Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Особен проблем с хидравликата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Особен проблем с хидравликата

    Здравейте,притежавам fiat punto.2001г.,проблема ми е ,4е когато завия пълен ляв светва ми червения волан на таблото и нямам хидравлика.На дясно нямам тоя проблем.Когато угася и пак запаля проблема се оправя до следва6тия завой на ляво(само когато е до откат прещраква ми волана и така),ток имам,чисто нов акумолатор,които може да помогне??
    Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

    #2
    ами и аз имам този проблем ама като бързо навъртя пълен и изведнъж свърши волана :Dреших че е краен изключвател и така се самоизклюва за да се не повреди нещо
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      todorshalev написа:
      ами и аз имам този проблем ама като бързо навъртя пълен и изведнъж свърши волана :Dреших че е краен изключвател и така се самоизклюва за да се не повреди нещо
      Е добре,но това го нямаше,неможе на всяко паркиране да се вдървява???
      Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

      Коментар


        #4
        krasimir_77 написа:
        todorshalev написа:
        ами и аз имам този проблем ама като бързо навъртя пълен и изведнъж свърши волана :Dреших че е краен изключвател и така се самоизклюва за да се не повреди нещо
        Е добре,но това го нямаше,неможе на всяко паркиране да се вдървява???
        Забравих да кажа ,че не е когато барзо вартя волана,просто като дам до край и то без усилие изключва?
        Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

        Коментар


          #5
          Трябва си диагностика с времето ще се влошава все повече и повече!По принцип проблема е в двете релета който се намират в електро мотора сменят се и пей сърце!
          ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

          Коментар


            #6
            komanreel написа:
            Трябва си диагностика с времето ще се влошава все повече и повече!По принцип проблема е в двете релета който се намират в електро мотора сменят се и пей сърце!
            Проблема се оправи с промяната на времето,стопли се и нямам вече тоя проблем..
            Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

            Коментар


              #7
              кола

              Като начало трябва да се превери колко ток идва като се запали колата и като се върти колко е натоварването дали ида пак 12 волта иколко амреа е .да се почистат буксите и от акумулатора да мотора и електрониката на елсервото.като е студено може да прави проблем датчика вътре в кутията .Ляво/дясно .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                като е студено може да прави проблем датчика вътре в кутията .Ляво/дясно .[/quote]Къде точно се намира този датчик и ако може картинка?
                Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Е сега и картинка Ако е видиш как се разглобява ще се откажешвътре се намира датчика в алуминиевата кутия с моторчето и червяка ето къде влиза жълтия кабелИма моторчета където нямат дори и релета но пак се разваля .
                  Прикачени файлове
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Това е проблема:
                    Прикачени файлове
                    Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Провери го с уреда
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        С омметър ли се проверява и ако е така, какви трябва да са стойностите?
                        Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                        Коментар


                          #13
                          Взимаш Ом мера и на буксата 6 извода мериш на всички дали има съпротивление като се върти волана не трябва да прекъсва и да се изменят много бързо трябва да е постепено някой са постоянни други растат а едните намаляватТо си има уред ама тук едва ли някой да го има
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Четиринадесет страници тема (http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=135) и всичко се върти около релетата. Свалих ги, замерих ги и изглеждат наред. Даже отворих едното и вътре изглежда като чисто ново, все едно не е работило. Нямат и следа от нагар и деформации от евентуално загряване. Но много калпава платка. Къде ли я правят? Разни буклучета, които съм си купувал от еbay.com за съвсем дребни суми са с далеч по-добро качество. Както и да е, вече поръчах нови и ги сменям.
                            Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                            Коментар


                              #15
                              Смених ги и ефект никакъв. Даже и други грешки трупа.
                              Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                              Коментар

                              Working...
                              X