Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая фар за Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Слаби биле фаровете на Мареа не е вярно след почистването и регулировката се наложи още малко да се регулират в обратна посока защото започнаха да падат прилепи по пътя за Клисура.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #32
      Tornado написа:
      Слаби биле фаровете на Мареа не е вярно след почистването и регулировката се наложи още малко да се регулират в обратна посока защото започнаха да падат прилепи по пътя за Клисура.
      Marea Weekend TD100 HLX
      Големия Кораб

      Коментар


        #33
        я да изровя темата:1. Торнадо, фара ти - ДЕПО - дойде ли с ’фасунка’ за габарита? Дето е под мигача.щото на моя няма и се чудя ти как си решил въпроса ?2. Интересно но при мен се получава едно ’недостатъчно’ вдигане на светлината при регулирането. Тоест - при максимално прибрана ябълка на моторчето фара не се вдигадостатъчно. Проверено е сглобяването - всичко си ляга на мястото. Възможно ли е проблема да е , че моторчето за ел. регулиране ми е от рефлекторен фар , а не от такъв с лупи?
        Прикачени файлове

        Коментар


          #34
          u_bo написа:
          я да изровя темата:1. Торнадо, фара ти - ДЕПО - дойде ли с ’фасунка’ за габарита? Дето е под мигача.щото на моя няма и се чудя ти как си решил въпроса ?2. Интересно но при мен се получава едно ’недостатъчно’ вдигане на светлината при регулирането. Тоест - при максимално прибрана ябълка на моторчето фара не се вдигадостатъчно. Проверено е сглобяването - всичко си ляга на мястото. Възможно ли е проблема да е , че моторчето за ел. регулиране ми е от рефлекторен фар , а не от такъв с лупи?
          Фара идва без фасунка за габарита и се използва старата.Общо взето тези фарове на Депо са малко подобие на Фар.Изработката е малко некачествена и регулирането е голям зор.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #35
            Tornado написа:
            u_bo написа:
            я да изровя темата:1. Торнадо, фара ти - ДЕПО - дойде ли с ’фасунка’ за габарита? Дето е под мигача.щото на моя няма и се чудя ти как си решил въпроса ?2. Интересно но при мен се получава едно ’недостатъчно’ вдигане на светлината при регулирането. Тоест - при максимално прибрана ябълка на моторчето фара не се вдигадостатъчно. Проверено е сглобяването - всичко си ляга на мястото. Възможно ли е проблема да е , че моторчето за ел. регулиране ми е от рефлекторен фар , а не от такъв с лупи?
            Фара идва без фасунка за габарита и се използва старата.Общо взето тези фарове на Депо са малко подобие на Фар.Изработката е малко некачествена и регулирането е голям зор.
            да бе да,и къде беше ти ПРЕДИ да го купя това ДЕПО. btw другата лупа дето взех е TYC и тя дойде с фасунка - утре ще я монтирам и ще направя една тема с отзиви едит - е за 120 лв. кво му плащаш? все пак е нов фар а не 10-тина годишен с тук таме напукани пластмаси - нагледах се на боклуци по моргите , а кви цени им искат... под 90 лв. не падат ... за помътнели , напрашени, напукани , но ОРИГИНАЛНИ фарове. има си клиенти за всичко

            Коментар


              #36
              Закрепването и самите морорчета са еднотипни дори и на различни те производители на фарове. Възможна е всякаква замяна. Изпробвано.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #37
                При мен беше същият проблем не може да се повдигнат достатачно. И аз подложих парченца от маркучи под рефлектора на дългите. Който не позволява рефлектора да пада надолу.
                FIAT BRAVA 1.2 16V 1999г. HSX

                Коментар

                Working...
                X