Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли алтернатора да се ползва като ел. мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това не може да се каже. Защото ако приемем че отнема 4% то.1. Имаме двг 60кс. - значи алтернатора ще изяде 2.4кс.2. Имаме двг 200кс - тук трябва да изяде 8кс. Защо при положение, че ел консуматорите са горе долу същите. Нали разбираш, не става. Не може да се каже колко к.с. яде. По-скоро може да се каже, че фаровете със техните 110W вдигат разхода с еди си колко, което си е точно число, но не знам колко.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Бърза сметка:90А х 14V = 1260W х 1,36 = 1,701 конски сили.Това ти е максималното натоварване на генератора.Като ти чета темите, май се чудиш какво да правиш. Няма ли сняг за чистене?
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        хаха ами имам какво да правя, но гледам и с нещо странично да се занимавам
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #19
          Ако търсиш мощност защо не смениш колата? Със сигурност ще ти излезне по-евтино.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #20
            muns61 написа:
            Бърза сметка:90А х 14V = 1260W х 1,36 = 1,701 конски сили.Това ти е максималното натоварване на генератора.Като ти чета темите, май се чудиш какво да правиш. Няма ли сняг за чистене?

            Коментар


              #21
              Прочети внимателно постовете на muns61 Там е казано най-точно.За по-голяма точност добави и загубите при генериране и изправяне.
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #22
                dudulia написа:
                Ако търсиш мощност защо не смениш колата? Със сигурност ще ти излезне по-евтино.
                Защото нямам финансова възможност за друга кола....И стига с тея глупости що не сме си взимали нови коли...тебе жена ти като те ядосва защо не я смениш..със сигурност ще е по-добре за здравето ти...Извинявай, нищо лично ама ми писна квото и да питам всеки да казва "Вземи си нова кола" Така ми казвахте и за климатика да си взема нова кола ама не си взех ами си го сложих и съм доволен от направеното....И кво като взема кола...някоя гробница за 2000 лева и 500 лева такси докато влезе в движение + 10 пати по висок данък от моя сега + всевъзможни първоначални ремонти....кое му е по евтиното.
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #23
                  Колега, това дето го мислиш става, ама едно нитро ще ти върши по-добра работа Не се занимавай с глупости. Като искаш да караш на ток, слагай моторче от електрокарче, пълни багажника с акумулатори и ... или закачай за жиците на тролея и ще ходиш като маршрутка. - майтап бе, не се засягай. Няма да извлечеш абсолютно никаква полза от това да си ползваш алтернатора като електромотор. И аз съм се замислял за варианта с ел. мотори на задните колела, тъкмо ще стане 4х4 :D ама са много пари и озаконяване. Губи ми се ефекта от файдата да има полза от келепира. Абе танто за кукуригу, това е.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    че за кво ше го озаконяваш кой ще знае че караш с електромотори....по скоро трудното е да си преправи задницата...предполагам тряа да се сложи заден мост от кола 4х4
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                    Коментар


                      #25
                      mitkosoft написа:
                      че за кво ше го озаконяваш кой ще знае че караш с електромотори....по скоро трудното е да си преправи задницата...предполагам тряа да се сложи заден мост от кола 4х4
                      Не трябва заден мост, слагат се директно на носачите по един ел. мотор. Но това си е промяна на конструкцията - значи се озаконява. Не сменяш гуми, а правиш реално промяна в ходовата част. Стане ли беля, дори тези промени да нямат нкаква "вина", автоматично ставаш виновен за управление на технически неизправно МПС, защото ходовата част не отговаря на фабричните параметри. Но това са подробности.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        Е, тя работата накрая до KERS ще стигне...http://www.google.bg/search?q=kers&h...w=1280&bih=683
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #27
                          Ето ти и електромотор 7 киловата:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...eq_70_55_.html
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #28
                            ухаа тоя мотор е много изкушаващ....де да имаше къде да се монтира по колата че да влезе в употреба
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                            Коментар


                              #29
                              muns61 написа:
                              Ето ти и електромотор 7 киловата:http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...eq_70_55_.html
                              колега дай идея къде може да се прикрепи към задвижването и веднага го взимам
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                              Коментар


                                #30
                                Миткооо, Митко... Ако нещата бяха толкова прости, отдавна да са направени... Освен тези мотори, поне 2, са ти необходими контролери за управление, които са по-скъпи от моторите. Батерии - литий-полимер, или литий-желязо-полимер. Струват доста. Зарядно устройство за батериите - и то доста скъпо.А и този мотор е само пример, не е за тази цел. Подходящите са доста скъпи.
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X