Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Visa UniScan

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    u_bo написа:
    Fiat_Punto11 написа:
    По темата за USB с един ком порт които бяха само К или само за L линия ако иска някои може да опита .... щото се натакнах на платки които искат само 1 ком порт ...
    и кое точно от ’работи само под чист ДОС" не прочете ?тез кабели под ДОС драйвери нямат - няма и да имат
    VISATA ми трагва на XP смисъл стартира ми ... и доколкото съм я разглеждал но несъм се закачал за кола нямам адаптер ... ма щом казвате дос начи толкова съм чел... мои пропуск
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      ilko-gd написа:
      На Марея, комби, ТД100 съм пробвал всички възможни комбинации, които предлага Визата, но така и не успя да се свърже на нито една от тях. Моята Брадвичка си няма АБС и на нея няма как да пробвам
      И в крайна сметка къде да си направя диагностика на АБС след като Визата не може?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        За виза незнам ,но BOSH ESI tronic .... сервизи които имат .. ма с боша е много заплетена работата
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          след като си изнамерих лаптоп с РАБОТЕЩА батерия и ком порт на добра цена , реших да се позадълбоча във ВИЗА-та и имам следния въпрос КЪМ ЗНАЕЩИТЕ - моля без необосновани предположения - Тези четири оградени в червената елипса КАК точно се използват и какво се прави с тях ?
          Прикачени файлове

          Коментар


            Най-долното е за не кракнатата версия ти показва колко импулса имаш.

            Коментар


              Прави ми впечатление че О2-сензора ти дава 850 mV,kоето не е добре-говори за обогатена горивна смес и ще те води до завишен разход на гориво.Средната стойност на показанието на О2-сензора не трябва да бъде над 450 mV.

              Коментар


                Stefan Hadjov написа:
                Прави ми впечатление че О2-сензора ти дава 850 mV,kоето не е добре-говори за обогатена горивна смес и ще те води до завишен разход на гориво.Средната стойност на показанието на О2-сензора не трябва да бъде над 450 mV.
                ще кача нормалните стойности - това е веднага след запалване .... а по въпроса ми ?

                Коментар


                  може ли някой да ми помогне - как да тествам адаптера с VISA Uniscan дали работи коректно без да е вкл. към автомобила

                  Коментар


                    RockStar написа:
                    може ли някой да ми помогне - как да тествам адаптера с VISA Uniscan дали работи коректно без да е вкл. към автомобила
                    Какво точно до му тестваш колега?

                    Коментар


                      u_bo написа:
                      ще кача нормалните стойности - това е веднага след запалване .... а по въпроса ми ?
                      Прикачени файлове
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        naskobg написа:
                        RockStar написа:
                        може ли някой да ми помогне - как да тествам адаптера с VISA Uniscan дали работи коректно без да е вкл. към автомобила
                        Какво точно до му тестваш колега?
                        Може би колегата иска да знае дали може да разбере дали работи адаптера . Може би иска да знае без да го вързва към колата да разбере работи ли...? Само вързан с компа...?
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          Stefan Hadjov написа:
                          Прави ми впечатление че О2-сензора ти дава 850 mV...
                          Да попитам за предходното мнение. Знам че теста с Visa точно за О2 сензора не е много показателен, но проблема е следния. При мен се получава направо срив в показанията. Както се мени да кажем от 400mV до към 600mV, изведнъж показанията се сриват директно до 0mV. На какво може да се дължи това - заминаваща ламбда ? Също така има мудност в автомобила на точно определени обороти на всички предавки - около 1500-1600 до към 2000 оборота. Имал съм случай направо да почне да придърпва. Извинявам се модераторите че тук сложих мнението ми, но стана въпрос ... Благодаря

                          Коментар


                            Mupo написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            Прави ми впечатление че О2-сензора ти дава 850 mV...
                            Да попитам за предходното мнение. Знам че теста с Visa точно за О2 сензора не е много показателен, но проблема е следния. При мен се получава направо срив в показанията. Както се мени да кажем от 400mV до към 600mV, изведнъж показанията се сриват директно до 0mV. На какво може да се дължи това - заминаваща ламбда ? Също така има мудност в автомобила на точно определени обороти на всички предавки - около 1500-1600 до към 2000 оборота. Имал съм случай направо да почне да придърпва. Извинявам се модераторите че тук сложих мнението ми, но стана въпрос ... Благодаря
                            Първо уточни колата ти има ли газова уредба,защото ако си с ГУ въпроса ти става сложен за отговаряне.

                            Коментар


                              Да има. Това го правеше още преди да сложа газ. Имаше пролем и с гумения въздоховод от дросела до смукателните колектори - беше скъсан точно преди дросела. Първо го залепих, след това го смених, но нещата останаха без промяна. Вероятно (само предполагам) и лоши свещи, нямах възможност да ги сменя с препоръчаните от Фиат(до няколко дни и те ще се сменят), акумулатора сдава, но едва ли да е от него. Сменени са също датчици за темпераура - имаше неработещи, вариатор, ремъци, една бубина и т.н. Автомобила е с двигател а1000, 1,8 с вариатор, грешки записани няма. Можеби ще е по-добре да кача някоя друга снимка във Визата.

                              Коментар


                                Mupo написа:
                                Да има. Това го правеше още преди да сложа газ. Имаше пролем и с гумения въздоховод от дросела до смукателните колектори - беше скъсан точно преди дросела. Първо го залепих, след това го смених, но нещата останаха без промяна. Вероятно (само предполагам) и лоши свещи, нямах възможност да ги сменя с препоръчаните от Фиат(до няколко дни и те ще се сменят), акумулатора сдава, но едва ли да е от него. Сменени са също датчици за темпераура - имаше неработещи, вариатор, ремъци, една бубина и т.н. Автомобила е с двигател а1000, 1,8 с вариатор, грешки записани няма. Можеби ще е по-добре да кача някоя друга снимка във Визата.
                                Срив в показнието до 0,000 мV на Ламбда сензора не трябва да има.Под 100 мV не се допуска.Ако има такъв момвнт или се губи сигнала от нея или засмуква от някъде въздух след дроселовата клапа и обеднява горивната смес недопустимо.

                                Коментар

                                Working...
                                X