Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли алтернатора да се ползва като ел. мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Може ли алтернатора да се ползва като ел. мотор

    Гледам из интернет подкарват алтернаторите като ел.мотор и така може да се ползвам за временна допълнителна мощност, тоест прекъсва се зареждането и се подкарва като мотор така по точ начин чрез ремъка.....се предава мощност от мотора към двигателя
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Не гледай в интернет и няма да имаш никакви проблеми.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      FGRC написа:
      Не гледай в интернет и няма да имаш никакви проблеми.
      що бе , човека пита....
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #4
        не че ще го правя просто ми е интересно като идея
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          Ами теоретично може - но чрез поне едно чекмедже релета и ше извадиш толкова мощност колкото устискат четките да ги натовариш .. не вярвам да е повече от 700-800 вата което е около 1 конска сила .. е друг въпрос е ако генератора ти е проектиран да може да работи като ел двигател .. идейно е като цяло
          Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

          Коментар


            #6
            Ако си сложиш реле за обратен ток и динамо от москвич 403.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              давам един бърз пример аз понеже съм с малолитражка и карам си да кажем в града със 50 пускам парното и нагревателя на задното стъкло и оборотите падат с 200 оборота без да пипам педала на газта....значи доста си товари динамото при голяма консумация
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                mitkosoft написа:
                давам един бърз пример аз понеже съм с малолитражка и карам си да кажем в града със 50 пускам парното и нагревателя на задното стъкло и оборотите падат с 200 оборота без да пипам педала на газта....значи доста си товари динамото при голяма консумация
                Разбира се, че товари. Преди много време когато нямаше ремап........ се сваляше ремъка от генератора докато се пускат В момента понеже е доста врътня да свалиш ремъка..... е достатъчно да накараш генератора да не произвежда докато се пускаш/дърпаш с някоя ремапната

                Коментар


                  #9
                  Не гледай в интернет, там е само за големи. :DАлтернатора за да го подкараш като мотор ти трябва трифазен променлив ток в колата. Или един доволно сложен инвертор.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    Re: Може ли алтернатора да се ползва като ел. мотор

                    mitkosoft написа:
                    Гледам из интернет подкарват алтернаторите като ел.мотор и така може да се ползвам за временна допълнителна мощност, тоест прекъсва се зареждането и се подкарва като мотор така по точ начин чрез ремъка.....се предава мощност от мотора към двигателя
                    Аз нещо не схващам.1. От къде ще вземеш енергията за алтерантор-мотора? Ако е от акумулатора е велика глупост, нищо не печелиш.2. За да го направиш, двг не трябва да работи? Ако е така, може и да не преодолееш компресията може би.3. Ако идеята е да взимаш от акумулатора за да си движиш двг през алтернатора и после да зареждаш акумулатора - всичко е загуба на време. 4. Алтернатора няма да живее дълго със сигурност.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      а какво ще стане ако в движение с някакво техническо средство прекъсвам зареждането на алтернатора....да очаквам ли леко покачване на мощността
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                      Коментар


                        #12
                        По-добър вариант е два електромотора на задните колела. И съответен акумулатор. За градско - електромобил, извънградско - ДВГ.Такава идея имаше за някакви руски хибридни коли.Обаче се иска сериозна работа по колата.
                        Bravo 1.6 / 16

                        Коментар


                          #13
                          да и електромоторите ще струват колкото колата....аз търся малко мощност като спра алтернатора когато ми трябва
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                          Коментар


                            #14
                            Генератора ще го спреш, като му спреш възбуждането. Как - ще измислиш.А печалбата е нищожна...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              четох в други форуми че алтернатора отнемал от 3-4% от мощността на мотора
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                              Коментар

                              Working...
                              X