Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли друг софтуер за диагностика за fiat ,alfa, lancia ??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: кола

    kluchar написа:
    Колега ама като гледам много не разбираш от коли търси някой където е правил Италянски коли в Пловдивиначе така ще си пишеш до безкрай .Вземи си изтегли мануал за модела кола там има всичко.Малко тая кола е по друга от общоизвестните .
    Менюали имам а от съвети на майстори разбирачи съм на това положение -купих дебитомер , купих ЕГР, купих ел .клапан за ЕГР и сега майстор ме посъветва да сменя ЕЦУ-то ! Така че повече за майстори неискам да слушам ! Затова пускам темата и пиша тук , ако някой знае или е имал подобен проблем и а повече глави мислят по-добре от една ! Явно проблема не е толкова прост защото изчетох много теми от полския форум на Ланчия и се оказа че и други страдат като мен и все още не е намерено решение на проблема ! Може и да има майстор дето наистина знае откъде идва проблема но къде да го намеря ! В този форум има дотатъчно хора който са много навътре в нещата и се надявам че ще намерим решение на проблема ! Н е епроблем да си я карам и така , колата си пали и работи нормално Но ми е интересно да разреша казуса :D И така малко развитие ! Сега замерих изодите на дебитомера и ми направи впечатление че няма извод който да дава връзка с четеца а по схемата тук би трябвали това да е 2-ри извод :
    Прикачени файлове
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    Коментар


      #17
      На мен също ми приличат на кондензатори. Когато са запоени на платката е нормално да ти показват такива стойности, защото не мериш само тях, мериш всичко което го има по веригата. За да си сигурен, че нещо е здраво...... се сваля и тогава се проверява.

      Коментар


        #18
        кола

        прати го да го оправим ако това ти е проблема а ECU трудно ще намериш едва ли да е проблема в него
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Ми то написано бе колега мериш между пин 2 и 5 на незапален двигател трябва да бъде 0,3 волта като буташ клапата постепенно трябва да достигне до 4,5 волта тоест клапата докрай!Най интересното е да мериш напрежението с записващ уред, или ако имаш подръка осцилоскоп, понеже може да има участъци от пистите където се срива напрежението и хоп колата губи мощност!Ако е така ще ти кажа как да го направиш като нов!С четеца връзка няма и да намериш нали ти казах че тази платка служи да преобразува сигнала от аналогов в дигитален и е нормално да няма връзка!
          ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

          Коментар


            #20
            Благодаря Ви !!! Знаех си , че с Ваша помощ ще разрешим проблема ! Утре ще направя замерванията и ще пиша какво е положението !!!
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #21
              Днес сложих дебитомера и замерих напреженията както е показано между пинове 2 и 5 ! Напрежението варираше от 0.29V при затворена клапа до 4.9V при отворена докрай клапа ! Запалих колата и четеца отиде почти до средата на платката ! Тохава премерих напрежението пак между 2 и5 и показа 2.20V ! Това е на празен ход ! Направих доста замервания и НЕ забелязах някъде да "прескача" - да се губи напрежението ! Изменяше се плавно без прекъсвания ! значи дебитомера си работи корекнто ! Направих и логве на параметрите които каза " komanreel ’ Само че защото съм с безплатната версия направих 3 лога защото немога да пусна повече от 4 наведнъж ! Но съм ги направил така че да обхвана едновременно и 6-те параметъра които посочи : Незнам дали съм казал ,НО ЕГР-ра съм го затапил механично с метална пластина на изхода на изпускателния и на входа на смукателния колектор ! Но маркучетата са си на мястото ’ ел клапана също си работи ! Дори се вижда как ЕГР-ра който на изпускателния колектор си работи (отваря и затваря)!
              Прикачени файлове
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #22
                Така дотук което виждам като проблем е injection timing actuator 80% е твърде много!Изхождам от това че се занимавам може да се каже професионално с моторите от ваг групата на ТДИ!Твоята помпа е идентична с тяхната на 100%!Тази стойност на загрял над 80 градуса мотор трябва да е около 3%.Това се постига като дадеш помпата на аванс при работещ двигател като колкото повече даваш аванс процентите на актуатора трябва да падат като едновремено тябва да следиш реалния и искания аванс!Ако можеш провери какво пише в мануала за стойностите на този актуатор за да сме точни!
                ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                Коментар


                  #23
                  Т.е този "injection timing actuator" е авансатора ? Не ми се вярва да пише в манюала какви стойности трябва да дава ! Все пак ще проверя ! Тези логове са само на празен ход ! Утре ще направя записи и в движение !
                  LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                  Коментар


                    #24
                    Авансатора е стои отдолу на помпата-на празен ход той почти не трябва да участва докато при теб е на 80 процента!Утре чакаме за другите логове!
                    ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                    Коментар


                      #25
                      Ето какво изрових : Немога да намеря обаче какви стойности трябва да дава при неработещ двигател
                      Прикачени файлове
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #26
                        Днес неможах да запиша логове под натоварване защото по пътищата има много сняг и са на "бабуни" нямаше място където да "изпъна" колата ,но "прочетох" една Капа като моята и при нея показа 80%аванса на празен ход! С подаването на газ и увеличаване на оборотите %-тите намаляват
                        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                        Коментар


                          #27
                          Няма решение на проблема до момента Направих логове под натоварване на двигателя - на 4-та предавка от 1500 до 4000об/мин ! Все си мисля че проблема идва от затапения ЕГР и след това от дебитомера Ето и логовете :
                          Прикачени файлове
                          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                          Коментар


                            #28
                            Възхищавам ти се пич на упоритостта.Но защо не опиташ със включена ЕГР система примерно около 100км да минеш.Мисля че тогава няма да се прояви проблема.

                            Коментар


                              #29
                              Карах и с оттапен ЕГР-но проблема пак е същия Сега като е затапен няма да вкарва сажди в смукателния колектор Като купих колата ЕГР-ра не беше затапен и проблема го имаше затова реших че е от него и го затапих но нещата не се оправиха !
                              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                              Коментар


                                #30
                                Сега остава да закачиш един манометър-за да видим турбото какво показва като се появи проблема!
                                ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                                Коментар

                                Working...
                                X