Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От Н1 към друг размер?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От Н1 към друг размер?

    Колеги как мога да преправя Н1 халогените кам друг размер Н4 например!

    #2
    Н1 е с 1 светлина,а Н4 с две/къси и дълги/.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      отговора - друг фар :D защо искаш друг цокъл ? мислиш си че с х4 ще свети повече ли :D каква ти е колата ?

      Коментар


        #4
        колата от аватара,искам да сложа едни лупи Н4 на халогените,та идеята ми е как може да стане и дали е възможно изобщо

        Коментар


          #5
          Цокъла е по-голям и крушката е с 3 крачета.
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #6
            кола

            ако смениш целия халоген става ама то като е с 2 светлини коя ще включиш
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ами идвете ще ги вьржа ,идеята ми е ако резна кабела преди халогена и вьржа този на Н4-ката дали ще запали .......Колега iliyan знам за цоклите и за разликите в крушките ,незнам релетата и другите хави преди тях

              Коментар


                #8
                Толкова много лупи с Н 1 има ти откаде ги изрови с Н4. Ами например от Марея има Много Пунтаци с Н1 и много Алфи 155,145.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #9
                  Колеги питам дали може да стане ,и ако може как ,а не какво има и какво не .На мен ми е ясно че като взема Н1 ще е наи лесно .............

                  Коментар


                    #10
                    Чак сега мисля че разбрах какво искаш да правиш .Щом ще сменях лупите заедно с цоклите ти трябват и буксата на крушката и тъй като до сега си с Н1 имаш 2 кабела +и - а Н4 крушката има 3 караче средното мисля че е- ляво и дясно са + едното за къси и за дъли трябва да вържеш - от Н1 който сега е на корпуса към средното краче и да намериш ке е за късите и + да го вържеш там .Не прави така че и двете светлини да светят че няма да издържи инсталацията.А моето мнение е че Н4 за халоген не е добра идея тя вади по насочена светлина .
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      Както е и много лоша идеята да включиш и двете светлинини на Н4.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        dani точно това ме интересуваше ,ще видя кви ще ги свьрша ,а за пренатоварването мисля да рискувам все пак има бушони

                        Коментар


                          #13
                          JOREII написа:
                          dani точно това ме интересуваше ,ще видя кви ще ги свьрша ,а за пренатоварването мисля да рискувам все пак има бушони
                          Не е за претоварването проблема, а че като включиш двете светлини на една и съща крушка заедно, тя ще прегрее и ще се стопят и двете светлини за отрицатлно време. Не е случайно че на тия фарове които ползват Н4, никога не светят и двете светлини заедно, освен като ползваш светкавица, а това е много кратък момент. Едва ли ще светят двете светлини заедно повече от 10 -тина минути беза прекъсване.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар

                          Working...
                          X