Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчика на педала на газта на Fiat Marea 1.9 JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с датчика на педала на газта на Fiat Marea 1.9 JTD.

    Светеше ми дюзата и прочетох, че е от свързващия кабел. Раздвижих кабела и дюзата угасна, но ми се струва, че няма пълната мощност. На какво може да се дължи това?Благодаря предварително!

    #2
    Сваляш жабката, намираш конектора, хващаш поялника и запояваш проводниците. Идеята е да елиминираш проблемния конектор.След това намираш ФЕС и проверяваш само на котакт потенциометъра.Трябва да отчита плавно през 1-2%, пак зависи колко ти тежи десния крак Aко има големи пикове т.е. от 10% да скача на 30 имаш 3 варианта1. чисто нов потенциометър2. "нов" от морга3. ремонт ама само съм чувал, че някой, някъде си , ги оправял
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Абе, четох, че трудно се намирали тези датчици за газта. Много шибана работа се завързва. Колата си върви, но имам чувството, че я няма първоначалната дръпка и набира по-бавно. Иначе нито масло гори, нито е качила разхода.Първо си мислех, че е от турбото, но то си работи. Може ли да се дължи на нещо друго? Абе, май съм си за нов потенциометър Yellow_Flash_Colorz_PDT_05. А доколкото знам струва доста Мерси, за помоща

      Коментар


        #4
        Дебитомерче гледал ли си,ЕГР клапан?Въобще диагностика правил ли си да видиш кво ще изкочи?

        Коментар


          #5
          ами не несам гледал за тея нещта а само на комп ли се разбира.

          Коментар


            #6
            ЕГР - директно го затапи с пластина, ако има промяна - от него е.Ако няма промяна - поне си го спрял, не вреди Ако няма промяна - разкачаш дебитомер, ако колата "тръгне" - от него е.Ама това са , как да го нарека ... примитивни методи, лаптоп предполагам можеш да намериш, едно кабелче и пей сърце:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              пи4ове вазможно ли е да е бил проблема вав ваздушният филтар за4истих го и ми се струва работи по добре Забранено е писането по този начин!Модераторски екип на fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                Не
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  до следващият път.намери,като махнеш жабката най-малката букса(2 пина),разкачи я ,напръскай я с контактен спрей,след което и натегни буксите(да влизат по -стегнато)

                  Коментар


                    #10
                    plamen.donov написа:
                    пи4ове вазможно ли е да е бил проблема вав ваздушният филтар за4истих го и ми се струва 4е работи по добре
                    Ти не си ли го сменял?.Ако беше видял на бившата Марея с какъв филтър я купих щеше да се уплашиш,все едно си я хванал за гърлото.След като го смених колата "хвръкна".Иначе съветитите на Емо ги провери задължително.

                    Коментар


                      #11
                      щом му изписва грешка tps значи е от потенциометъра писах и какво да се направи

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Отремонтира се потенциометъра ама си далеч.http://ecu-car.com/bg/contact
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X