Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От 40 на 60 амперчаса ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Вече трета Мазда нов внос от Австрия гледам -дизел 2000 кубика акумолатор 100 Ач Да вземем да ги запишем тия европейци в нашия форум,с АБ примерно 50 Ач и пари ще им остават и ще са им все яко заредени :D :D :D
    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

    Коментар


      #47
      Danchojn написа:
      ... Следва ускорено зареждане, коетот е най-вредно за акумулатора. Само дето, като покараш 10км примерно малкият е на 80% заряд примерно а големият на 40% за същото време. Оставате колата да нощува навън и кой може да замръзне при -25гр оставам на вас, като по-умни.
      Ами разбери, че колкото ще вземеш от по-малкия акумулатор, абсолютно толкова ще вземеш и от по-големия акумулатор.Няма абсолютно никаква разлика!Даже да се приеме този факт, при палене и невъзможността да се върне енергията взета от акумулатора, то по-големия акумулатор в крайна сметка ще има по-голям общ капацитет, като електролита няма да има шанс да замръзне за разлика от по-малкия.Ето, дори е точно обратното спрямо твоя пример.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #48
        Ми ако сложи Политрон?! Ще пали с батерия за фенерче...Темата вече е за ключ, човека се се заимал с акумулатор и е доволен. Да са му безаварийни километрите!
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #49
          сакън, искам първо и аз да кажа, пък тогава ключ ! В тия студове един измъчен малък акумулатор ще има много по смешен капацитет от измъчен голям. Едно, дето може и да замръзне, ама ще завърти на кукуво лято, че и ще разкаже играта на всякаквите му там ЕКУ-та, докато се гърчи! И после, ако вземе че запали, ще си е едно късо съединение на алтернатора. Тъй че, през зимата даже е по-добре по-голям, през лятото е все тая. И малко офтопик - позволявам си, щото е дълбоко свързано с дискусията в темата: 1kW стартер ще тегли през зимата към 100 А ток. Ако върти 5 сек.(много е, ама айде), ще изтегли енергия от АБ 1000W/10V=100А*5сек/3600сек=0,14Ah. Нека има още толкова "друга" консумация - пак стават 0,3Ah.Един 50А алтернатор наистина ще ги върне тия мизерни Ah за 2 мин., в какъвто и да е акумулатор, каквото и да е включено, си мисля аз, или бъркам някъде?Т.е. остава проблемно само първото палене за деня, а там принципа на мечо Пух е абсолютно неоспорим! :D
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар

          Working...
          X