Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От 40 на 60 амперчаса ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От 40 на 60 амперчаса ?!

    На пунтото ми в момента е 40 амперчаса и имам един акумулатор 60 амперчаса,който мисля да сложа,въпроса ми е,вредно ли е ?! Нали нищо няма да повлияе,като е по силен !?
    FIAT Punto MK1 1.1 55hp

    #2
    кола

    Само размера ще е по голям Моя е около 55 и вече 7години си карам колатавярно при тебе трябва да е по малък виж алтернатора колко е
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      най много алтернатора да не успява да дозарежда Акумулатора иначе никакъв друг проблем
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        Монтьори са ми казвали, че няма проблем принципно, но е хубаво да е най-много с 10ah по-голям от предписания по каталог

        Коментар


          #5
          Ако имаш предимно чести стартове и къси разстояния, не е желателно. Рискуваш не дозареждане и проблеми.Ако караш умерено без много стартове и често извънградско, слагай го смело.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            40 амперовия беше 12V и 60амперовия също е толкова и ми казаха,че няма да имам никакви проблеми .....
            FIAT Punto MK1 1.1 55hp

            Коментар


              #7
              Волтовете са ясни. Проблема е в капацитета! Най-добре е балансираната система, съответно е и най-икономична от към разход на гориво и пари. Пак ще повторя - не един случай има, с хора поставили по-големи акумулатори но имат чести стартове. Алтернатора не ги дозарежда добре при това положение. Особенно ако стартера не е редукторен. Ако обаче колата има два старта на ден и поне 10-на км. всичко ще е наред.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Ако е нов акумулатора , дори 45 Амп/ч , ще живее много по-дълго ако има добро зареждане от алтернатора . А 60 амп/ч има повече капацитет , не е много по-голям .
                Fiat Bravo 103 1996

                Коментар


                  #9
                  Ще го напиша просто, та да го разберат всички.Представете си кладенец с помпа, резервоар за водата и чешма, захранвана от резервоара. На резервоара има ниворегуларор, който включва и изключва помпата.Включваме помпата и тя пълни резервоара, докато нивомера я спре. Отваряме кранчето, водата потича, нивото пада и помпата се включва. Спираме водата, нивото се вдига и помпата изключва.Надявам се, всички разбраха. Сега заменете помпа с генератор, резервоар с акумулатор, чешмата със стартер и ще се разбере, че няма никакво значение колко ще увеличим обема на резервоара, щом осигурява дебит за чешмата. При голям резервоар помпата ще работи по-дълго за първоначално пълнене, после пълни толкоз, колкото се точи.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    И ако често спира тока на помпата щото енергото не дава ток но ползваме кранчето за вода, кладенеца ще остане празен.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Наистина простичко обяснено! Ако твоя си работи - остави си го! Ако си закъсал за акумулатор слагай големия. Ако ще купуваш, различните производители имат различни капацитети на акумулаторите си! Ако искаш по-голям си сложи 45 или 50 Аh, но недей скача на нещо, което не ти трябва. Това е пунто все пак, а не танк!
                      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        И ако често спира тока на помпата щото енергото не дава ток но ползваме кранчето за вода, кладенеца ще остане празен.
                        В моето описание тока на помпата е енергията от двигателя, която движи генератора. Тя като спре, не ти трябва акумулатор, а сервиз.Има едно кофти положение с голям акумулатор - ако акумулатора е съвсем зле, а колата пали трудно. След продължително стартиране и голям пад на напрежението на акумулатора, като запали мотора, генератора се товари значително и може да избуши някой диод. Срещал съм го на дизели няколко пъти, особено ако се обезвъздушава след свършване на нафта и обезвъздушаване на стартер.Но това е доста частен случай.Аз бях сложил 75 Ач на Уно 1.3, карах го 3 - 4 години и стартера въртеше доста бодро зимата, сравнен със сегашния 45 Ач. На колите си винаги съм слагал по-големи акумулатори и винаги са карали доста дълго.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          Послушай примера с кладенеца на колегата.Следващото е -колкото по-голям толкова по-добре.Винаги слагам акумолатор според големината на поставката и нямам грижи.Генератора винаги успява да се справи със зареждането-той не разбира от купешки приказки.
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар


                            #14
                            Danchojn написа:
                            И ако често спира тока на помпата щото енергото не дава ток но ползваме кранчето за вода, кладенеца ще остане празен.
                            Да, но ще остане по-дълго пълен с по-големия резервоар. Демек като енергото ти спре тока, ще може да ползваш още 2 дни водата от кранчето преди да спре. А ако енергото не ти пусне тока трябва да се оплачеш на съответните органи Описанието е много добро на колегата.Замисли се над него и ще разбереш защо не си прав.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              По-разбираем пример от този на колегата muns61, едва ли е необходим. Абсолютно прав е ! Акумулатор се зарежда нормално с ток = 1/10 от капацитета му. Тоест - 45 Ач със 4,5 А а 60 Ач със 6 А. Алтрнатора дава най малко 35 - 40 А Дали ще стига заряден ток за акумулатора, зависи от това каква консумация на ток има в конкретния случай. Като е по-голям капацитета на акумулатора обаче, имаш възможност по-дълго време да поддържаш консумация, по-голяма от тази която алтернатора може да компенсира. С две прости думи - по-голям акумулатор -- по-малко грижи Е не да е от електокар все пак
                              Danchojn написа:
                              И ако често спира тока на помпата щото енергото не дава ток но ползваме кранчето за вода, кладенеца ще остане празен.
                              Данчо, няма страшно ! Ще мажем помпата с Политрон, и тя ще върти по инерция докато се разберем с енергото :D
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X