Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светещ Airbag

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светещ Airbag

    Още като купих колата аербеците светеха и тъй като колата не е удряна и аербеците са си по местата реших да отстраня проблема ! Понякога лампата сама изгасваше за различно време от 2-3 минути имало е случай когато не светка и по два дни ! Най напред се убедих че аербеците не са гърмяли ! После почнах да се опитвам да правя диагностика с ФЕС но не се закача с модула на аербеците ! Пробвал съм и на кола с несветещи аербеци и пак неможе да се закачи ! Колата е ланчия капа 2.4 ТДС . но като гледам централата е почити еднава с тази на Фиата ! Днес след поредния неуспешен опит да прочета "възглавките " реших да сваля и проверя централата ,да не би случайно да е прокапало радиаторчето на парното и да е "здала багажа" но като я свалих всичко е наред няма следи от антифриз и всичко е идеално чисто ! Проследих всички вериги по ето тази схема : и всичко е наред на местата където са аербеците показваше че има връзка и някакво малко съпротивление !Всичко е нормално ! Защо лампата свети ! Имало някакви кондензатори в централата които изсъхвали но като ги гледам са си собре ! Има ли някакъв начин да проверя дали работят коректно ? Моля са помощ
    Прикачени файлове
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    Лампата може да свети, защото има записана грешка. За съжаление ще трябва да се закачиш, за да разбереш. При мен лампата също мигаше, и понякога гаснеше за определен период, но се оказа студена спойка на светодиода с таблото, след като го презапоих, вече не гасне Моят проблем е лентовия кабел на волана, но нямам представа как е направено това при Ланчия. Дори и да намериш причината, и я отстраниш, лампата няма да изгасне, докато не изтриеш грешката.

    Коментар


      #3
      Според мен на електролитните кондензатори няма какво да им се чудиш сменяй ги наред,струват стотинки

      Коментар


        #4
        кола

        Ако не е буксата не пипай по платката
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Ако не е буксата не пипай по платката
          Буксата е наред ! Всички пинове са идеално чисти и влизат плътно ! Искаш да кажеш да не сменям кондензаторите ли ? Откъде тогава може да идва проблема със светещата лампа !?
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            #6
            кола

            Трябва да става диагностика нали е правиш с буксата в жабката и местиш пина К на другото краче от OBD буксата
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Трябва да става диагностика нали е правиш с буксата в жабката и местиш пина К на другото краче от OBD буксата
              На кое краче и кой е пина К ? Нищо не местя просто свързвам 3 пиновия адаптор но не става ! Ето това е буската и адаптора !
              Прикачени файлове
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #8
                Не е проблема диагностичния кабел.При мен е същата работа с ДВГ и АБС се свърза но с Възглавниците не иска,не ми свети лампа.Единствено буксата ми е 2 кабела.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Нали на OBD e на друго карече К линияот саита на http://www.fiatecuscan.net/иhttp://f...iat%203pin.jpg
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Т.е. трябва да обърна буксата така ли ! Кое е К на тестбуската на аербезите ! На 3-пиновия конектор се вижда че К е на 1-ви пин !!
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #11
                      да, ама той няма обд куплунг, а е с преходника, тъй че всичко му е наред. аз също не успявам да се свържа. имаше някакви съвети за откачане и закачане на куплунг под седалката - той е за наличие на водач, ама не съм го търсил. моля, ако някой успее да се свърже, да се похвали най-подробно
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        #12
                        При Купетата, когато буксата е с 3 жици (физически т.е. К, Л линия и маса) няма начин да се свържеш с централата. Сигурен ли си, че това е диагностичната букса за еърбега при теб?

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Преходника си е наред а OBD буксата трябва да се даде на късо или прехвърли от единия пин на другия от линка по горе трябва да се види кое на кое отива
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            kaci написа:
                            При Купетата, когато буксата е с 3 жици (физически т.е. К, Л линия и маса) няма начин да се свържеш с централата. Сигурен ли си, че това е диагностичната букса за еърбега при теб?
                            много ме успокои. аз изчетох темите в английския форум на купе и останах с впечатлението, че точно с 3-жичните няма проблеми, а с двужичните има. ама аз не успях да се свържа, а пробвах всякакви комбинации. мисля си, че кабела ми, стандартен ВАГ-КОМ ККЛ, има само к-линия и няма Л-линия и оттам ми идва проблема. ама ми се свидят пустите 20 лв. да отида на виза в някой сервиз.ключар, при 3-пиновите няма какво да се окъсява, щото от кабела к-линията излиза САМО на 7 краче и преходника си я хваща оттам и си я води в 3-пиновия, където трябва. ако не е бърникано по буксите на колата, де.
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #15
                              диагностика

                              на ли па OBD се укъсява 3 и 7 краче
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X