Светеше ми дюзата и прочетох, че е от свързващия кабел. Раздвижих кабела и дюзата угасна, но ми се струва, че няма пълната мощност. На какво може да се дължи това?Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с датчика на педала на газта на Fiat Marea 1.9 JTD.
Collapse
X
-
Сваляш жабката, намираш конектора, хващаш поялника и запояваш проводниците. Идеята е да елиминираш проблемния конектор.След това намираш ФЕС и проверяваш само на котакт потенциометъра.Трябва да отчита плавно през 1-2%, пак зависи колко ти тежи десния крак Aко има големи пикове т.е. от 10% да скача на 30 имаш 3 варианта1. чисто нов потенциометър2. "нов" от морга3. ремонт ама само съм чувал, че някой, някъде си , ги оправялF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Абе, четох, че трудно се намирали тези датчици за газта. Много шибана работа се завързва. Колата си върви, но имам чувството, че я няма първоначалната дръпка и набира по-бавно. Иначе нито масло гори, нито е качила разхода.Първо си мислех, че е от турбото, но то си работи. Може ли да се дължи на нещо друго? Абе, май съм си за нов потенциометър Yellow_Flash_Colorz_PDT_05. А доколкото знам струва доста Мерси, за помоща
Коментар
-
ЕГР - директно го затапи с пластина, ако има промяна - от него е.Ако няма промяна - поне си го спрял, не вреди Ако няма промяна - разкачаш дебитомер, ако колата "тръгне" - от него е.Ама това са , как да го нарека ... примитивни методи, лаптоп предполагам можеш да намериш, едно кабелче и пей сърце:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
plamen.donov написа:пи4ове вазможно ли е да е бил проблема вав ваздушният филтар за4истих го и ми се струва 4е работи по добре
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар