Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Моля за помощ ,относно оттечка към уредите на таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Dido_Lyubenov написа:
    zhelezen написа:
    Колеги никой ли не знае тази кутия в жабката където влизат няколко кабела, какво има вътре и за какво е .
    Там има няколко кутии, май. Не съм ги ровил, но там трябва да е релето за пидгревните свещи и ЕКУ-то е някъде там. Направи снимка, да видим за коя кутия питаш, и кажи защо те интересува тояно тя.
    Здр,ами като сваля кората на жабката от вътре ,то се вижда само едно ,отпред е .Видях че влизат няколко кабела в него.За него става въпрос,утре ако мога ще го снимам и ще го кача да го видите.
    ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

    Коментар


      #17
      Dido_Lyubenov написа:
      zhelezen написа:
      Колеги никой ли не знае тази кутия в жабката където влизат няколко кабела, какво има вътре и за какво е .
      Там има няколко кутии, май. Не съм ги ровил, но там трябва да е релето за пидгревните свещи и ЕКУ-то е някъде там. Направи снимка, да видим за коя кутия питаш, и кажи защо те интересува тояно тя.
      Ето за тази става въпрос,вътре какво има и кои уреди влизат.
      Прикачени файлове
      ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

      Коментар


        #18
        Днес смених целия модул където са бушоните,стария го разглобих,като си мислиш че има платка и на нея са наредени елементи,но уви нямаше такова нещо а само шини,и 3 релета.Може би е някои от тези релета,не знам ,но ще видим какво ще стане. Сега съм с друг модул,и за сега няма проблем,ще видя към края на седмицата дали ще ми падне акумулатора и ще има ли оттечка.
        ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

        Коментар


          #19
          Все пак Благодаря на всички ви за помощта и мненията ви.
          ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

          Коментар


            #20
            ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ

            Така на всички които се сблъскат с такъв проблем като моя ,на таблото ,ще ви кажа какво да направите за да си го оправите без да ходите наляво и на дясно при "набедени" ел.техници,(не че аз съм ходил). Така,проблема се оказа в самото табло,свалих го,извадих всички лампички и го разглобих,почистих платката със спирт(самата платка имаше доста прах като нагорявало ,направо върху пистите на елементите),след всичко това премерихме няколко кондензатора в които се усъмнихме ,но си бяха здрави.След всичко това го сглобих и подредих лампичките,поставих го на мястото му и вече две седмици нямам никакви проблеми със отечката.Затова хора почиствайте със спирт и четчица всички платчици,за да няма те такъв проблем като моя.Всичко хубаво и още един път благодаря на всички от форума които ми дадоха съвет какво да проверя и ме подсещаха къде да пипна.Лека вечер и всичко най добро.Модераторите могат да изтъркат темата.
            ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

            Коментар


              #21
              Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ

              zhelezen написа:
              Така на всички които се сблъскат с такъв проблем като моя ,на таблото ,ще ви кажа какво да направите за да си го оправите без да ходите наляво и на дясно при "набедени" ел.техници,(не че аз съм ходил). Така,проблема се оказа в самото табло,свалих го,извадих всички лампички и го разглобих,почистих платката със спирт(самата платка имаше доста прах като нагорявало ,направо върху пистите на елементите),след всичко това премерихме няколко кондензатора в които се усъмнихме ,но си бяха здрави.След всичко това го сглобих и подредих лампичките,поставих го на мястото му и вече две седмици нямам никакви проблеми със отечката.Затова хора почиствайте със спирт и четчица всички платчици,за да няма те такъв проблем като моя.Всичко хубаво и още един път благодаря на всички от форума които ми дадоха съвет какво да проверя и ме подсещаха къде да пипна.Лека вечер и всичко най добро.Модераторите могат да изтъркат темата.
              От тука трябваше да започнеш. Мисля, че ти казах ч в таблото си има винаги 12В, щом има акумулатор. Другото е по-сложно за откриване - "маргаритката в контактния ключ, а всякакви други електроники, при изключен контакт, освен аларма, централно, радио и плафони, които са захранени когато не си на контакт, нямат абсолютно никаква връзка с таблото. Не се сърди, ще стане майстор от теб :D Аз така изучих компютрите - виках приятели, те не идват, и накрая се хвнах и се научих :D Само дето тук, както казах, може само да предполагаме какво причинява проблема, защото не го виждаме и не можем да пипнем и проверим това онова през монитора.Радвам се че си се оправил без излишно прахосване на пари. Успех !
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ

                Dido_Lyubenov написа:
                zhelezen написа:
                Така на всички които се сблъскат с такъв проблем като моя ,на таблото ,ще ви кажа какво да направите за да си го оправите без да ходите наляво и на дясно при "набедени" ел.техници,(не че аз съм ходил). Така,проблема се оказа в самото табло,свалих го,извадих всички лампички и го разглобих,почистих платката със спирт(самата платка имаше доста прах като нагорявало ,направо върху пистите на елементите),след всичко това премерихме няколко кондензатора в които се усъмнихме ,но си бяха здрави.След всичко това го сглобих и подредих лампичките,поставих го на мястото му и вече две седмици нямам никакви проблеми със отечката.Затова хора почиствайте със спирт и четчица всички платчици,за да няма те такъв проблем като моя.Всичко хубаво и още един път благодаря на всички от форума които ми дадоха съвет какво да проверя и ме подсещаха къде да пипна.Лека вечер и всичко най добро.Модераторите могат да изтъркат темата.
                От тука трябваше да започнеш. Мисля, че ти казах ч в таблото си има винаги 12В, щом има акумулатор. Другото е по-сложно за откриване - "маргаритката в контактния ключ, а всякакви други електроники, при изключен контакт, освен аларма, централно, радио и плафони, които са захранени когато не си на контакт, нямат абсолютно никаква връзка с таблото. Не се сърди, ще стане майстор от теб :D Аз така изучих компютрите - виках приятели, те не идват, и накрая се хвнах и се научих :D Само дето тук, както казах, може само да предполагаме какво причинява проблема, защото не го виждаме и не можем да пипнем и проверим това онова през монитора.Радвам се че си се оправил без излишно прахосване на пари. Успех !
                при изключен контакт, освен аларма, централно, радио и плафони, които са захранени когато не си на контакт, нямат абсолютно никаква връзка с таблотоЗдр колега ,мерси за пожеланието.Само искам да ти спомена че при мен не знам дали и при другите е така ,но на един бушон 10 А са поставени плафони,аларма,касетофон,както и уредите на таблото(гориво мер,температурен датчик,оборотомер,и километраж-този с цифрите)значи си имат общо помежду си но както каза хубавото е че го оправих и сега всичко си е наред,поздрави и още един път ви благодаря .
                ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

                Коментар


                  #23
                  Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ

                  Само че между този бшон и уредите които не трябва да работят, когато не си на контакт, е контактния ключ. Отделно си има ток за броячите на километража - това което е с LSD ,не скоростомера със стрелката.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ

                    Dido_Lyubenov написа:
                    Само че между този бшон и уредите които не трябва да работят, когато не си на контакт, е контактния ключ. Отделно си има ток за броячите на километража - това което е с LSD ,не скоростомера със стрелката.
                    Здр отново,да така е.Когато не си на контакт не работят,а когато дадеш контакт тогава си работят,но като махна бушона дори и да си на контакт няма да работят,както и километража(LSD) и стелките,нали така?При мен си е така,като се има в предвид че съм сменял да пробвам с друго бушон о табло ,и е същото като моето си работи.Карай важното е че се разбрахме и че говорим за едно и също нещо,поне така разбрах.Поздрави.
                    ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

                    Коментар


                      #25
                      Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ

                      zhelezen написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Само че между този бшон и уредите които не трябва да работят, когато не си на контакт, е контактния ключ. Отделно си има ток за броячите на километража - това което е с LSD ,не скоростомера със стрелката.
                      Здр отново,да така е.Когато не си на контакт не работят,а когато дадеш контакт тогава си работят,но като махна бушона дори и да си на контакт няма да работят,както и километража(LSD) и стелките,нали така?При мен си е така,като се има в предвид че съм сменял да пробвам с друго бушон о табло ,и е същото като моето си работи.Карай важното е че се разбрахме и че говорим за едно и също нещо,поне така разбрах.Поздрави.
                      Е ака де, нали това ти казвам и аз - като не си на контакт, от този бушон има връзка до един пин на таблото, който си захранва LCD-то с малкия километраж. Като дадеш на контакт, през контактния ключ, по още един пин идва захранване за останалата част от таблото. Като изгори бушона, и на двата пина няма да има ток - нищо по таблото не работи. Отделно има и още един пин с 12В за осветлението, което също работи като си на контакт :D
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ

                        Dido_Lyubenov написа:
                        zhelezen написа:
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Само че между този бшон и уредите които не трябва да работят, когато не си на контакт, е контактния ключ. Отделно си има ток за броячите на километража - това което е с LSD ,не скоростомера със стрелката.
                        Здр отново,да така е.Когато не си на контакт не работят,а когато дадеш контакт тогава си работят,но като махна бушона дори и да си на контакт няма да работят,както и километража(LSD) и стелките,нали така?При мен си е така,като се има в предвид че съм сменял да пробвам с друго бушон о табло ,и е същото като моето си работи.Карай важното е че се разбрахме и че говорим за едно и също нещо,поне така разбрах.Поздрави.
                        Е ака де, нали това ти казвам и аз - като не си на контакт, от този бушон има връзка до един пин на таблото, който си захранва LCD-то с малкия километраж. Като дадеш на контакт, през контактния ключ, по още един пин идва захранване за останалата част от таблото. Като изгори бушона, и на двата пина няма да има ток - нищо по таблото не работи. Отделно има и още един пин с 12В за осветлението, което също работи като си на контакт :D
                        Да Прав си. :D
                        ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.

                        Коментар


                          #27
                          Re: ЗА ТРИЕНЕ-МОЛЯ

                          zhelezen написа:
                          Така на всички които се сблъскат с такъв проблем като моя ,на таблото ,ще ви кажа какво да направите за да си го оправите без да ходите наляво и на дясно при "набедени" ел.техници,(не че аз съм ходил). Така,проблема се оказа в самото табло,свалих го,извадих всички лампички и го разглобих,почистих платката със спирт(самата платка имаше доста прах като нагорявало ,направо върху пистите на елементите),след всичко това премерихме няколко кондензатора в които се усъмнихме ,но си бяха здрави.След всичко това го сглобих и подредих лампичките,поставих го на мястото му и вече две седмици нямам никакви проблеми със отечката.Затова хора почиствайте със спирт и четчица всички платчици,за да няма те такъв проблем като моя.Всичко хубаво и още един път благодаря на всички от форума които ми дадоха съвет какво да проверя и ме подсещаха къде да пипна.Лека вечер и всичко най добро.Благодаря КолегиИ при мен имаше същият проблем,явно това е дефект на Мареа 100тд Нямах спирт затова използвах домашна ракия ,и имах същия добър ефект ,дори е приятно да си поправяш колата сам.Модераторите могат да изтъркат темата.

                          Коментар

                          Working...
                          X