Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Visa UniScan

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    BO написа:
    Получих информация, че този модел PCMCIA карта към COM порт работи под чист ДОС.http://www.argosy.com.tw/product-det...d=56Някой има ли информация от къде можем да се сдобием с нея по най-бързия начин и дали някой е пробвал вече с такава карта да подкара ВИЗА-та.
    Тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=292358 съм отговорил.

    Коментар


      кола

      на някой коли като диагностиката е само по К -има 2 жици не му трябват нито виза нито 2 КОМ порта така че това там ще е излишно направо с лаптоп с 1КОМ
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        Има ли някой желание и възможност да ми помогне да подкарам Виза-та? Намерих лаптоп с 1 ком порт, сглобих 2 схеми но пущината не иска и не иска да се закачи и да си "говори" с ЕКУ-то. Би ми било от полза ако някой има работеща виза да проверим къде е "ключът от бараката" . Идеята е с моя компютър и с проверена работеща виза да пробваме дали сте се закачи и после с друг комп и моите схеми да проверим дали сте стане нещо. Пробвах на Брава с Хитачи и на Мареа с Бош (тези от подписа) но... не става.Уж всичко си е както трябва, но явно нещо пропускам. Благодаря предварително.
        Ex Fiat BRAVA ELX 1.8 16V
        Fiat MAREA HLX 2.0 20V

        Коментар


          Значи колега първо се увери, че ЕКУ-то ти е само с К линия. Ако е с К+Л няма как с един Ком порт да стане диагностиката. Има различни твърдения за това моделите след коя година са само с К линия, но в повечето случаи е по-уместно сам да провериш това. Избутай гуменото уплътнение на диагностичния конектор назад и така ще видиш колко кабела влизат в конектора. Ако са 2 значи си само с К линия и диагностика с лаптп с 1 Ком порт е приложима, ако влизат 3 кабела в конектора - няма начин да минеш с един Ком порт. Също така се убеди, че закачаш правилната линия от адаптера на правилното място в конектора за диагностика и че съответно си закачил кабела от Ком порта към входа на използваната линия, а не към входа на съседната. Диагностичният конектор има 3 дупчици, като средната от тях е маса, а една от другите две е К линия (суответно там където влиза другата жичка в конектора от страната на ЕКУ). Вероятно си направил всичко което изброих по-горе, но аз за всеки случай да си кажа.И все пак, под "не иска и не иска да се закачи и да си "говори" с ЕКУ-то" какво имаш предвид? До къде стига Визата, някъде спича ли? Или стига до момента където ти казва да запалиш колата и после като запалиш, казва че не може да се свърже с ЕКУ?
          Fiat Punto 1.1 '97

          Коментар


            hann написа:
            Значи колега първо се увери, че ЕКУ-то ти е само с К линия. Ако е с К+Л няма как с един Ком порт да стане диагностиката. Има различни твърдения за това моделите след коя година са само с К линия, но в повечето случаи е по-уместно сам да провериш това. Избутай гуменото уплътнение на диагностичния конектор назад и така ще видиш колко кабела влизат в конектора. Ако са 2 значи си само с К линия и диагностика с лаптп с 1 Ком порт е приложима, ако влизат 3 кабела в конектора - няма начин да минеш с един Ком порт. Също така се убеди, че закачаш правилната линия от адаптера на правилното място в конектора за диагностика и че съответно си закачил кабела от Ком порта към входа на използваната линия, а не към входа на съседната. Диагностичният конектор има 3 дупчици, като средната от тях е маса, а една от другите две е К линия (суответно там където влиза другата жичка в конектора от страната на ЕКУ). Вероятно си направил всичко което изброих по-горе, но аз за всеки случай да си кажа.И все пак, под "не иска и не иска да се закачи и да си "говори" с ЕКУ-то" какво имаш предвид? До къде стига Визата, някъде спича ли? Или стига до момента където ти казва да запалиш колата и после като запалиш, казва че не може да се свърже с ЕКУ?
            Визата е 1.83С и стига до там където иска да дам на контакт и после казва че ЕКУ-то не отговаря. И двете коли са само с К-линия. Все пак за да се се уверя че проблема не е в лаптопа вчера извадих стационарния компютър с монитора и UPS-a навън но и това не ми помогна.... Виждам че има "някаква" комуникация но не ставаЕдната ми схема е с MC33199+MAX232 a другата е LM339+MAX232...
            Ex Fiat BRAVA ELX 1.8 16V
            Fiat MAREA HLX 2.0 20V

            Коментар


              Що не нахвърлиш транизсторната схема ?Елементарна и работи без ядове.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                emzo написа:
                Що не нахвърлиш транизсторната схема ?Елементарна и работи без ядове.
                И това пробвах- не стана. Някъде греша но не знам къде
                Ex Fiat BRAVA ELX 1.8 16V
                Fiat MAREA HLX 2.0 20V

                Коментар


                  Дай няколко снимки да видим какво си сътворил. Може да видим къде е проблема ...

                  Коментар


                    danieldg написа:
                    И това пробвах- не стана. Някъде греша но не знам къде
                    А как стартираш Визата?
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      Под чист ДОС зареден от дискета
                      Ex Fiat BRAVA ELX 1.8 16V
                      Fiat MAREA HLX 2.0 20V

                      Коментар


                        Колега, аз карам Пунто и когато ми каже да дам контакт (и дам контакт съответно), Визата се свързва. Но при на мой приятел Бравото, ако не запалиш двигателя, няма шанс да се свърже Визата с ЕКУ-то. По същия начин и на баща ми Клио-то. Тоест, явно като каже "дай-контакт", има предвид "запали".
                        Fiat Punto 1.1 '97

                        Коментар


                          Не, нищо подобно, поне при Браво не е така, за пунто не знам.Да се запали трябва само ако ще се следят realtime параметрите.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Не, нищо подобно, поне при Браво не е така, за пунто не знам.Да се запали трябва само ако ще се следят realtime параметрите.
                            Само на контакт!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              Няма да успея тази вечер да кача снимки на двете схемички а и дори да успея едва ли ще се разбере нещо- на тестови платки са монтажа е тип "хвърчащ"
                              Ex Fiat BRAVA ELX 1.8 16V
                              Fiat MAREA HLX 2.0 20V

                              Коментар


                                Поиграх си да побългаря визата и успях да направя менютата на български, хелпа все още не съм намерил къде е, но търсенето продължава, ако някой иска може да опита да замени сложи файловете от rar-a на съответните им места.
                                Прикачени файлове
                                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                                Коментар

                                Working...
                                X