Тъй като , "не се разбираме "с ФЕС , защото показва грешка която си няма нищо общо с действителния проблем искам да попитам дали има друг софт. за диагностика ,който да работи с ВАГ ( ОВД 2 ІІ ) кабела !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли друг софтуер за диагностика за fiat ,alfa, lancia ??
Collapse
X
-
Колата е Ланчия Капа 2.4 ТДС 96г ! Проблема е ,че не върви ! Хваща една грешка 0F - EGR и като запише тази грешка и спира да върви! Смених ел. клапана за управление на ЕГР-ра но проблема остана ! Постоянно го хваща като грешка , а проблема не е от него ! Затова искам да направя диагностика с друг софтуер ! Ето тук сме дискутирали , но така и няма решение на проблема до момента : http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
кола
Това е най важното нещо на колата дебитомер все едно http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31772
Коментар
-
Да ,знам че това е дебитомера и мисля че проблема ми идва точно от него ! Затова купих друг дебитомер но явно и той има проблем защото нещата си останаха същите ! Реших да отворя и да видя какво има в дебитомера и ето първите впечатения - клапата се движи свободно и не заяжда никъде , плочката по която се движи четеца също е добре ! Направи ми впечатление че има малка платка с някакви елементи ! След като замерих елементите с мултицета два от тях показват безкрайно съпротивление ! Незнам какви са тези елементи и дали е нормално да показват безкрайно съпротивление ??? Ето тези :LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Така колега аз имам платената версия на еку скана,и сега разгледах какво има за твоята кола!Програмата позволява да се следи дебитомера само по напрежение и това е достатъчно-при теб не мърда въобще напрежението ако не е бъг на самата програма то имаш проблем!Така сега ще ти напиша какво да направиш да разрешим проблема!Намери начин да измериш на един от пиновете на дебитомера трябва да излиза напрежение което се изменя като подаваш газ!Например около 2волта на тихи обороти до над 4 волта под товар на колата!Друго направи лог файл на следните параметри-разход на гориво измерен и количесво гориво цел,аванс на помпата цел и реален аванс,позиция на регулатора на аванса температура на горивото много е важно!Единия лог файл да е на тихи обороти с изключени всички консуматори и задалжително температура над 80градуса на охлаждата течност!Другия да е под товар от 1500 оборота до 4000 с пълна газ на трета или четвърта скорост!Гледам че дават да има някаква клапа за въздуха в смукателния колектор-намери начин да я провериш да не се притваря понякога-и да пада мощноста!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар