2та ком порта на компютъра включени ли са ?Дай снимка на адаптера ако можеш.12волта подаваш нали ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Visa UniScan
Collapse
X
-
emzo написа:2та ком порта на компютъра включени ли са ?Дай снимка на адаптера ако можеш.12волта подаваш нали ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
iuly_vn написа:Аз мисля че грешката му е била че не ползва акумулаторното захранване и в частност масата на автомобила. Така визата остава с неправилно закачен вход, т.е. липса на маса към EKU-то.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Здравейте, преди ден-два си сглобих адаптер за Visa-та и тези дни, щом остане малко свободно време, ще направя опит за пускане. Едно от нещата които ме учуди е куплунга за диагностика на колата. Колата е Брава 1.4 от 1995г (ECU - Bosch MA 1.7.3). От това, което бях прочел, останах с впечатление, че интерфейсът към ECU-то следва да е KL. Обаче, при пряка визуална инспекция установих, че куплунга е с 3 извода, но само 2 кабела - червен/бял и черен. Та въпросът ми към хората, които имат опит с диагностика на този мотор, да кажат - това интерфейс само с K линия ли е или някой сръчко е премахнал жицата за L линията между конектора за диагностика и ECU_то?Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
tedynaidenov написа:Здравейте, преди ден-два си сглобих адаптер за Visa-та и тези дни, щом остане малко свободно време, ще направя опит за пускане. Едно от нещата които ме учуди е куплунга за диагностика на колата. Колата е Брава 1.4 от 1995г (ECU - Bosch MA 1.7.3). От това, което бях прочел, останах с впечатление, че интерфейсът към ECU-то следва да е KL. Обаче, при пряка визуална инспекция установих, че куплунга е с 3 извода, но само 2 кабела - червен/бял и черен. Та въпросът ми към хората, които имат опит с диагностика на този мотор, да кажат - това интерфейс само с K линия ли е или някой сръчко е премахнал жицата за L линията между конектора за диагностика и ECU_то?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Има ли алтернатива за диагностиката на автомобил с KL интерфейс. Някой не знае ли за софтуер, който работи под Windows или поне да не е с два COM порта. И на мен ми се иска да си сглобя устройство за диагностика, но намирането на компютър с два ком порта функциониращи под DOS, направо се оказа невъзможно. С един ком порт не могат ли поне да се проверят грешките в колата, без значение дали ще може да се изчистят. Все пак лампата за диагностика на автомобила е вързана само към L шината.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Имам друг проблем с тая виза предполагам че успях да настроя единия СОМ същност схемата която напоих е само за К линия и ми излиза някаква грешка само за едния СОМ преди ми излизаше грешка и за другия незнам дали не е от това че нямам СОМ портове на лаптопа а съм с преходник от УСБ към СОМ и че е само единП.С. пускам визата под Уиндоус ХП много ще съм ви благодарен ако ми помогнете още малко мерсии предварително!!!Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар