Здравйте колеги,имам следното питане за Пунто*94.Изгоря ми въпросния резистор който е с 4 крачета.До сега съм намерил такива само с 3 крака и питането ми е ако взема такъв кой кабел става излишен?Мъча се да разсъждавам,че 3 крака са 3 степени на парното,но тогава къде е масата да кажем?В тази връзка ако някой може да предложи с 4 крачета да пише лс.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Резистор за вентилатора на парното
Collapse
X
-
искаш ли да ти работи парното. ако да, откачи термобушона и постави една жица от мостов кабел. това е!термобушона не е запоен щото ако тръгнеш да го запояваш ще прекъсне от топлината. продава се на градуси. върху корпуса му има маркировка - примерно 100С.резистора, това е блок от вързани последователно съпротивления с изведени изводи. стоят между изхода на вентилатора и минус. отделно най бързата степен не минава през него а е директно към минус. предполагам за това е разликата в краката - различна инсталация.
Коментар
-
да знам за 4-та директна,тя си ми и работи.Просто се зачудих каква работа вършат тези 4 кабела.Благодаря за съвета,ще пробвам утре с тел и ще пиша,на въпросното съпротивление нищо не се чете.За сега намирам само с 3 крака и за това питах по какъв начин да го вържа,кой кабел ще е излишен и дали ще имам пак 3 степени ако все пак изолирам някой.
Коментар
-
martinidan написа:ей сега си сложих тел и си тръгна парното,колегата се оказа прав за термобушона.Мерси на отзовалите се.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Нека колегите ме поправят ако греша, но като гледах схемата на този резистор в AUTODATA ми се струва, че трите крачета идват от входовете на резисторите за 1, 2 и 3-та а четвъртото краче на резисторния блок се явява изход от резистора за 3-та. Ето ка вървят: резистор за 1-ва е вурзан кум вход на 2. тои пък е свързан с входа на 3-та. а тя посредством последното краче се сжурзва към проводника който директно се плъгва към духалката (тоест към 4-та). Не съм по авто инсталациите но това с тел вместо термална защита ми изглейда подобно на монета вместо автопредпазител. Или както правят много хора, домашните бушони ги правят ръчно с по-дебела тел от колкото е на фабричната вложка. Което е меко казано опасно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар