Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса за разлики във фабричните касетофони

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса за разлики във фабричните касетофони

    Здравейте.Имам Фиат Мареа със ниво на оборудване SX, колата е с такъв касетофон, но ми попаднаха касетофони като тези двата 1 и 2 . Въпросите ми са тези по-добри ли са от моя, ако да с какво и заслужава ли си смяната.Благодаря.

    #2
    Аз мисля че разликата е само визуална ,този който си отбелязал с 1 ако не се лъжа е последния модел касетофон след него СД дори визуално са еднакви .а мен ме итересува като този който си отбелязал с 2 колко пари е .А това е СДто
    Прикачени файлове
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Моята Марея е базов модел и е с първия. Втория е от НЛХ- може да управлява СД-ченджър. 1 и 2 могат да свирят с2 допълнителни колони в багажника. За твоя нищо не мига да кажа.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #4
        СД-то изглежда супер, обаче е много рядко да се намери. Да разбирам, че само 2 управляват СД чейнджър, а двата могат да захранят две допълнителни тонколон

        Коментар


          #5
          Твоят и този които си отбелязал в снимка 1 са базови модели с 2 канала с по слабо краино стъпало,и ръчна механика.Много по добрият е на снимка 2.......4 канален с по мощно крайно стъпало(звука му е много по добър и силен),механика на касетата full logic(напълно електрическо управление) и чейнджър контрол.Горе долу тва са разликите......2 е за предпочитане
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #6
            Благодаря колега, такъв отговори исках- да стане ясно кой от 3-те е най-добрия. Да очаквам ли евентуални проблеми при смяната, т.е буксите да имат разрика или само откачам стария и връзвам новия ?

            Коментар


              #7
              Никаква разлика.Сваляш единия слагаш другия.Буксите са стандартни.Някои на буксата за тонколони имат едно удължение(преходник букса в букса за разлконение на сигнала на тонколоните).Премахва се прехода и си готов...
              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

              Коментар


                #8
                galinchooo написа:
                Твоят и този които си отбелязал в снимка 1 са базови модели с 2 канала с по слабо краино стъпало,и ръчна механика.Много по добрият е на снимка 2.......4 канален с по мощно крайно стъпало(звука му е много по добър и силен),механика на касетата full logic(напълно електрическо управление) и чейнджър контрол.Горе долу тва са разликите......2 е за предпочитане
                Тука нещо бъркаш за снимка 1, моят е такъв и си има 4 канала плюс една купчина възможности включително и извод за телефон.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Може да има 4 канала този на 1 възможно е не споря.Това значи че и тои ще е с добра мощност.Що се отнася до телефон всички имат tel mute(за телефон)но опцията е само да ти затихва звука на касетофона когато имаш GSM кар кит в колата.Незнам колко опции има то се вижда по копчетата но върховия модел си е 2.(за касетофон де).А и както казах е full logic...което беше лукс по времето на касетите и има чейндйър контрол...повече от тва здраве му кажи...
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #10
                    ... да допълня само за номер 2 , управлява се и от волана, аз съм с такъв .... има си и изводи за усилвател
                    Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                    Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                    Коментар


                      #11
                      svetli4a написа:
                      ... да допълня само за номер 2 , управлява се и от волана, аз съм с такъв .... има си и изводи за усилвател
                      +1 JTD-то ми бе именно с този модел.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #12
                        вземай смело вариант 2 стига да работи

                        Коментар

                        Working...
                        X