BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Visa UniScan
Collapse
X
-
Има ли някой желание и възможност да ми помогне да подкарам Виза-та? Намерих лаптоп с 1 ком порт, сглобих 2 схеми но пущината не иска и не иска да се закачи и да си "говори" с ЕКУ-то. Би ми било от полза ако някой има работеща виза да проверим къде е "ключът от бараката" . Идеята е с моя компютър и с проверена работеща виза да пробваме дали сте се закачи и после с друг комп и моите схеми да проверим дали сте стане нещо. Пробвах на Брава с Хитачи и на Мареа с Бош (тези от подписа) но... не става.Уж всичко си е както трябва, но явно нещо пропускам. Благодаря предварително.Ex Fiat BRAVA ELX 1.8 16V
Fiat MAREA HLX 2.0 20V
Коментар
-
Значи колега първо се увери, че ЕКУ-то ти е само с К линия. Ако е с К+Л няма как с един Ком порт да стане диагностиката. Има различни твърдения за това моделите след коя година са само с К линия, но в повечето случаи е по-уместно сам да провериш това. Избутай гуменото уплътнение на диагностичния конектор назад и така ще видиш колко кабела влизат в конектора. Ако са 2 значи си само с К линия и диагностика с лаптп с 1 Ком порт е приложима, ако влизат 3 кабела в конектора - няма начин да минеш с един Ком порт. Също така се убеди, че закачаш правилната линия от адаптера на правилното място в конектора за диагностика и че съответно си закачил кабела от Ком порта към входа на използваната линия, а не към входа на съседната. Диагностичният конектор има 3 дупчици, като средната от тях е маса, а една от другите две е К линия (суответно там където влиза другата жичка в конектора от страната на ЕКУ). Вероятно си направил всичко което изброих по-горе, но аз за всеки случай да си кажа.И все пак, под "не иска и не иска да се закачи и да си "говори" с ЕКУ-то" какво имаш предвид? До къде стига Визата, някъде спича ли? Или стига до момента където ти казва да запалиш колата и после като запалиш, казва че не може да се свърже с ЕКУ?Fiat Punto 1.1 '97
Коментар
-
hann написа:Значи колега първо се увери, че ЕКУ-то ти е само с К линия. Ако е с К+Л няма как с един Ком порт да стане диагностиката. Има различни твърдения за това моделите след коя година са само с К линия, но в повечето случаи е по-уместно сам да провериш това. Избутай гуменото уплътнение на диагностичния конектор назад и така ще видиш колко кабела влизат в конектора. Ако са 2 значи си само с К линия и диагностика с лаптп с 1 Ком порт е приложима, ако влизат 3 кабела в конектора - няма начин да минеш с един Ком порт. Също така се убеди, че закачаш правилната линия от адаптера на правилното място в конектора за диагностика и че съответно си закачил кабела от Ком порта към входа на използваната линия, а не към входа на съседната. Диагностичният конектор има 3 дупчици, като средната от тях е маса, а една от другите две е К линия (суответно там където влиза другата жичка в конектора от страната на ЕКУ). Вероятно си направил всичко което изброих по-горе, но аз за всеки случай да си кажа.И все пак, под "не иска и не иска да се закачи и да си "говори" с ЕКУ-то" какво имаш предвид? До къде стига Визата, някъде спича ли? Или стига до момента където ти казва да запалиш колата и после като запалиш, казва че не може да се свърже с ЕКУ?Ex Fiat BRAVA ELX 1.8 16V
Fiat MAREA HLX 2.0 20V
Коментар
-
Колега, аз карам Пунто и когато ми каже да дам контакт (и дам контакт съответно), Визата се свързва. Но при на мой приятел Бравото, ако не запалиш двигателя, няма шанс да се свърже Визата с ЕКУ-то. По същия начин и на баща ми Клио-то. Тоест, явно като каже "дай-контакт", има предвид "запали".Fiat Punto 1.1 '97
Коментар
-
Поиграх си да побългаря визата и успях да направя менютата на български, хелпа все още не съм намерил къде е, но търсенето продължава, ако някой иска може да опита да замени сложи файловете от rar-a на съответните им места.Прикачени файловеFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар