Колеги, сигурно задавам супер тъп въпрос за повечето от вас, ама как се мери каква е консумацията на ток когато колата е изгасена.Нещо мултицето се слага на А или там каквото се прави само, че аз не можах да го накарам да изкара нещо повече от нули Мерси много
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се мери консумация на ток в покой?
Collapse
X
-
Разкачаш (+)клема и свързваш амперметъра между (+)клема и (+)на акумулатора. Пускаш алармата, ако я имаш, и изчакваш една минута. През това време алармата влиза в IDLE режим, консумацията от всички други товари пада, и ще може да отчетеш реалната консумация. Всички врати трябва да са затворени. За по-точно измерване използвай обхват 200mА и спазвай поляритета посочен на уреда. Трябва да отчита до 30mA.
-
кола
Ми ти не си ли бил в час по физика мисля че там се учеше на акумулатора се мери като се извади едната клейма на акумулатора и се свърже А и така показва каква е консумацията трябва да е в мили ампери 20 например. http://www.fiat-bg.org/index.php/sol.../005300847.jpg
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Ми ти не си ли бил в час по физика мисля че там се учеше на акумулатора се мери като се извади едната клейма на акумулатора и се свърже А и така показва каква е консумацията трябва да е в мили ампери 20 например. http://www.fiat-bg.org/index.php/sol.../005300847.jpg
Коментар
-
Колега, поне малко усилие ако беше положил.... отвори ВАЖНИ и ПО-ИНТЕРЕСНИ ТЕМИ В РАЗДЕЛА - директни линкове, там има тема със заглавие Инструкции за работа с мултицет. Прочиташ я внимателно ако не си работил с мултицет, и след това намираш същественото за теб, а именно:- Измерване дали нещо не тегли ток при загасена кола - сваляме отрицателния полюс на акумулатора, допираме една от двете сонди на извода на акумулатора, а другата - на свалената клема. Преди това трябва да се уверим че токът не е твърде голям , за да изгори уреда ни, като измерим през незащитената верига - червената сонда на позиция 10A! След като уредът отчете по-малко от 200 мА, можем да намалим обхвата и да направим ново, по-точно измерване. Пак напомням - точността точно при този уред клони към 0 ---- Ключар, не знам дали човекът е ходил по физика или по български език, ама научи поне тази дума: клема, а не клеЙма. Клейма е множествено число на (пощенско) клеймо, примерно.
Коментар
-
измерване на големината на тока на зарядно
Колеги, за да не отварям нова тема питам по-същият начин ли се измерва големината на зареждащият ток от зарядно както и измерването на консумацията ? Имам зарядно което в началото на зареждането показва 2-3 ампера и след това спада на почти 0 ампера, а акумулатора не е зареден.Как да проверя дали зарядното е читаво, защото е автоматично и няма освен селектор на напрежение 6 или 12 волта няма други копчета за настройка. Ако сложа мултицета на А - и червената сонда на червеният зареждащ кабел, а черната сонда на + клемата ще покаже ли зареждащият ток от зарядното ?Прочетох темата за раБота с мултицет, но там пише, че се сваля отрицателната клема !!! Кое е вярното ? -------- Измерване дали нещо не тегли ток при загасена кола - сваляме отрицателния полюс на акумулатора, допираме една от двете сонди на извода на акумулатора, а другата - на свалената клема. Преди това трябва да се уверим че токът не е твърде голям , за да изгори уреда ни, като измерим през незащитената верига - червената сонда на позиция 10A! След като уредът отчете по-малко от 200 мА (<0.200, изписано на дисплея), можем да намалим обхвата и да направим ново, по-точно измерване. Пак напомням - точността точно при този уред клони към 0 -----------------------
Коментар
-
Re: измерване на големината на тока на зарядно
manori написа:Ако сложа мултицета на А - и червената сонда на червеният зареждащ кабел, а черната сонда на + клемата ще покаже ли зареждащият ток от зарядното ?Прочетох темата за раБота с мултицет, но там пише, че се сваля отрицателната клема !!! Кое е вярното ?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз като търся утечка процедирам така.Свързвам мултицета на акумулатора да мери ток.Затварям електрически всички врати и капаци на колата.Т.е. всички бутони да са натиснати.Изключвам всички консуматори в колата и я заключвам.Изчаквам 30-40 мин. в това положение и гледам каква е консумацията.Ако е голяма консумацията започвам да вадя бушоните един по един докато падне консумацията.Ако падне консумацията е ясно.Ако не падне откачам кабела от генератора и всичко отначало.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
ivan_pop написа:Аз като търся утечка процедирам така.Свързвам мултицета на акумулатора да мери ток.Затварям електрически всички врати и капаци на колата.Т.е. всички бутони да са натиснати.Изключвам всички консуматори в колата и я заключвам.Изчаквам 30-40 мин. в това положение и гледам каква е консумацията.Ако е голяма консумацията започвам да вадя бушоните един по един докато падне консумацията.Ако падне консумацията е ясно.Ако не падне откачам кабела от генератора и всичко отначало.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар