Та за въпросното стъпало ако някои може да ми разясни как да се върже към захранване,касетофон и колони ще съм му благодарен http://vikiwat.com/usilvatel-tca-2025-thunder.html това е модела,прегледах и тая тема ама тя не ми върши работа http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50651Това е ръководството на модела ако някои не може да го разчете 6те го пратя на ЛС че не знам как да кача по големи снимки
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крайно автостъпало - THUNDER TCA-2025
Collapse
X
-
колега я разясни малко искаш да го сложиш и с него да захранваш оригиналните колони или други допълнително монтирани аиде кажи и ще разсним схемата тя не е толкоз сложнаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
Ако действително мощността на това "нещо" е 2Х25W (MAX) и то вероятно измерени при 14.4V направо се чудя какъв е въобще смисъла от поставянето му?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
todorshalev написа:колега я разясни малко искаш да го сложиш и с него да захранваш оригиналните колони или други допълнително монтирани аиде кажи и ще разсним схемата тя не е толкоз сложна
Коментар
-
Re: Крайно автостъпало - THUNDER TCA-2025
benzol написа:Та за въпросното стъпало ако някои може да ми разясни как да се върже към захранване,касетофон и колони ще съм му благодарен http://vikiwat.com/usilvatel-tca-2025-thunder.html това е модела,прегледах и тая тема ама тя не ми върши работа http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50651Това е ръководството на модела ако някои не може да го разчете 6те го пратя на ЛС че не знам как да кача по големи снимкиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Както са ти казали колегите с този усилвател само ще намалиш мощността от 40 на 25 W и ще вкараш шум. Все пак ако решиш да слагаш нещо друго на последната страница на този документ са дадени изходите на твоето радио. Понеже няма изход за усилвател, трябва да намалиш нивото на сигнала. Трябва да се върже по един резистор от порядъка на 10-22 кило ома на изходите за задните колони (RR+ и RL +) и включваш във входовете на усилвателя. Ако усилвателя има вход за дистанционно включване, мисля че ще можеш да го управляваш от пин 9 на конектор I.
Коментар
-
Ами то ти е описано в схемите колега как да го свържеш.+ и - се взимат от някъде(може и от оригиналната инсталация на касетофона.Това "стъпало" няма кои знае каква консумация).Намираш дистанционния кабел(за да можеш да го пускаш и гасиш с касетофона) на евробуксата на оригиналния касетофон(До пина за В+ постоянния се намира)Взимаш си сигнал от оригиналните тонколони задна лява и задна дясна и ги вкарваш в буксата която съм ти посочил и си ти.Незнам каква работа ще ти свърши, но тея "стъпала" имат много изкривявания и става такава мацаница като усилиш.Още повече че ще чуваш и брум от двигателя през колоните(когато запалиш особено ако е бензинка).Както и да е.Щом си мераклия слагай го,но направи висящ монтаж за да видиш дали те устройва,което ме съмнява.УспехП.С.Минуса(маса) хвани задължително близо до "стъпалото"някъде на метал зада намалиш вредните шумове...FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:Ами то ти е описано в схемите колега как да го свържеш.+ и - се взимат от някъде(може и от оригиналната инсталация на касетофона.Това "стъпало" няма кои знае каква консумация).Намираш дистанционния кабел(за да можеш да го пускаш и гасиш с касетофона) на евробуксата на оригиналния касетофон(До пина за В+ постоянния се намира)Взимаш си сигнал от оригиналните тонколони задна лява и задна дясна и ги вкарваш в буксата която съм ти посочил и си ти.Незнам каква работа ще ти свърши, но тея "стъпала" имат много изкривявания и става такава мацаница като усилиш.Още повече че ще чуваш и брум от двигателя през колоните(когато запалиш особено ако е бензинка).Както и да е.Щом си мераклия слагай го,но направи висящ монтаж за да видиш дали те устройва,което ме съмнява.УспехП.С.Минуса(маса) хвани задължително близо до "стъпалото"някъде на метал зада намалиш вредните шумове...
Коментар
-
galinchooo написа:Ами то ти е описано в схемите колега как да го свържеш.+ и - се взимат от някъде(може и от оригиналната инсталация на касетофона.Това "стъпало" няма кои знае каква консумация).Намираш дистанционния кабел(за да можеш да го пускаш и гасиш с касетофона) на евробуксата на оригиналния касетофон(До пина за В+ постоянния се намира)Взимаш си сигнал от оригиналните тонколони задна лява и задна дясна и ги вкарваш в буксата която съм ти посочил и си ти.Незнам каква работа ще ти свърши, но тея "стъпала" имат много изкривявания и става такава мацаница като усилиш.Още повече че ще чуваш и брум от двигателя през колоните(когато запалиш особено ако е бензинка).Както и да е.Щом си мераклия слагай го,но направи висящ монтаж за да видиш дали те устройва,което ме съмнява.УспехП.С.Минуса(маса) хвани задължително близо до "стъпалото"някъде на метал зада намалиш вредните шумове...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да колега напълно съм сигурен.Занимавам се с автоозвучаване.Високоволтовия вход е независим от маса.Става за нормални и мостови касетофони.Преди години,когато истинските такива усилвателчета(имаше такива на алпин,пайнер и т.н) бяха скъпи тези ги скъсвахме да ги монтираме и после се скъсвахме да си скубем косите с тях...А повечето от тях бяха свалени още на 2рия ден след монтажа им..ама какво да се прави като иска клиента как да му чупиш хатъра..... :DП.С...По принцип може да се вкара сигнал само на плюсовите пинове на високоволтовия вход,а другите да се замасят(минусовите входове),но мисля че се усилваха вредните шумове доста.... но не съм напълно сигурен от години не съм срещал вече такова чудо(може би повече от 6-7)..спомням си само че на всяка кола различно се връзваше докато оборим шумовете до минимум...голяма мъка...хихихиFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар