Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

странен проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    странен проблем

    Здравейте колеги,малко съм бос по токовете и имам едно питане.Вчера си карах колата и палеше без проблем.Слизам тази сутрин,няма ток чак да отключи централното.Сложих си акумулатора от другата кола и със слагането ми тръгна перката на радиатора,явно е дало на късо някъде и перката работи постоянно и от там е заминал акумулатора.Някой има ли идея от къде може да е и къде да търся проблема.Благодаря предварително.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    #2
    най-вероятно ти е залепнало релето.

    Коментар


      #3
      Извинявам се за тъпите въпроси,но има ли начин с почистване или нещо подобно да се оправи или трябва да сменя релето.И къде се намира то,някъде по самата перка или при другите релета.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        релето го смени с ново. 70 ампера са по 10-15лв мисля. иначе колегите да кажат при теб къде е. ако имаш 2 степени са 2 релета и предполагам залепналото е за 2-ра.

        Коментар


          #5
          Забраввих да спомена,че двигателя е 1.6 с металните колектори.Да мисля,че точно на втора степен е залепнало,но не знам къде се намират.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            нз каде са на бравото но огледаи двигателния отсек кадето са ти бушоните/релатат виж би трябвало да са 2 релета погледни и около радиатора има малка възможност и там да има едно реле
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Виж този файл http://dox.bg/files/dw?a=e26d24852e На 6-та страница от документа, има описание къде са релетата - с номера 122, 123 и 123А . 123 е таймер за 2-ра степен на вентилатора, може и той да е проблемен. Дано съм ти полезен. Успех!
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Ами да беше ми доста полезно,разбрах къде са релетата после ще ги погледна и ще пиша.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  Абе колеги сетих се нещо друго.Възможно ли е да е от датчика на радиатора да дава грешни стойности.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #10
                    ако беше той, перката щеше да върти постоянно ама само когато си на контакт.

                    Коментар

                    Working...
                    X