Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Visa UniScan

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2та ком порта на компютъра включени ли са ?Дай снимка на адаптера ако можеш.12волта подаваш нали ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      emzo написа:
      2та ком порта на компютъра включени ли са ?Дай снимка на адаптера ако можеш.12волта подаваш нали ?
      Подкарах я да му се невиди.Голям зор видях ама стана.Проблема ми беше ,че и подавам 15,5 волта от един адаптор за винтоверт.След като я закачих към автомобила ТЯ нейно величество тръгна.Направил съм две теми за двата ми автомобила със снимки.Данни от тест с Виза на Браво 1,4 12 VДанни от тест с Виза на Мареа 1,9 ТД100
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        E то си пише, че напрежението не трябва да минава 15в.Добре, че си се сетил.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Аз мисля че грешката му е била че не ползва акумулаторното захранване и в частност масата на автомобила. Така визата остава с неправилно закачен вход, т.е. липса на маса към EKU-то.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            iuly_vn написа:
            Аз мисля че грешката му е била че не ползва акумулаторното захранване и в частност масата на автомобила. Така визата остава с неправилно закачен вход, т.е. липса на маса към EKU-то.
            Ползвах минус от автомобила на кабела за диагностика и отделно за захранването на адаптора от вншен източник.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              Tornado , масите трябва да са обидинени / на късо/ за да се получат логическите нива ,при условие че не ползваш оптронно разделяне на двата контролера. А нивото на напрежението 15V не е проблем .Надявам се да съм ти бил полезен както ти на мен беше преди време.
              Fiat Marea Weekend 97

              Коментар


                Здравейте, преди ден-два си сглобих адаптер за Visa-та и тези дни, щом остане малко свободно време, ще направя опит за пускане. Едно от нещата които ме учуди е куплунга за диагностика на колата. Колата е Брава 1.4 от 1995г (ECU - Bosch MA 1.7.3). От това, което бях прочел, останах с впечатление, че интерфейсът към ECU-то следва да е KL. Обаче, при пряка визуална инспекция установих, че куплунга е с 3 извода, но само 2 кабела - червен/бял и черен. Та въпросът ми към хората, които имат опит с диагностика на този мотор, да кажат - това интерфейс само с K линия ли е или някой сръчко е премахнал жицата за L линията между конектора за диагностика и ECU_то?
                Fiat Marea 1.8 16V ELX

                Коментар


                  tedynaidenov написа:
                  Здравейте, преди ден-два си сглобих адаптер за Visa-та и тези дни, щом остане малко свободно време, ще направя опит за пускане. Едно от нещата които ме учуди е куплунга за диагностика на колата. Колата е Брава 1.4 от 1995г (ECU - Bosch MA 1.7.3). От това, което бях прочел, останах с впечатление, че интерфейсът към ECU-то следва да е KL. Обаче, при пряка визуална инспекция установих, че куплунга е с 3 извода, но само 2 кабела - червен/бял и черен. Та въпросът ми към хората, които имат опит с диагностика на този мотор, да кажат - това интерфейс само с K линия ли е или някой сръчко е премахнал жицата за L линията между конектора за диагностика и ECU_то?
                  Това е интерфейс само с К-линия.Червено-белия кабел е К линията ,а черния ти е минус/маса/.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    Tornado, мерси. Ако си прав, ще имам повод за черпене - ще се размина с laptop с 1 com порт. Само се чудя защо е така - до колкото знам MA1.7.3 има KL, а не само К интерфейс ....
                    Fiat Marea 1.8 16V ELX

                    Коментар


                      Един е сигналът колега -> http://www.euroscan.hu/files/ma17.pdf

                      Коментар


                        ilkor, мерси - имам го този документ, но едва след твоя пост се сетих за него. Накрая проверих и схемите в Haynes и няма съмнение - колата е само с К линия :D
                        Fiat Marea 1.8 16V ELX

                        Коментар


                          Извинявам се за питането си но от къде се настройват СОМ портовете на тая виза че при мене са СОМ 1 и СОМ 2 а ми треа да е СОМ3 само за К линия
                          Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                          Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                          Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                          Коментар


                            Мисля че се изибираше setup, паролата е "tec". Пишеш само tec и не натискаш нищо друго. Тогава ще ти изскочат настройките за ком портовете.

                            Коментар


                              Има ли алтернатива за диагностиката на автомобил с KL интерфейс. Някой не знае ли за софтуер, който работи под Windows или поне да не е с два COM порта. И на мен ми се иска да си сглобя устройство за диагностика, но намирането на компютър с два ком порта функциониращи под DOS, направо се оказа невъзможно. С един ком порт не могат ли поне да се проверят грешките в колата, без значение дали ще може да се изчистят. Все пак лампата за диагностика на автомобила е вързана само към L шината.
                              Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                              Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                              -------------------------------------------------------------

                              Коментар


                                Имам друг проблем с тая виза предполагам че успях да настроя единия СОМ същност схемата която напоих е само за К линия и ми излиза някаква грешка само за едния СОМ преди ми излизаше грешка и за другия незнам дали не е от това че нямам СОМ портове на лаптопа а съм с преходник от УСБ към СОМ и че е само единП.С. пускам визата под Уиндоус ХП много ще съм ви благодарен ако ми помогнете още малко мерсии предварително!!!
                                Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                                Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                                Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                                Коментар

                                Working...
                                X