Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.9JTD Abarth

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.9JTD Abarth

    Привет.Може и да има такава тема но не я намерих , а проблема ми е много сериозен. Става дума за електрониката на фиат пунто 1.9 жтд 2000 година .Когато го взех (нов внос) точно преди 1 година нямаше никакви проблеми после започнаха да се обаждат дреболиики ( чистачките не пръскат 1 ден , после се оправят алармата спира да работи , после пък ми показва че имам изгорели грушки а нямам реално ) и така секи ден различно нещо а предното се оправя . Обаче 1 ден се прибирам от работа в движение съм и всичко изключи огасна таблото, сервото отказа, волана втвърди, спирачката и се видях са в чудо както и да е прибрах се . единственото което свети по таблото когато дал на контакт е лампата че аирбега не работи нищо др не свети не подгрява не пали Сменял съм стартер акумулатор чистил съм клеми и връзки мисля си че е от масата на купето но не разбирам много даже никак , ако някои знае нещо повече как се оправя целия компютър и електрониката и за какви пари става дума ще съм много благодаренПоздрави!

    #2
    кола

    Ми виж BSI и бушоните под волана в ляво големите кабели При двигателя Имаш кутия с бушони и там виж дебелите калеми и големите бушони Също и масата към мотора под акумулатора .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      очевидно нищо не разбирам какво е БСИ и какво да погледна на тези работи който си изброил аиде бушоните ясно ам по кабелите какво да търся ?

      Коментар


        #4
        Някъде окиси не добра свръзка напръскай ги със спреи за платки или поне ги почисти .сигурно ще трябва а се отвори и самото табло а BSI е кутията зад бушоните долу под волана в лявоима 3 болта и се вади малко трудноТя е много важна там също има буксиhttp://robcar.com.pl/images/16652_20...dcf461245c.jpg
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Така зна4и проверих всичко от - до няма окиси всички бушони клеми и връзки са изрядни Обаче тук стигам до друг проблем акумулатора ми беше заминал и сложих чисто нов и когато почвам да завъртам ключа преди да стигне контакта пресветва таблото идва му тока но за секунди само примигва и после сичко спира пак даже и лампата на имобилайзера не свети и си помислих че е от ключа - пробвах с резервния отново същото и не пали и не свети няма никой Та въпроса ми е ако е от самия имобилайзер и неможе да си разпознае ключа как се поправя и др ми въпрос е Ако запали може ли да дава смущения смисал да си работи система ама примерно 2-3 неща да не работят примерно чистачки и клаксон има ли такова средно положение при тоя имобилайзер колко е умен ?Може ли да е грешка някаква смисал да го вържа с лаптопа и да изчистя грешките и може ли да е патрона на клиюча там таралежчето да се е износило и да ми праи магарииМерси

          Коментар


            #6
            кола

            Отвори корите около волана извади буксите на клеймореда и пробвай на пластините дали дават контакт като въртиш ключа . Може ида се пробва с друг клеиморед без да се вади стария като начало само буксите .Иммото ако не работи трябва да свети CODE а при тебе не свети дори а трябва в началото да светне и после а да гасне .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Колега,проблема мирише на лоша маса - виж като си сменял акумулатора да не си окъсал масата някъде.Провери къде отива масата от акумулатора и почисти клемите на планката, и виж кабела здрав ли е...Освен това понякога има допълнителни кабели за маса - хващат се направо от акумулатора или от главаната шина - виж там да няма повреди.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар

              Working...
              X