Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо късите светлини на Стило светят жълто при синя крушка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо късите светлини на Стило светят жълто при синя крушка?

    Смених всичките си крушки освен на Sidelights (не знам как е на български), тоест H1 за мъгла, H1 за дълги и H7 за къси. Крушките са OSRAM Cool Blue 4000k (леко синьо е стъклото на крушката). На дългите и на фара за мъгла светят идеално, във бял цвят. Но при късите (H7) си светят жълто, почти както с оригиналните крушки. Някакви идеи какво може да се направи? Без HID кит-ове. Благодаря за отделеното внимание.Прилагам снимка:
    Прикачени файлове
    Stilo ABARTH 2.4 / кожа, 8 AIRBAG <3

    #2
    ами колега обикновенно това се получава от рефлектораявно ти е по нагорял рефлектора на късите и да не успява да отрази Бялата светлина а я прави жълта
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      todorshalev написа:
      ами колега обикновенно това се получава от рефлектораявно ти е по нагорял рефлектора на късите и да не успява да отрази Бялата светлина а я прави жълта
      И при двата фара е така, в сервиза ми го обясниха с това, че при дългите например, крушката е открита няма тази "тапичка" отпред, а при късите "тапата" е най-голяма. Дали няма да се реши ако взема възможно най-сините крушки?
      Stilo ABARTH 2.4 / кожа, 8 AIRBAG <3

      Коментар


        #4
        ICEonFIRE написа:
        todorshalev написа:
        ами колега обикновенно това се получава от рефлектораявно ти е по нагорял рефлектора на късите и да не успява да отрази Бялата светлина а я прави жълта
        И при двата фара е така, в сервиза ми го обясниха с това, че при дългите например, крушката е открита няма тази "тапичка" отпред, а при късите "тапата" е най-голяма. Дали няма да се реши ако взема възможно най-сините крушки?
        Много хубаво са ти обяснили в сервиза...Колкото и синъо да слагаш все тая.Късите светлини са насочени...Ще ги видиш еднакви само когато клекнеш и погледнеш фаровете от долу(а не насреща или отгоре)....
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #5
          Аз съм със същите крушки и свети по-бяло от обикновените ,със сигурност!Не знам къде е проблема ,но няма да го оправиш със смяна на крушката...И по-добре гледай как свети на пътя ,а не как изглежда във фара...
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

          Коментар


            #6
            Те и мойте светят по-бяло от обикновенните, проблема ми се защо при еднаквъв вид крушки 4200К, на дълги и габарити светят по-бяло от на къси. Днес видях едно стило, което беше със много готини бяло-синкави къси, и не ми изглеждаше да е със HID.
            Stilo ABARTH 2.4 / кожа, 8 AIRBAG <3

            Коментар


              #7
              Измери напрежението върху самите лампи. Една десета разлика да има - това е достатъчно да светят в различен цвят.

              Коментар


                #8
                ogi28b написа:
                Измери напрежението върху самите лампи. Една десета разлика да има - това е достатъчно да светят в различен цвят.
                Нека просто някой колега от форума със стило, който си е сложил синкави крушки да каже какви са му наблюденията, убеден съм, че все трябва да има такъв...
                Stilo ABARTH 2.4 / кожа, 8 AIRBAG <3

                Коментар


                  #9
                  Predatorsi написа:
                  ... няма да го оправиш със смяна на крушката...И по-добре гледай как свети на пътя ,а не как изглежда във фара...
                  клекни и виж тогава как светят гарантирам, че при еднакви рефлектори и светлината ще е еднаква.аз кото бях на старата с едни 100В и беше подобна ситуацията докато не се наложи да клекна и щях да ослепея а и все пак е най-важно как светят на пътя...
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #10
                    А при мен защо свети синкаво при 5000 к ксенон, уж трябваше да е бяло.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      infineon написа:
                      А при мен защо свети синкаво при 5000 к ксенон, уж трябваше да е бяло.
                      1. защото е китаец, а там почти няма еднакви бройки 2. всичко над 4300 има лек синкав оттенък. Колкото повече се отдалечава от 4300 толкова по - синкаво става та даже лилаво отива. Не помня обаче дневната светлина я водеха 3850 келвина или нещо подобно.Аз съм с 4300 и светят чисто бяло да не говорим че имат и някой друг лумен в +. Колезабех се и аз между 4300 и 5000, но не съжалявам за избора.
                      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                      182A4.000 IAW49F
                      LPG - Lovato EasyFast
                      ----------------------------
                      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                      Коментар

                      Working...
                      X