muns61 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От 40 на 60 амперчаса ?!
Collapse
X
-
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Колегииииииииииииииииии, никой не казва, че с 60Ah ще е по-зле от 40Ah. Ето "ВО" е казал каква ще е единствената полза. На къси разстояни друга полза няма.BO написа:Единствената разлика ще бъде в това, че с големия акумулатор ще имаш тройно повече такива паления преди да умре и той.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
BO написа:Не си прав, защото ако приятеля ти изразходва цялата енергия от акумулатора, то в крайна сметка алтернатора ще се товари еднакво, или демек на макс.Ако случая е палиш, караш 1 км гасиш и така ХХХ пъти, то всеки път ще имаш по-малко капацитет останал в акумулатора. Всеки път алтернатора се товари на макс без значение какъв акумулатор зарежда.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
По-напред съм го написал, ама чукча не чете...Винаги съм си карал колите с преоразмерени акумулатори. На въпросното Уно генераторчето се справяше чудесно с 75 Ач, зимно време редовно давах ток на колеги - дизелджии. Колата се кара изключително на къси разстояния в града, с много стартирания. Естеството на работата ми е такова. че трябва да имам под ръка мощен акумулатор. Дозареждане не съм правил, освен ако съм светил цяла нощ на риболов.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Danchojn написа:Колегииииииииииииииииии, никой не казва, че с 60Ah ще е по-зле от 40Ah. Ето "ВО" е казал каква ще е единствената полза. На къси разстояни друга полза няма.BO написа:Единствената разлика ще бъде в това, че с големия акумулатор ще имаш тройно повече такива паления преди да умре и той.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колега, явно не можеш да го проумееш - това че си сложил по голям акумулатор не означава че от него ще харчиш по-вече енергия за да го зареждаш по-вече.Колата ти ще си харчи същото количество което си харчи и от стария и алтернаторът явно ще трябва да върне същото.Освен това се изприщавам като гледам как боравиш с мерните единици - какво общо има между А и Аh та ги сравняваш. Едното е величина за протичащ ток а другото е капацитет показващ количеството електрическа енергия която може да се черпи от акумулатора.И 40 и 50 Аh акумулатор можеш да ги зареждаш с еднакъв ток - просто по големия ще се зарежда по дълго. Това би било лошо за алтернатора само ако ти постоянно слагаш нови и то разредени акумулатори и го караш да ги зарежда. Както не знам за кой пък го казвам при положение че сложиш зареден акумулатор алтернаторът не го зарежда от 0 а само толкова че да компенсира тази енергия която е излязла от него.Наистина спри да пишеш че то е видно че няма как да докажеш теорията си... А и тъпчем на едно място ... всеки който чете темата вече 100% се е отегчил Аз си купих бензинова кола и умрях от яд че стария ми акумулатор 75Ah от дизела който си е чисто нов не влиза в стойката. Та се наложи да го оженя и него
Коментар
-
Ми тогава си поставете в колите направо по 120Ah акумулатори и си демонтирайте алтернаторите, щото никога няма да ги изхабите. Не разбирате елементарни неща. Мене който трябва и където трябва ме е оценил. В ситуацията, която толкова не може да разберете щото не искате ще карате вечно със разреден акумулатор. Пак ще ви повторя - не сте изпадали в такава ситуация, затова и така говорите.Не искам с никой да се карам. Да сте живи и здрави. Явно няма да се разберем. Няколко пъти ви повторих, че сте прави от вашата гледна точка При често пътуване на къси разстояния и при наличието на много електрически консуматори (климатик, вентилатори, осветление) обаче акумулаторът не може да се зареди нацяло. Какво е неясно в това изречение! Следва ускорено зареждане, коетот е най-вредно за акумулатора. Само дето, като покараш 10км примерно малкият е на 80% заряд примерно а големият на 40% за същото време. Оставате колата да нощува навън и кой може да замръзне при -25гр оставам на вас, като по-умни.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Дан1о, спри се бе човек ! Тук не говорим за нещо фрапиращо. И 170 Ач от ЗиЛ да сложа, като дръпна от него 1Ач, така да се изразя, ще трябва да му върна пак 1Ач, не 170 Ач, че да ми умре алтернатора. Ей това разбери. А и с твойто плене и гасене нон-стоп, няма как да разредиш кой знае колко акумулатора, ако колата ти е в изправност и пали от раз. Ако на всяко палене въртиш по 5 минути, е друг въпрос, ама тогава пък акумулатор с малъка капацитет, и напълно зареден да е, няма пък да ти стигне да връткаш толкова време на стартер. Предишната ми кола си имаше ампермер на таблото, и мога да ти кажа с чиста съвест, че акумулатора след нормално палене - врътнеш мах 1 оборот на маховика - се възстановяваше за по-малко от 2 минути. Ти ако ще караш 1 минута и после спираш и гасиш, и после пак наново, защо изобщо сядаш в колата ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
кроко61 написа:Защо ли тази тема ми заприличва на ,,политронната,,?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Danchojn написа:Не колеги, не съм спец по нищо. Извинявайте, че ви образувах нерви. Бъдете живи и здрави.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Малеее,1 ден не проверявах темата и от 3 мнения,станала 3 страници :D Прочетох всичко и разбрах около 10% от нещата,който сте написали....все едно съм на лекция по ядрена физика :D Поговорих с хора,който имат доста опит от към тази тема и всеки ми казва,че кола не се плаши от по висок амперчас,даже обратното,защото първият старт е най-важен!Колата сега ми пали като осичка,никога не е палила така,чуства се,че е "пълна с енергия" така да го кажем.Даже,когато не можех да запала с 40амперовия и имаше вил вил вил и дотам,това е доста по-зле за колата,отколкото по силен акумулатор Карам си с 60амперовия и колата ми от към зареждане на ток,никога не е била по-добра.(даже върви повече :D :D :D :D :D )FIAT Punto MK1 1.1 55hp
Коментар
-
Cvetun написа:Малеее,1 ден не проверявах темата и от 3 мнения,станала 3 страници :D Прочетох всичко и разбрах около 10% от нещата,който сте написали....все едно съм на лекция по ядрена физика :D Поговорих с хора,който имат доста опит от към тази тема и всеки ми казва,че кола не се плаши от по висок амперчас,даже обратното,защото първият старт е най-важен!Колата сега ми пали като осичка,никога не е палила така,чуства се,че е "пълна с енергия" така да го кажем.Даже,когато не можех да запала с 40амперовия и имаше вил вил вил и дотам,това е доста по-зле за колата,отколкото по силен акумулатор Карам си с 60амперовия и колата ми от към зареждане на ток,никога не е била по-добра.(даже върви повече :D :D :D :D :D )Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар