Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на модул за дистанционно управление на централното.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтаж на модул за дистанционно управление на централното.

    Здравейте колеги.Вчера си купих модул с дистанционно управление за централното заключване на бравото.НО срещнах ГОЛЯМ проблем при слагането му !!!Ето това е схемата на свързване от производителя... но като я вържа по тази схема нищо не става!!Дайте идеи как да я вържа!!! И евентулано някаква схема !Като разглобих вратата за да видя какви цветове са кабелите на машинката за централно видях че има още някаква машинка в която влизат още 4 или 5 кабела която също се намира на бравата! ... и дори след откачането на машинката с 2 кабела ... централното продължава да работи !
    Прикачени файлове
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    Такаааа ... понеже няма никой който да ми помогне (засега) започнах сам да си ръчкам .... Разглобих модула за да го видя какво представлява .... схемата има 3 релета ....Реле 1 и 2 са в нормално затворен контакт ... Реле 3 е нормално отворен..... режимите на работа на модула са следнитеПри натискане на бутон заключване на дистанционното .... реле 2 отваря контакта и затваря веригата в посока кафяв кабел + 1 импулс (затваряне) на реле 3 (пресветване на аварийни светлини)При натискане на бутон отключване на дистанционното .... реле 1 отваря контакта и затваря веригата в посока кафяв кабел + 2 импулс (затваеяне) на реле 3 (пресветване на аварийни светлини)При натискане на бутон светлини на дистанционното .... 10 импулса (затваряния) на реле 3 (пресветване на аварийни светлини)... сега остава само да разчета схемата на работа на централното заключване при Бравото .. и утре ще пробвам да го вържа
    Прикачени файлове
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      колега казваш че имаш още една машинка с 4-5 кабела сигурен ли си че е тя тази за заключването защото съм чувал че шофйорската машинка за централно е с 5 кабела
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        Ами ... имам въпросната машинка от картинката на схемата на модула ... и още един модул до въпросната машинка в който влизат още 4 или 5 кабела ... не ги преброих ... но идеята е че модула НЕ Работи ... като го вържеш по схемата !!!.... Така че ми трябва някой който може да разчете схемата на ел. инсталацията на Бравото ... и евентуално с помощта на моята схема да каже кое каде да вържа така че да продаботи яловината му
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Колега, като отвориш, врата има в дъното малко над самия механизъм има букса букса с три кабела, те ти управляват самото заключване.син и лилав и бял май бяха по спомен.ПП А ти няммаш ли ЦЗ
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Колега нямате ли там хора които монтирват тея работи.Тук за това взимаме 20на лв максимум,а самия монтаж трае 15на 20 мин.Ако понятие си нямаш от това по добре се обърни към специалист за да не си прецакаш централното и да си докараш по големи ядове.Не се разглобяват врати.Нищо не се разглобява.Всичко се вързва вътре в купето,но не по тая схема която ти е дадена.За твоята кола(а и за много други)схемата на свързване за управление на Ц.З.е съвсем различна от показаната...Управлява се НЕ машинката а самия модул на автомобила за Ц.З. с маса(откл. и закл.).. П.С. Кабелите за машинката можеш да намериш долу в прага в снопа за към вратата.Успех.......
            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

            Коментар


              #7
              TAKA !!!!относно колегата galinchooo ... не се прави на много разбиращ .... системата работи перфектно ... по-късно днес ще кача снимки кое каде се вързва ... просто бях объркал един кабел вчера понеже нямах под ръка мултицет и свързвах кабелите на око :P
              AUDI 1.8 20V TURBO
              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Тъкмо мислех да ти пратя правилната схема,но щом си се оправил...поздравления..Избрал си по трудния вариант за монтирване.. :P :P
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #9
                  Ами не е кой знае колко трудно ... просто ти трябва мултицет и някакви елементарни познания по електротехника.Както обещах преди малко ето снимките които направих по време на монтажа.
                  Прикачени файлове
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Забравих да спомена че схемата на свързване за аварийните светлини е за автомобили до 98г. ... при 99 и нагоре буксата може да не отговаря точно на това което съм показал !!!! Благодаря на колегите които взеха участие
                    AUDI 1.8 20V TURBO
                    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      galinchooo написа:
                      Тъкмо мислех да ти пратя правилната схема,но щом си се оправил...поздравления..Избрал си по трудния вариант за монтирване.. :P :P
                      На мен можеш да я пратиш . Винаги съм се дразнел на срязани кабели за централното, щото никой не се е сетил да управлява модула за централно, вместо да реже кабелите и да управлява машинките.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        колега Synthy ... моле без излишни коментари относно изпълнението на схемата .... ... ако колегата galinchooo беше наясно с нещата нямаше да прави празни приказки а направо щеше да каже ето ти тая схема и го направи по нея .... ...ТАКА че темата е приключена ... моля модернаторите да сложат катината !
                        AUDI 1.8 20V TURBO
                        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Празни приказки от човек който 12 години слага автоаларми и автоозвучаване виждал ли си бре колега.Щях да ти пратя схемата на лични ама ти вече си нарязал кабелите.Недей така....Ако държиш още мога да ти я пратя да си преправиш монтажа.Няма ядове...П.С...Искаш не искаш пратих ти я....
                          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                          Коментар


                            #14
                            абе колега ... няма значение по коя от двете схеми ще го вържа ... резултата все си е един и същ ... и по двете схеми централното ще откл./закл. ... и по двете схеми ще се режат кабели при бушоните :D .... така че .... КЛЮЧ !!!
                            Прикачени файлове
                            AUDI 1.8 20V TURBO
                            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              Не се режат а само се заголват кабелите......
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар

                              Working...
                              X