Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли алтернатора да се ползва като ел. мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    muns61 написа:
    Дидо, след тези ти писаници не би трябвало въобще да пишеш в технически раздел! Съжалявам, че не разбираш колко невярно е това, което казваш. Инак, по твоята логика, мога да ти дал линк за подобен мотор с 40 000 об/мин. При мощност 4 киловата, смятай колко коня ще изкараш на колелата...Ако не ме мързи, ще пусна темата в един друг форум, да се посмеят! :D
    Добре бе , писах по- горе, че неправилно използвах понятието kW, друга ми беше идеята, някои хора я схванаха. Прочети малко по-горе все пак.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #47
      Дидо,наистина странни интерполации,екстраполации и тем подобни ’ации за мъж роден преди 1980г предполагам.И като си знам острия тон спирам щото по-меко от това едва ли може да се каже.Справка-поста на muns61 -той направо е за политик :D :D :D
      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

      Коментар


        #48
        редуктора намаля оборотите и увеличава въртящия момент а не мощността.....а и като сметнеш загубите в зъбните колела ... нямам как да получиш повече отколкото влагаш...няма КПД над 1, ако е над 1 става перпетум мобиле....чел съм за минали изобретатели които ужким са успели да постигнат такова нещо но всички са загинали при необясними и нелогични обстоятелства.....правителства, нефтени компании, ЕРП-та не искат такива хора да съществуват..представяш ли си какво ще стане ако беше така нефтени бизнес щеше да замре монтирам не четерите колела моторчета от по 7кв малко редуктори и си имаме 240кв мощност..махаме петролния двигател и пълним коша с акумулатори.....чети малко новостите покрай колите за сега обикновена кола с най-голям пробег е на марката Тесла....около 250-300 километра с едно зареждане....но там говорим за двигатели които са над 100кв и батерии разположени по пода на колата.....и струва десетки хиляди долари, а ние искаме за 500 долара да бъдем изобретатели няма как да стане...
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #49
          mitkosoft написа:
          редуктора намаля оборотите и увеличава въртящия момент а не мощността.....а и като сметнеш загубите в зъбните колела ... нямам как да получиш повече отколкото влагаш...няма КПД над 1, ако е над 1 става перпетум мобиле....чел съм за минали изобретатели които ужким са успели да постигнат такова нещо но всички са загинали при необясними и нелогични обстоятелства.....правителства, нефтени компании, ЕРП-та не искат такива хора да съществуват..представяш ли си какво ще стане ако беше така нефтени бизнес щеше да замре монтирам не четерите колела моторчета от по 7кв малко редуктори и си имаме 240кв мощност..махаме петролния двигател и пълним коша с акумулатори.....чети малко новостите покрай колите за сега обикновена кола с най-голям пробег е на марката Тесла....около 250-300 километра с едно зареждане....но там говорим за двигатели които са над 100кв и батерии разположени по пода на колата.....и струва десетки хиляди долари, а ние искаме за 500 долара да бъдем изобретатели няма как да стане...
          Аиде още веднъж ще кажа - СГРЕШИХ С МЕРНИТЕ ЕДИНИЦИ ! Идеята е да се постигне по-голям въртящ момент. Загубите от триенето не са толкова големи както да ги прекараш през няколко механизма, отделно електромотора има друго КПД - по-голямо от на ДВГ и прочие.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #50
            да но не може да влагаш енергия за 7кв и да получиш на изхода 60кв....вземи пример от колите....КПД-то е около 25% другото е топлинни загуби....тоест ако мотора ти е 100кс само 25 коня отиват за задвишване и като минава през скоростната кутия с нейните предавателни числа получаваш силата за да ти се двиши колата.....
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар


              #51
              Да, зарежи киловатите, грешката е моя. Неправилно се изразих. Да не го превръщаме в журналистическа сензация :D Ония от ЦЕРН сгрешиха и никой не ги обеси, аз ли трябва да го отнеса :D
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #52
                Dido_Lyubenov написа:
                Аиде още веднъж ще кажа - СГРЕШИХ С МЕРНИТЕ ЕДИНИЦИ ! Идеята е да се постигне по-голям въртящ момент. Загубите от триенето не са толкова големи както да ги прекараш през няколко механизма, отделно електромотора има друго КПД - по-голямо от на ДВГ и прочие.
                то това им е хубавото на ел. двигателите. просто не се нуждаят от редуктор/скорости/ за разлика от двигателите с вътрешно горене. в скоростите и диф-а имаш загуби 10-20-25% от мощността.

                Коментар


                  #53
                  Е то в крайна сметка май пак ще излезе, че да добавиш 14 kW на двете колела е все едно да добавиш 30 - 40 к. с. на ДВГ, защото те загубите убиват 50% от киловатите на ДВГ :D дефакто ще убият половината печалба, а като са директно на колелата, загубите са само 20-ина % и ето ти разликата :D Чак толкова не съм се задълбочвал. Исках да врътна една елементарна сметка, а то стана събитие на годината
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #54
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Е то в крайна сметка май пак ще излезе, че да добавиш 14 kW на двете колела е все едно да добавиш 30 - 40 к. с. на ДВГ, защото те загубите убиват 50% от киловатите на ДВГ :D дефакто ще убият половината печалба, а като са директно на колелата, загубите са само 20-ина % и ето ти разликата :D Чак толкова не съм се задълбочвал. Исках да врътна една елементарна сметка, а то стана събитие на годината
                    Пак не ти е вярна сметката, ама карай да е весело! :D
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #55
                      Естествено че не е. Не съм смятал точни параметри, не съм посочил точни цифри, а само предположение, дет се вика - сметката от кифладжийския тефтер. За да се дадат точни цифри трябва да се вземат много данни, да се изчисляват загуби и т. н. т. И в крайна сметка реалния ефект пак ще е различен от този на хартията. В случая това си е една идея, която до някъде е разработена по един начин, но защо да не опитаме да я поусъвршенстваме ? Технологиите неизбежно се развиват, и колкото повече се влага в свежи идеи, толкова по-бързо ги усъвършенстваме. Винаги може още, и най-голямата грешка е да мислим че щом филанкишията е казал че не може, значи не може. Е нема такова животно. Може !
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #56
                        Чета и се радвам, че все още има ентусиасти, които се опитват да правят нещо!Лошото е, че явно на мнозина липсва физиката от Основното образование. Това би им спестило много грешки и заблуждения.Хибридните автомобили за сега са само скъпи играчки, без особена полза.Проблема не е в липсата на двигатели, а в скъпите батерии, скъпия ток и сложните механизми.Иначе няма лошо да си помечтаем. Ей така да си побъбрим, дори и за спорта.Никога не се знае, от коя трънка ще изкочи заек!
                        Alfa Romeo 1.4 IE L. - мир на тенекиите и.
                        Алфа Ромео 33 1.7 4х4 АВS-скапа се
                        Алфа Ромео 33 Имола
                        Фиат Уилис 2.0 8В

                        Коментар

                        Working...
                        X