Колеги не питам дали топи фара ами ако някой може да ми помогне откъде да си намеря въпросните крушки ще съм му много благодарен Иначе аз карам от лятото със 100W на фаровете и на долните (против мъгла) и фаровете са перфектни
Колеги намерих търсените от мен крушки в магазинчето от което купих сегашните и ми казаха че в четвъртък може да ги поръчат за петъка H4 130/100W по 14,50 бройката и за долните 130W по около 10 лева бройката и мисля да взема 2 броя H4 и ще споделя какъв е ефекта Поздрави и благодаря на всички които се опитаха да помогнат
Валка ,ти да не пържиш яйца бре?Шегувам се...Според мен и да смениш цялата инсталация ,ще имаш проблеми с рефлекторите...В началото може да не им стане нищо ,но след време ще изгорят...Пробвай пък да видим...
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Я си премери напрежението на акумулатора и на крачетата на крушката и кажи колко волта ти е разликата. Ако е повече от1, сложи си релета и ще си доволен от резултата.То и за тези, дето ги търсиш, пак ща ти трябват релета, та почни от тях.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Я си премери напрежението на акумулатора и на крачетата на крушката и кажи колко волта ти е разликата. Ако е повече от1, сложи си релета и ще си доволен от резултата.То и за тези, дето ги търсиш, пак ща ти трябват релета, та почни от тях.
Поне в 5 теми ти казвам че фиат-a е ОРИГИНАЛНО с релета които са 3. Едното е за двете къси светлини, другото е за двата дълги и третото е за фаровете против мъгла (тези отдоло където са) и слязох сега да мерна какво е напрежението ... 13,8 волта на клемите на акумулатора при запален двигател и 13,6 на обувките на фаровете. За фаровете не берете грижа и да изгорат голяма работа ще ги сменим. Половин година карам със 100/90W на оснивните и 100W на долните и всичко е ок, нито жищи топи нито бушони горат, а рефлекторите са огледални поне за сега, така че и да съсипе 2 фара за 1 година не е никакъв проблем Благодаря на всички за мненията ... като сложа крушките ще ви споделя какъв е резултата и ще направя снимки
Няма да е двоенАко е с истинската стойност трябва рефлектора и жиците -буксатада нагарят По добре ксенон .
Да ти кажа честно със 100 ватовите няма никакво загряване на кабелаците, даже са студени и има логика щото 100W : 12V = 8,33A бушона е 10 ампера и не виждам причина да се претовари електроинсталацията. Със 130 вата вече може и да изгори някой бушон но пак не е сигурно защото при запален мотор е 13,6 волта на фаровете и тока е 9,5 ампера така че е долу горе на границата Ако пък изгори бушон на дългите, ще сменя кабелите на дългите с по дебели и ще кача бушона на 15 ампера и пак всичко ще е ок :P
Коментар