретно за визата. Както и да е след като си я стартирам под дос дори и да не е с VSTART.EXE ами с DBCODICI.EXE ще има ли някакъв проблем.

                        Коментар


                          Колеги имам едно питане относно закачването на Визата. След като колата е само с К-линия аз трябва да закача само нея и двата ком порта и би трябвало да се върже. Трябва ли да правя нещо друго по настройките ако я връзвам само с К-линията и съответно да променя нещо ако се ползват и двете линии.

                          Коментар


                            Обобщение

                            Колеги,Здравейте.Имам една молба и то доста голяма.Хаиде да обобщим в един общ пост какво ни трябва за да си направим адаптор,точно коя Виза да си свалим и тн. Молбата ми е да го направи някой и да го направи като за малоумни с извинение.Аз два дена четох темата и вече нямам сили тотално се обърках.Ако има такъв пост моля за извинение
                            Fiat Brava 1.9TD

                            Коментар


                              КОЛА

                              ПО ГОРЕ Е ПИСАНО ИМА И СХЕМА НА ПЛАТКАТА има е и 1 ком а програмата е от VIZA 1.83. CИма е в донлоуд секцията и програмата и схемата на адаптера а със пограмата от www.fiatecuscan.com може и под WIN XP с USB и други видове адаптери за тези където са само с К линия http://storage.fiat-bg.org/Diagnostic/
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                Благодаря Колега,и се извинявам на за въпроса но е доста объркващо да изчетеш цялата тема затова предложих
                                Fiat Brava 1.9TD

                                Коментар

                                Working...
                                X