много ме успокои. аз изчетох темите в английския форум на купе и останах с впечатлението, че точно с 3-жичните няма проблеми, а с двужичните има. ама аз не успях да се свържа, а пробвах всякакви комбинации. мисля си, че кабела ми, стандартен ВАГ-КОМ ККЛ, има само к-линия и няма Л-линия и оттам ми идва проблема. ама ми се свидят пустите 20 лв. да отида на виза в някой сервиз.
Темата с презентацията на програмата в английския форум е моя и след консултацията с Яни, стана ясно, че по старите централи(тези с К и Л линия) не се поддържат от програмата (това е за Купе, но най вероятно се отнася за всички по стари централи).Моят кабел със сигурност работи и ако искаш може да опиташ с него, но ако в диагностичната букса има три жици, опита е безмислен. В ККЛ адаптера има Л линия
То все с някакъв софтуер трябва да може да се прочете ! И защо като с ФЕС неможе го има като опция в менюто на програмата ! Няма ли софтуер замо за аербеците ??
само ако насреща си има женска обд букса. иначе не.иначе да, моята е с три кабела и грънци. ще се заровя пак да видя дали с kwp2000 не може да се нааправи нещо, че май бях срещал такава възможност в нет-а. ама като се стопли, че сега бахър!
чудя се дали да не си поръчам нова платка ! http://www.ebay.com/itm/Airbagsteuer...item2316564972 ама дали това е цялото управление на аербеците ,защото цената от 5 евро малко ме смущава ! ако е толкова го поръчвам !!!
Според аутодата има опция за четене и триене на грешкте и без специализиран софтуер Като се даде единия извод от тестбуксата на маса за около 3-4 сек ,лампата почва да мига определен брой пъти и това е номера на грешката ! След това ,за да се изчисти ,същия извод се дава на маса около 10 сек. и грешката би трябвало да се изтрие ! При мен се показват грешки с номера 2;3;5;6;7 Но немогат да се изтрият по описания начин :
аз да се извиня на колегите за погрешната информация за моята кола. вчера свалих жабката и намерих простата букса на възглавницата. с два проводника, увити в жълта шлауха, така че аз досега съм се мъчил с няква друга букса, дето се намира пак там.
Така трябва да бъде ( за цвета на изолацията) ! Аз затова питах дали не пробвате с грешната букса. При някои модели има букса и за отоплението(климатизацията) и някои хора ги бъркат.
благодаря ти за което. това, а и факта, че според аутодатата трябва да са 2 кабела, ме подтикна да сваля жабката и да търся. може да се стигне и извади и без да се сваля жабката, ама човек трябва да е йога, а и да е сигурен, че е там. за сведение буксата е закачена за стандартното капаче, горе вляво над кутията на жабката. кабела може да се проследи с ръка.
Утре ще го сваля да сменя кондензаторите така и така лампата свети няма как да стане по-зле :D Има два кондензатора -единият е големия който е 3900мФ на 25волта , а другия е 330мФ на 35 волта ! Обаче немога да намеря кондензатор 3900 а намерих 3300 мФ на 25 волта - дали ще е проблем че новия ще е с по- амлък капацитет ???
Коментар