Detron написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Visa UniScan
Collapse
X
-
Detron написа:Днес, най-после пробвах и моя тестер. Използвах лаптоп с един COM и кракнатата версията VISA_183C, като от цоклите на платката махнах микроконтролера 90S2313 и паметта 24С32. Просто в тази версия може и без тях :D . Операционната система зареждах от Startup Disk на Windows 98, като програмата беше на твърдия диск. Алфата ми е с ECU Bosch и в куплунга за диагностика се използват само изводи 2 (маса) и 3 (K-Line), като към последния вързах накъсо K-Line in и K-Line out на тестера, а L-Line in и L-Line out оставих свободни."Преслушахме" и Мареата на Rokambol, която е с ECU Hitachi. Какво показаха тестовете. Преди ден, срещу 15 лв, направих диагностика в едни сервиз. Професионалния екзаминер показа "стойността на интегратора на ламбда-сондата е над допустимите граници" и това води до "лошо механично състояние на двигателя" ??? VISA-та също показа една скала, на която параметърът на ламбда-сондата е над допустимата граница. Това се помни като грешка в паметта на ECU-то и чрез VISA-та успях да я изчистя.ECU-то на фиата даде като параметри повече информация и също имаше грешка, даже и от колко време е: Starting Prevented System, която е в паметта от 129 часа.Следва да се с Rokambol, че лаптопа е негов, собствен.Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control
Коментар
-
Днес и аз изпробвах кракнатата версия на visata, закачих един опел астра свързах се със автомобила без проблем.Значи съвсем спокойно може да се направи един наи обикновен KL адаптор и въпроса със тези автомобили дето визата ги тества е решен. Тая седмица ще закача и други автомобили и ще пиша за резултата. Забелязах един малък проблем при висата, при някои EKU не могат да се гледат всички данни наведнъж, просто забива и данните замръзват, но по 2 или 3 става.Други имали ли са такива проблеми, нека да споделят.
Коментар
-
sunai1967 написа:... при някоии EKU не могат да се гледат вси4ки данни наведнъж ,просто забива и данните замръзват, но по 2 или 3 става...Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97
Коментар
-
Re: виза
kluchar написа:а пък ние с колега от форума правим друго мини РС и LCD и с обикновенна Виза за колата и други схеми за коли също стават направо вградениAlfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97
Коментар
-
За сега не забелязах разлика освен, че кракнатата ми е на английски, а тази със контролерите на руски, но все още съм пробвал само 1 автомобил със кракнатата версия. След седмица две ще имам повече инфо.А що се отнася до контролера и еепром-а във тях е зададен начина по който програмата пита екуто на автомобила и за защита на адаптора от ................ поне аз така ги виждам нещата. При VISA183C файловете са вътре в програмата.Да кажа още нещо, когато закачате автомобил избирайте правилно данните за двигателя защото иначе или не се свързва или някои от данните са неверни забелязах още, че при някои има по 2 пъти температура на двигателя едното показва реално а другото - 40. Но общо взето върши много добра работа доволен съм.
Коментар
-
sunai1967 написа:Днес и аз изпробвах кракнатата версия на visata, зака4их един опел астра свързах се със автомобила без проблем.Зна4и съвсем спокоино може да се направи един наи обикновен KL адаптор и въпроса със тези автомобили дето висата ги тества е решен. Тая седмица ще зака4а и други автомобили и ще пиша за резултата . забелязах един малък проблем при висата ,при някоии EKU не могат да се гледат вси4ки данни наведнъж ,просто забива и данните замръзват, но по 2 или 3 става.Други имали ли са такива проблеми,нека да споделят.Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control
Коментар
-
Колега, това което си написал като "K Line" и "L Line" трябва да бъде едно и също - "K Line". Просто с нашите ЕКУ-та се комуникира само по нея. Би трябвало винаги да бъдат свързани на късо. На схемата ти едното е предавател, а другото приемник. Ако закачиш само единия край няма шанс да стане.
Коментар
-
ilkor написа:Колега, това което си написал като "K Line" и "L Line" трябва да бъде едно и също - "K Line". Просто с нашите ЕКУ-та се комуникира само по нея. Би трябвало винаги да бъдат свързани на късо. На схемата ти едното е предавател, а другото приемник. Ако закачиш само единия край няма шанс да стане.Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control
Коментар
-
Delta II, първо виж дали и двата извода (А и С) на куплунга за диагностика са свързани с проводници, защото има случаи А да е свободен и да не се използва. Ако е така, то се използва само K-Line и тя е двупосочна. Предполагам схемата, която си направил ще ти свърши работа, но трябва да свържеш заедно K Line и L Line към извод C на куплунга. Ако на куплунга за диагностика се ползват и трите извода, то трябва да си направиш схемата, която е към VISA_183C.Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97
Коментар
-
здравейте
Тъкмо и аз бях решил да правя адаптера с микроконтролера но щом има по-лесен начин може ли някой да ми прати кракнатата Visa Благодаря предварително . arto@artika-bg.com
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар