Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От 40 на 60 амперчаса ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    muns61 написа:
    Мислех, че с примера за кладенеца и резервоара съм го дал достатъчно просто за разбиране, ама май е трябвало да го формулирам като за възпитаник на помощно училище...
    На теория Да ТАКА е ... На практика явно не е ... относно колегата 60 амперчаса не пасва на стойката на пунто , ако си я преправиш ще стане иначе и аз имам един такъв 62 Другото в началото бях 43 амперчаса искара няма и година и нещо и се посра ... и се ядосах и ми писна.Щото всички хора се дават гаранции тва нва ... и накрая след 2 години на отпадаци ... Купих си без много да съм запознат за 250 лева преди 3 години Bosh S Silver 55 Ah ... това нещо е чук. Музиката постоянно ми е на макс паля от раз , дори и тез дни на -20 ... Определено съм за помощния акумулатор ... Е вярно не ми признават гаранцията на BOSHa понеже не е за моята кола но ми е се тая, хората тогава ми казаха ше видиш ще искара 5 години ... явно ще се окажат прави ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #32
      Колегииииииииииииииииии, никой не казва, че с 60Ah ще е по-зле от 40Ah. Ето "ВО" е казал каква ще е единствената полза. На къси разстояни друга полза няма.
      BO написа:
      Единствената разлика ще бъде в това, че с големия акумулатор ще имаш тройно повече такива паления преди да умре и той.
      А след това поставете на един 50А алтернатор напълно разредени 60Ah и 40Ah и го питайте с кой му е по-добре. Явно и японските производители са още в началните училища с тези 35Ah акумулатори дето ги поставят на мотори 1.6. Има един баланс и от него не можеш да си мърдаш ей така, както ни скимне.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        BO написа:
        Не си прав, защото ако приятеля ти изразходва цялата енергия от акумулатора, то в крайна сметка алтернатора ще се товари еднакво, или демек на макс.Ако случая е палиш, караш 1 км гасиш и така ХХХ пъти, то всеки път ще имаш по-малко капацитет останал в акумулатора. Всеки път алтернатора се товари на макс без значение какъв акумулатор зарежда.
        Приятелю, ако другият ми приятел е изразходил енергията на два акумулатора единият по-мощен, другият по-слаб, то двата акумулатора са с различно вътрешно съпротиврение и то по цялата крива на разряд. Алтернатора ще се претовари, само от повечко консуматори, като например разреден по-голям акумулатор. Добре де, някой от вас карал ли е с преоразмерен акумулатор по схемата дето описах?Извинявайте, не си спазих обещанието да не пиша - не се сдържах. И вие сте прави но и аз съм прав. Вие сте прави за ситуацията при която по-големият акумулатор се експлоатира в нормални условия. Не се стига до разряда му. И понеже циклите му ще са на над 80% от степентта на зареденост, ще има може би повече живот от по-малкият. На къси разтояния, където ще се разреждат и двата НЕ Е ЖЕЛАТЕЛНО да се поставя по-голям акумулатор, по причини описани по-горе. Много е тънка разликата.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          По-напред съм го написал, ама чукча не чете...Винаги съм си карал колите с преоразмерени акумулатори. На въпросното Уно генераторчето се справяше чудесно с 75 Ач, зимно време редовно давах ток на колеги - дизелджии. Колата се кара изключително на къси разстояния в града, с много стартирания. Естеството на работата ми е такова. че трябва да имам под ръка мощен акумулатор. Дозареждане не съм правил, освен ако съм светил цяла нощ на риболов.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #35
            Danchojn написа:
            Колегииииииииииииииииии, никой не казва, че с 60Ah ще е по-зле от 40Ah. Ето "ВО" е казал каква ще е единствената полза. На къси разстояни друга полза няма.
            BO написа:
            Единствената разлика ще бъде в това, че с големия акумулатор ще имаш тройно повече такива паления преди да умре и той.
            А след това поставете на един 50А алтернатор напълно разредени 60Ah и 40Ah и го питайте с кой му е по-добре. Явно и японските производители са още в началните училища с тези 35Ah акумулатори дето ги поставят на мотори 1.6. Има един баланс и от него не можеш да си мърдаш ей така, както ни скимне.
            Ако поставиш на 50А алтернатор 40 или 60Ач акумулатор, ако и двата са разредени напълно, то няма да има абсолютно никаква разлика!Просто в единия случай ще работи 2 часа на пълен товар спрямо оборотите му, а в другия случай ще работи 3 часа. Абсолютно никаква друга разлика няма да има. Самия товар на алтернатора ще бъде абсолютно един и същ.За да го направиш това то или автомобила има някакъв проблем, или е някакъв мега конкретен случай с пали гаси.Но ако случая е пали гаси, то няма значение отново с какъв акумулатор си, защото ако алтернатора не може да върне изхабената енергия при паленето, то пак се връщаме в изходна позиция от цитата ми, който си дал.Това са най-обикновени физични закони.Дори има ползата при по-голям акумулатор, ако хабенето и възстановяването на енергия е на границата. Да речем хабиш 5Ач при старт, а връщаш 4.9Ач преди да загасиш, то по-големия акумулатор със сигурност ще изкара доста повече, поради простата причина, че кривата на зареждане ще бъде по-стръмна, или демек по-малкия акумулатор малко преди да се зареди алтернатора "усеща" това и съответно тока се намалява. При големия акумулатор този момент е бъде изнесен с една идея по-късно и съответно алтернатора ще остане с една идея по-дълго натоварен и съответно ще произведе малко повече енергия, която ще се пренесе в акумулатора.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              Колега, явно не можеш да го проумееш - това че си сложил по голям акумулатор не означава че от него ще харчиш по-вече енергия за да го зареждаш по-вече.Колата ти ще си харчи същото количество което си харчи и от стария и алтернаторът явно ще трябва да върне същото.Освен това се изприщавам като гледам как боравиш с мерните единици - какво общо има между А и Аh та ги сравняваш. Едното е величина за протичащ ток а другото е капацитет показващ количеството електрическа енергия която може да се черпи от акумулатора.И 40 и 50 Аh акумулатор можеш да ги зареждаш с еднакъв ток - просто по големия ще се зарежда по дълго. Това би било лошо за алтернатора само ако ти постоянно слагаш нови и то разредени акумулатори и го караш да ги зарежда. Както не знам за кой пък го казвам при положение че сложиш зареден акумулатор алтернаторът не го зарежда от 0 а само толкова че да компенсира тази енергия която е излязла от него.Наистина спри да пишеш че то е видно че няма как да докажеш теорията си... А и тъпчем на едно място ... всеки който чете темата вече 100% се е отегчил Аз си купих бензинова кола и умрях от яд че стария ми акумулатор 75Ah от дизела който си е чисто нов не влиза в стойката. Та се наложи да го оженя и него

              Коментар


                #37
                Ми тогава си поставете в колите направо по 120Ah акумулатори и си демонтирайте алтернаторите, щото никога няма да ги изхабите. Не разбирате елементарни неща. Мене който трябва и където трябва ме е оценил. В ситуацията, която толкова не може да разберете щото не искате ще карате вечно със разреден акумулатор. Пак ще ви повторя - не сте изпадали в такава ситуация, затова и така говорите.Не искам с никой да се карам. Да сте живи и здрави. Явно няма да се разберем. Няколко пъти ви повторих, че сте прави от вашата гледна точка При често пътуване на къси разстояния и при наличието на много електрически консуматори (климатик, вентилатори, осветление) обаче акумулаторът не може да се зареди нацяло. Какво е неясно в това изречение! Следва ускорено зареждане, коетот е най-вредно за акумулатора. Само дето, като покараш 10км примерно малкият е на 80% заряд примерно а големият на 40% за същото време. Оставате колата да нощува навън и кой може да замръзне при -25гр оставам на вас, като по-умни.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #38
                  Защо ли тази тема ми заприличва на ,,политронната,,?
                  Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                  Коментар


                    #39
                    Дан1о, спри се бе човек ! Тук не говорим за нещо фрапиращо. И 170 Ач от ЗиЛ да сложа, като дръпна от него 1Ач, така да се изразя, ще трябва да му върна пак 1Ач, не 170 Ач, че да ми умре алтернатора. Ей това разбери. А и с твойто плене и гасене нон-стоп, няма как да разредиш кой знае колко акумулатора, ако колата ти е в изправност и пали от раз. Ако на всяко палене въртиш по 5 минути, е друг въпрос, ама тогава пък акумулатор с малъка капацитет, и напълно зареден да е, няма пък да ти стигне да връткаш толкова време на стартер. Предишната ми кола си имаше ампермер на таблото, и мога да ти кажа с чиста съвест, че акумулатора след нормално палене - врътнеш мах 1 оборот на маховика - се възстановяваше за по-малко от 2 минути. Ти ако ще караш 1 минута и после спираш и гасиш, и после пак наново, защо изобщо сядаш в колата ?
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #40
                      кроко61 написа:
                      Защо ли тази тема ми заприличва на ,,политронната,,?
                      Щото колегата с маслото, е спец и по акумулаторите, по-точно - много е "на ясно с тока". Прочети как със спрей на Политрон се гасят волтови дъги, и ще разбереш защо и тук е толкова упорит в обясненията. То ефекта от спрея е друг, ама той си мисли че е разбрал какво се получава. Интересно, някаква добавка на Политрон за електролите в акумулаторите дали няма. Очаквах вече предложения по темата, ама нещо се губят по трасето.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        Не колеги, не съм спец по нищо. Извинявайте, че ви образувах нерви. Бъдете живи и здрави.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          Danchojn написа:
                          Не колеги, не съм спец по нищо. Извинявайте, че ви образувах нерви. Бъдете живи и здрави.
                          О, не, не си ни образувал нерви, поне на мен. Искрено се забавлявам, щото в тея студове няма много клиенти.Ама човека, дето питаше за акумулатор, избяга сигурно в някой друг форум. Да се обади поне какво е купил.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #43
                            Сигурно си кара със 60Ач, дето го е държал като музеен експонат, и си свирка, пък ние се дръгнем тук за глупости Сигурно ни гледа сеира и се по..ра от смях
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #44
                              Малеее,1 ден не проверявах темата и от 3 мнения,станала 3 страници :D Прочетох всичко и разбрах около 10% от нещата,който сте написали....все едно съм на лекция по ядрена физика :D Поговорих с хора,който имат доста опит от към тази тема и всеки ми казва,че кола не се плаши от по висок амперчас,даже обратното,защото първият старт е най-важен!Колата сега ми пали като осичка,никога не е палила така,чуства се,че е "пълна с енергия" така да го кажем.Даже,когато не можех да запала с 40амперовия и имаше вил вил вил и дотам,това е доста по-зле за колата,отколкото по силен акумулатор Карам си с 60амперовия и колата ми от към зареждане на ток,никога не е била по-добра.(даже върви повече :D :D :D :D :D )
                              FIAT Punto MK1 1.1 55hp

                              Коментар


                                #45
                                Cvetun написа:
                                Малеее,1 ден не проверявах темата и от 3 мнения,станала 3 страници :D Прочетох всичко и разбрах около 10% от нещата,който сте написали....все едно съм на лекция по ядрена физика :D Поговорих с хора,който имат доста опит от към тази тема и всеки ми казва,че кола не се плаши от по висок амперчас,даже обратното,защото първият старт е най-важен!Колата сега ми пали като осичка,никога не е палила така,чуства се,че е "пълна с енергия" така да го кажем.Даже,когато не можех да запала с 40амперовия и имаше вил вил вил и дотам,това е доста по-зле за колата,отколкото по силен акумулатор Карам си с 60амперовия и колата ми от към зареждане на ток,никога не е била по-добра.(даже върви повече :D :D :D :D :D )
                                Не карай на стартер де Правилно си постъпил, колега. Сега чакам да пишат "разбиращите" по темата, да си кажат "компетентното" мнение относо повишаването на разхода, по-голямата консумация на заряден ток от акумулатора ( щото е повече Ач ) и необходимоста от ядрен реактор вместо алтернатор :D Направо замириса на свежи ампери в тая тема
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X