знаеш ли го вица:’Чухча не читатель , чухча писатель’едит : намерих го на български:
Виц написа:
Донесъл чукчата свой роман в една редакция. Редакторът го прочел и му казва:- Разберете, слабо е. Трябва да четете класика. Чели ли сте Достоевски, Толстой, Тургенев?- Не! Чукча писател, не читател.
Нали точно ИБМ-а го използват за тестване,постарах се точно такъв да намеря значи има начин.Не ми се вярва че всички лаптопи ги разгобяват за да извадят изводи. Чукче-танкист "Шляпа говорит"
Колега, толкова елементарен въпрос, на който трябва да отговориш - Портът на ИБМ-а ти МЪЖКИ ли е или е ЖЕНСКИ ? Нещо неясно имали, какво... За 94-ти път се опитваме всички да ти кажем, че ако портът е женски, следователно е паралелен и НЕ СТАВА. Ако портът е мъжки - то той е сериен и свързването става по първата схема която даде, а аз си поиграх да видя кое с кое се свързва и го написах.
Колеги работя от доста време с ВИЗА и на фиат типо виждам че може да се чете и модула за запалването(Digiplex).Въпроса ми е такъв:Дали може да се променя аванса на тези автомобили през този модул и каква апаратура е нужна.
Колеги работя от доста време с ВИЗА и на фиат типо виждам че може да се чете и модула за запалването(Digiplex).Въпроса ми е такъв:Дали може да се променя аванса на тези автомобили през този модул и каква апаратура е нужна.
един въпрос към колегите, които работят с ВИЗА: има ли някакъв шанс с тая програма, освен да се четат грешки и да се гледат показанията на датчиците в реално време, да се управляват настройките на ECU-то???по конкретно - има едни настройки, които се правят с оригиналният тестер на ФИАТ и са за нулиране на запаметените стойности на TPS-а и за стартиране на режим "самообучение"; в менюто на оргиналния тестер на ФИАТ изглеждат така:- ,,Active Test
Не мога, на мен не ми излизат тези опции.Колегата iv_laz го е правил ако той се включи.-------п.с. мисля, че същото става и с откачане на акумулатора за 45мин:
This is the basic reset which will restore the various positions back to factory setting.Disconnect the battery for a minimum of 45 minutes. Simply remove the earth side (-) and pull to one side.When you reconnect the battery and start the car for the first time do NOT rev then engine for 5 minutes. This allows all the postioning motors to go back to default. Once the 5 minutes is up you may stop and restart the car then drive normally.All the "reset" does is put the positioners such as the IACV back to factory setting. The car will then relearn the positions required for the conditions you put your car under. However if you drive your car hard from the off after doing this, it will expect to be driven like that al the time and therefore may feel a little sluggish unless really pushed. Also, whilst this relearning is taking place you may experience higher running costs.You will not have to reprogramme any keys afterwards and your radio should not loose its code either. You will have to alter the time unless its a H2 where if you put it to an FM station it will pick up the time automarically.
... преди малко гледах един списък с поддържаните от VISA системи - тази прилича малко на мойта:Fiat / Bravo 99 / 80 1.4 16v / BOSCH / 1:Motronic / M1.5.5като се има предвид, че: май няма Bravo с 1.4 16v (аз съм с 1.2 16v); мойта система е М.1.5.5.5 (една 5-ца повече), има шанс да се получи нещотака, че търси се колега от София с работеща VISA, да направим една проба разбира се, срещу съоветното заплащане
Колеги, да се похваля - успях да подкарам VISA-та през PCMCIA карта и съм много щастлив.
Това е направо светлина в тунела .
Е, чак светлина. Успях да подкарам PCMCIA картата под ДОС. За сега не съм успял да я подкарам под виртуалка, но опитите продължават....
u_bo написа:
...качи една снимка на картата
Снимки...ЦЪКТогава търсех някой колега с интерфейс за да я пробвам, но.... И събота-неделя ми дойде музата и налепих схемата на Ilkor (като се видим има от мен). След това инсталиране на ДОС (малии.... бях го позабравил), драйвери и ... метода проба грешка - настройки на Виса-та, въртене на портовете и накрая изгря
Коментар