На пунтото ми в момента е 40 амперчаса и имам един акумулатор 60 амперчаса,който мисля да сложа,въпроса ми е,вредно ли е ?! Нали нищо няма да повлияе,като е по силен !?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От 40 на 60 амперчаса ?!
Collapse
X
-
най много алтернатора да не успява да дозарежда Акумулатора иначе никакъв друг проблемШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Волтовете са ясни. Проблема е в капацитета! Най-добре е балансираната система, съответно е и най-икономична от към разход на гориво и пари. Пак ще повторя - не един случай има, с хора поставили по-големи акумулатори но имат чести стартове. Алтернатора не ги дозарежда добре при това положение. Особенно ако стартера не е редукторен. Ако обаче колата има два старта на ден и поне 10-на км. всичко ще е наред.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ще го напиша просто, та да го разберат всички.Представете си кладенец с помпа, резервоар за водата и чешма, захранвана от резервоара. На резервоара има ниворегуларор, който включва и изключва помпата.Включваме помпата и тя пълни резервоара, докато нивомера я спре. Отваряме кранчето, водата потича, нивото пада и помпата се включва. Спираме водата, нивото се вдига и помпата изключва.Надявам се, всички разбраха. Сега заменете помпа с генератор, резервоар с акумулатор, чешмата със стартер и ще се разбере, че няма никакво значение колко ще увеличим обема на резервоара, щом осигурява дебит за чешмата. При голям резервоар помпата ще работи по-дълго за първоначално пълнене, после пълни толкоз, колкото се точи.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Наистина простичко обяснено! Ако твоя си работи - остави си го! Ако си закъсал за акумулатор слагай големия. Ако ще купуваш, различните производители имат различни капацитети на акумулаторите си! Ако искаш по-голям си сложи 45 или 50 Аh, но недей скача на нещо, което не ти трябва. Това е пунто все пак, а не танк!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Danchojn написа:И ако често спира тока на помпата щото енергото не дава ток но ползваме кранчето за вода, кладенеца ще остане празен.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Послушай примера с кладенеца на колегата.Следващото е -колкото по-голям толкова по-добре.Винаги слагам акумолатор според големината на поставката и нямам грижи.Генератора винаги успява да се справи със зареждането-той не разбира от купешки приказки.Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Danchojn написа:И ако често спира тока на помпата щото енергото не дава ток но ползваме кранчето за вода, кладенеца ще остане празен.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
По-разбираем пример от този на колегата muns61, едва ли е необходим. Абсолютно прав е ! Акумулатор се зарежда нормално с ток = 1/10 от капацитета му. Тоест - 45 Ач със 4,5 А а 60 Ач със 6 А. Алтрнатора дава най малко 35 - 40 А Дали ще стига заряден ток за акумулатора, зависи от това каква консумация на ток има в конкретния случай. Като е по-голям капацитета на акумулатора обаче, имаш възможност по-дълго време да поддържаш консумация, по-голяма от тази която алтернатора може да компенсира. С две прости думи - по-голям акумулатор -- по-малко грижи Е не да е от електокар все пакDanchojn написа:И ако често спира тока на помпата щото енергото не дава ток но ползваме кранчето за вода, кладенеца ще остане празен.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар